• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

حجت الاسلام اميني:
شهادت می دهم که آینده مسجدسلیمان آینده خوبی خواهد بود/ بعضي از بچه های مسجدسلیمان، مسجدسلیمان را بدبخت کردند

  • کد خبر : 11026
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۵:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی. حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مسجدسلیمان گفت: من شهادت می دهم که خیلی از گرفتاری های شهرستان مان از خودمان است. وي ادامه داد: من یادم نمی رود نمی گویم کدام دوره، اسم هم نمی آورم. مدیرعامل وقت نفت به شورای شهر وقت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی. حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مسجدسلیمان گفت: من شهادت می دهم که خیلی از گرفتاری های شهرستان مان از خودمان است. وي ادامه داد: من یادم نمی رود نمی گویم کدام دوره، اسم هم نمی آورم. مدیرعامل وقت نفت به شورای شهر وقت می گفت: تپه شهدای گمنام را بدهید به من، دو میلیارد تومان هزینه اش می کنم و به شما می دهم اما دعوا این بود که اسم ما کجا می رود. الآن که نگاه می کنم آن پول از بین رفت، مدیرعامل وقت رفت، شورای شهر هم رفت. یعنی همه رحلت کردند. البته خدا عمرشان بدهد، چراغ عمرشان در مسجدسلیمان خاموش شد. من و شما ماندیم یعنی علی و حوضش. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حاج آقا امینی امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفتند: من شهادت می دهم که شورای شهری بود که پرونده آلایندگی های نفت و گاز را دادند به همان مدیرعامل وقت نفت. همان مدیر عاملی که به شورا می گفت: تپه شهدای گمنام را بدهید به من و شورا لج کرد. همان شورا به مدیرعامل وقت نفت گفتند عوارض آلایندگی های نفت و گاز را بدهید. این بار مدیرعامل لج کرد و نداد تا از مسجدسلیمان رفت.

نماينده ولي فقيه ادامه داد: لج بازی های خاص بچه های مسجدسلیمان دو طرفه است و این است که می گویم بعضي از بچه های مسجدسلیمان، مسجدسلیمان را بدبخت کردند. خوب دود این مسائل به چشم من و شما می رود. این ها بی تقوائی است. این ها واقعاً دوری از مردم است. این ها جوانی و نپختگی و خودخواهی است. یک مقدار چشم مان را بازکنیم، یک امت گرفتار این ها شدند. لذا بنده طلبه که این همه روی هیئت ها، منبرها و روضه ها، نماز جماعت و جمعه توصیه می کنم که بی تقوائی محو بشود. انشاالله همه با تقوا بشوند. بی تقوائی خواص باعث گرفتاری جامعه می شود و از مسائل مادی هم عقب می مانند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در ادامه گفت: شهادت می دهم که آینده مسجدسلیمان آینده خوبی خواهد بود به فضل خدا. توی همین هفته گذشته یک گره افتاد در کار آلومینیوم و پتروشیمی، حدود هشت ساعت آقای فرماندار تلاش کردند تا این گره را به کمک استاندار بازکردند. امام جمعه مسجدسليمان در پايان سخنان خود ابراز اميدواري كرد: این گره ها هر چه سريع تر باز شوند و راه هموار بشود. تا مردم دل شاد و جوانان سر کار بروند و ازدواج کنند. تا انشالله فقر هر چه سريع تر از اين شهر رخت بر بندد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 14
  1. سلام علیکم
    خدا قوت
    ممنون حاج آقا بخاطر سخنرانی خوبتون

  2. پس از سالها ركود وشعار من شهادت ميدهم تنها راه سعادت مردم مسجدسليمان فقط و فقط از راه تريبون مقدس نماز جمعه است . شيخ بي ادعا خدا قوت .

  3. خدایا زنده و سالم نگه دار این اقای امینی را….

  4. با سلام. جانا سخن از دل ما میگویی. خدا نگهدارت باشد.

  5. سلام ودرودخدابرحاج آقا آقای علیرضابهرامی متاسفانه من وتو بودیم که همان افرادی باعث بدبختی مسجدسلیمان شدندراحمایت کردیم وای برمن وتو دیداربه قیامت

  6. خداجاج آقای حاجتی وحاج آقای امینی راحفظ کنه اگرهمت بلند این دونبود مسجدسلیمان رفته بود

  7. حاج آقای امینی سلام وعرض ادب واقعا شما انسان دلسوز و بزرگی هستی ما مردم مظلوم مسجدسلیمان مدیون شما هستیم اگر چهارنفرمسول مثل شماتواین شهربود شایدالان حال و روزمابهتربود هرچند بعضي از مردم کوته نظرند و قدرانسان های خوب رانمی دانند و همیشه بدنبال موج شایعات حرکت میکنند و متاسفانه منافع خاص رادرنظرداریم و بفکرفردا و آینده نیستیم و خیلی راحت ……… التبه افراد فقیرمثل بنده وافراد باسوادتر بایه پستی یا… راضی میشویم انشاءاله بامیدروزی که همگی دست بدست هم بدهیم شهرمان راآبادکنیم چراکه نقطه ثقل بختیاری مسجدسلیمان است بامیدروزی که زندگی باعزت رابرزندگی باظلت ترجیح بدهیم دستت رامیبوسم حاج آقا ….

  8. بــــرخيز كه رهـــــــــروان به راهند، همه
    پــيـــوســـتـــه بـه سوى جايگاهنـد، همه
    آنـجا كه بجز دوســـت، ز كس يادى نيست
    افـــســــرده دلان روى سياهند، همــــــه….. خسته نباشی حاج آقا امینی . تنها تریبونی که پاک وصادق است همین نماز جمعه است با تشکر از غیرت و عزم شمابرادربختیاری…

  9. مظلوم عزیز…….مسجدسلیمان راکسانی خراب کردندکه همیشه پشت اسمهای مستعارخود پنهان بوده اند

  10. جناب علیرضای عزیز سلام وعرض ادب.
    حالی درون پرده بسی فتنه میرود/تاآن زمان که پرده برافتدچه هاشود

  11. یکی از این رسانه های مکتوب از این اقایان شورا که ساز اختلاف را دارن می زنند سوال نمی کند اگه شهردار خوب نیست چرا اینقدر فرصت سوزی کردین و یکی از بچه های توانمند همین شهر را برا شهردار انتخاب نکردین البته پس از عدم احراز اون عزیزی که انتخاب کردین ؟ بعد از این همه کش و قوسهای طولانی با انتخاب آقای حیدری چرا اینقدر چوب لای چرخ شهرداری می کنید ؟ شما شورای شهر هستید یا شورای شهرداری ؟ چرا تو تمام امور شهرداری دخالت می کنید ؟ چرا تعامل با مدیران شهر ندارید ؟ چرا از فرصت پیش آمده وجود نماینده شهرستان در مجلس که از وابستگان اکثریت اعضا شوراست به نحو مطلوب استفاده نکردید و وفت ایشان برای طرح مسائل و اختلافات داخلی که هیچ سودی برای شهر و مردم داشته صرف می کنید ؟؟؟ چرا نیروهای سالم و توانمند درون مجموعه شهرداری را حمایت نمی کنید و متاسفانه در تصمیم گیریها به مسائل بصورت طایفه ای ، قومی و … نگاه می کنید ؟؟؟ آقایان هنوز خیلی فرصت دارید البته 15 ماه هم از دوره فعالیتتان گذشت ولی هنوز بعضی آقایان فکر می کنند مردم تو روستا هستند !!! واقعا حاج آقا امینی حرف تمام دلسوزان مسجدسلیمان را زد خیلی از حقایق عملکردتان را بازگو ننموده و ماه پشت ابر نمی ماند و حیدری هم دوره اش که تمام بشه خوب یا بد از این شهر خواهد رفت ولی آقایان آیا برای فردای بعد از شورای شهر که 4 سالتان تمام شود پاسخ قانع کننده ای برای دفاع از عملکرد خود در مقابل مردم دارید !!!؟؟؟حرفم با شما بچه های مسجدسلیمان نه آقای حیدری یا امثال حیدری ها ( فلسفی زاده ، عدل هاشمی ، حسن زاده و … ) هر کدام به نوبه خود علی رغم اینکه بچه مسجدسلیمان نبودند خدمات ماندگاری در این شهر از خود بجا گذاشتند … شما فرصتهای از دست رفته گذشته را بعنوان نقشه راه مقابل خود قرار داده و به شهردار اختیار کامل داده با یک فرصت زمانی مناسب و عدم دخالت بصورت فردی بعد اگر کار نکرد در صورت پشتیبانی کامل آنموقع عذر ایشان را بخواهید نه به این صورت تو جمع بگویید کار قانونی انجام شود ولی فردی هر کدام یک خواسته از شهردار که با این سیاست یک بام و دو هوا اگر قالیبف شهردار تهران شهردار مسجدسلیمان باشد با این شیوه عملکردی بعنوان یک شهردار ضعیف معرفی خواهد شد ؟؟؟ صدق و بی آزاری و خدمت به خلق هم عبادت هم کلید زندگی است .

  12. درود به شرف حاج آقا امینی

  13. مامتشکریم از جنابعالی که تمامی جنبه های شهر راخوب رصد می کنی ومشکلات را خوب میبنی و راهکار برای آن ارائه می دهی

  14. حرف جالبی زدید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.