• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

عبدالله قاسمي:
اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار انتقادهایی دارند/ هیچ صحبتی مبنی بر استیضاح شهردار مطرح نيست/ متاسفانه شهرداری با روزمرگی مواجه است

  • کد خبر : 10868
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله قاسمی ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه مسجدسلیمان برگزار کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این نشست قاسمی ضمن بیان اقدامات انجام شده از سوی شورای شهر اظهار داشت: حوزه عملکری شهردار را به چهار بخش عمرانی، پیشگیری از تخلفات، خدماتی و […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله قاسمی ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه مسجدسلیمان برگزار کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این نشست قاسمی ضمن بیان اقدامات انجام شده از سوی شورای شهر اظهار داشت: حوزه عملکری شهردار را به چهار بخش عمرانی، پیشگیری از تخلفات، خدماتی و اداری تقسیم بندی کردیم و سعی ما بر این است تا حوزه عمرانی را نسبت به شهردار و شوراهای قبلی گسترده تر کنیم تا خدمات عمرانی را افزایش یابد.

قاسمی در ارتباط با برخی شایعات مبنی بر استیضاح شهردار فعلی از سوی اعضای شورا افزود: سال ها عقب ماندگی مسجدسلیمان در حوزه شهری می طلبد تا شهردار با سرعت و جدیت بیشتری کار کند و ما به عنوان نمایندگان مردم زمانی از شهردار گلایه می کنیم که نتواند به شهروندان خدمات دهی کند و اگر شورا به این نتیجه برسد که شهردار می تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد قطعاً از وی حمایت خواهیم کرد اگر چه اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار انتقادهایی دارند ولی در حال حاظر هیچ صحبتی مبنی بر استیضاح شهردار مطرح نشده است.

وی خواستار شد: شهردار باید سر درب اداره اش بنویسد که حق باشهروندان است و مردم هنگام خروج از شهرداری راضی باشند از سوی دیگر هم شهردار باید به کارمندانش تفهیم کند که ضمن دفاع از منافع شهرداری بدانند که همیشه حق با شهروندان است.

سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان تصریح کرد: آن چیزی که ما از یک شهردار و شخص آقای حیدری انتظار داشتیم این عملکرد نیست، متاسفانه شهرداری با روزمرگی مواجه است و در حوزه خدمات شهری و عمرانی با رکود مواجه ایم و در حوزه اداری ارباب رجوع در شهرداری سرگردان است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد شهردار مسجدسلیمان افزود: شهردار در پروژه های عمرانی هیچ مشورتی با شورا انجام نمی دهد. انتظاری که از شهردار داریم این است که تلاش شهردار در حد یک شهر عادی نباشد و از او می خواهیم تا همپای شورا و حتی گام هایی سریع تر از شورا بردارد. در صورتی که شهردار همراه ما برای خدمت به مردم گام بردارد شهردار ماندگار خواهد بود در غیر این صورت هیچ تضمینی برای ماندن هیچ کس نخواهد بود.

سخنگوی شورای شهر با انتقاد از نبود جاده کمربندی در مسجدسلیمان یادآور شد: اعضای شورا طی مصوبه ای اداره کل راه و شهرسازی استان را موظف کردند تا جاده کمربندی برای مسجدسلیمان احداث کند و ما طبق قانون می توانیم از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر که موجب تخریب جاده های شهری می شوند جلوگیری کنیم اما فرمانداری این لایجه را برگرداند در صورتی که لوایح ما زمانی باید از سوی فرمانداری برگشت داده شود که مغایرتی با قانون اساسی داشته باشد و سوال من از فرماندار این است که این طرح ما با چه قانونی مغایرت داشته که برگشت خورده است.

قاسمی ضمن گلایه از فرمانداری ادامه داد: در لایحه عوارض چاه های نفت که مبلغ 316 میلیارد باید از سوی وزارت نفت به شهرداری پرداخت شود فرمانداری هیچ همکاری با شورا انجام نداد تا حق مردم گرفته شود. فرمانداری باید در کنار ما باشد نه در مقابل ما وقتی ما تصمیمی بگیریم اما نتوانیم اجرا کنیم بودنمان چه فایده ای دارد. اعضای شورا بارها اعلام کرده اند که در کنار دیگر ادارات هستند نه در مقابلشان اما اگر لازم باشد برای احقاق حق مردم مقابل هر سازمان یا اداره ای خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به مشکل نبود فاضلاب در مسجدسلیمان افزود:فاضلاب شهری مسجدسلیمان هیچ متولی ندارد و اداره آبفا معتقد است چون حق اشتراک فاضلاب از مردم نمی گیرد پس تعهدی هم نسبت به دفع فاضلاب ندارد در این میان مردم چه گناهی کردند که باید سردرگم باشند.

ریاست شورای شهر مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه اجتماعی برنامه شورا این است تا طرح شورا یاری در محلات را که در حال تنظیم اساس نامه اش هستیم جهت ارتباط و تعامل با مردم اجرا کند.

منبع/ آسماري نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 28
  1. آقای قاسمی
    سردرب شهرداری مسجدسلیمان باید نوشت اداره کار وامور اجتماعی 2 و حق استخدام فقط برای از ما بهترون ……………..

  2. جناب آقاي قاسمي در قسمتي از مصاحبه خود آورده اند:…. اگر چه اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار انتقادهایی دارند ولی در حال حاظر هیچ صحبتی مبنی بر استیضاح شهردار مطرح نشده است. لطفا اسامي اعضاي شوراي شهري كه به عملكرد شهردار انتقاد دارند را بفرماييد تا مردم بدونند؟

  3. البته شايعه شده بود كه دو سه نفر از اعضاي محترم شورا با يكي از گزينه هاي مدنظر خود كه اتفاقا ……بود صحبت هايي هم داشته اند. خوب خدا رو شكر كه آقاي قاسمي عزيز تكذيب كرد و گفت قصد استيضاح شهردار را ندارند و به تمام اين شايعات پايان دادند.

  4. در خصوص گلایه رئیس شورا به فرمادار به اطلاع همشهریان عزیز برسانم
    به همین ماه محرم قسم اطلاع دقیق دارم فرماندارمحترم و دلسوز شفاف وروشن و باصراحت حمایت خود رو از شهرداری اعلام نمودند

  5. اقای …… یکی باید خودتون رو استیضاح کند در این مدت بجز تحمیل هزینه های هنگفت چه گلی به سر این شهر زدید و شما چرا برای یکبار هم که شده در خصوص زمین های ارتش شفاف سازی نکردید….
    اقای مرادی خواهشا” در این خصوص اطلاع رسانی نمایید……………

  6. اقای ریس شورا
    شما وقتی تونستید حق ضایع شده در خصوص اراضی ارتش رو بگیرید ان وقت صحبت از حق وحقوق شهروندی بزنید

  7. اقای……خود شما تاکنون چه راحلی برای برون رفت مشكلات به شهردار ارائه داده اید؟

  8. اقای قاسمی اختیارات شورا را قانون معین نموده
    اما کسانی که باید عزل شوندخود اعضاء شورا میباشند.
    1- دخالتهای مستقیم شما در امورات داخلی شهرداری بر کسی پوشیده نیست.
    2- فشار بروی شهردار برای کنار گذاشتن افراد با لیاقت بر کسی پوشیده نیست؟
    3- جلسات تیمی برای عزل شهردار وگفتگو با افرادی خاص بر کسی پوشیده نیست؟
    4- استخدام افراد سفارش شده برکسی پوشیده نیست؟
    از اقای شهردار تقاضا مندیم گوشه ای از عملکرد تمامی واحد های خود رو به اطلاع مردم برساند..

  9. اقای مهندس حیدری مرد شریفی میباشد که دارد باآرامش کارهایش را انجام میدهد ودر این مدت توانسته کارهای خوبی رو انجام بدهد.
    مهندس از بابت اجرای پروژه ورودی شهر کمال تشکر راداریم
    باجدیت کارهایت را انجام بده مردم مسجدسلیمان قدردان تلاش هایت هستند…

  10. مدیر محترم اداری ومالی
    جناب آقای مهندس عالیپور همکار عزیز وخستگی ناپذیر
    خواهشمندیم حجب وحیا را کنار گذاشته واقدامات مثبتی رو که در این مدت در حوزه اداری صورت گرفته شده است برای تنویرافکار عمومی بیان نمایید
    با تشکر

  11. با عرض سلام به تمامی دوستان 
    دوستان عزیز پس از سالها ریاست شورایی بر راس کار آمده که با سابقه مدیرت درخشانی که از ایشان دیده ایم و از همه مهمتر دلسوز بودن نسبت به حق شهروندان و همشهریان عزیزم بوده 
    حال آقای شهرداری چی که فرمودید شورا دخالت در امور شهرداری میکند این دخالت نیست بلکه نظارت است و نسبت به جابجایی مسعولین واحد ملاک شورا اول پاکی افراد نسبت به بیت المال و حق شهروندی میباشد من به عنوان یک شهروند از ریاست محترم شورا حمایت میکنم و متشکریم از زحماتش 
     

  12. دوستان کمی فکر کنید آقای قاسمی چون جز هیچ گروه کشیی نیست به این صراحت گلایه ها رو میگه شهر واقعا نیاز به امسال قاسمی ها دارد که از حق مردم دفاع میکند اما دوستانی که انتقاد میکنند شاید هم در برخی مساعل حق بگویند خدا میداند ولی امیدوارم از ترس از دست دادن منافع شخصی خود انتقاد نکرده باشند

  13. بي شك فرماندار مسجدسليمان يكي از فعال ترين فرمانداران سال هاي اخير در مسجدسليمان است. بدين وسيله از زحمات ايشان كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم.

  14. همه ميدونن بعضي از اين آقايون چه فشاري رو به شهردار محترم آوردند اما او زير بار نرفت. چه در مورد استخدامي ها كه بعضي دنبال اين بودند نيروهاي خودشون رو بيارن چه در ارتباط با جابجايي ها و … لازم باشد خيلي از مسائل با اسناد و مدارك ارائه خواهد شد.

  15. درود بر شهردار محترم ، زحمت كش و بي حاشيه. خدا خيرت بدهد

  16. درود بر رئیس محترم شورای شهر که در گرفتن حق مردم از هیچ کس ترسی ندارد حاج عبدالله قاسمی محکم بایست که امید مردم به افرادی چون شماست درود بر مردانگیت .

  17. اقا میلاد عزیز
    شما در بیرون گودید اما ما داخل گود به همین ماه محرم قسم شوراها جزء دردسر چیزی بهمراه نداشته اند
    جناح ها وتفکرات قومی برخی باعث خیلی عقب ماندگی ها شده اند
    1- سفارش این وان برای استخدام جزء نطارت انهاست
    2- توهین به پرسنل شهرداری چزء نظارت انهاست
    3- جلسات شبانه برای تغییر مدیران چزء نظارت انهاست
    اما یکی از شاهکارهای این دوره شورا توقف اجرای پروژه سد تفریحی تمبی بوده که با دخالت مانع از اجرای ان شدند.وهمه ما دومین سالگرد ان را جشن میگیریم

  18. با سلام
    آقای قاسمی و اعضا شورا
    بر هیچ کس زحمات مهندس حیدری شهردار پوشیده نیست و در نظر سنجی همین سایت بیشترین آرا را در مورد عملکرد نصیب خود کردند لذا شورا در نظر سنجی سایت کاملا نتیجه ضعیف بدست آوردند
    آقایان لطفا در کار شهردار سنگ نندازید مردم دیگه فهیم شده اند حتی یک کودک هم
    مهندس حیدری کار های خوبی را انجام داده اند و روز به رو بهتر میشود و برنامه های جدیدی برای شهر دارند به عقیده من حیدری یک برنامه تدوین کرده است برای پیشرفت شهر و همه ما باید همت کنیم تا به این برنامه دست پیدا کنیم نه اینکه آنرا خراب کنیم
    مردم خوب مسجد سلیمان رئیس شورا گفته است که شهردار در حال روز مرگی هست یقینا این حرف از طرف کل شورا است و در جواب باید گفت: که شورا در حال روز مرگی هست نه شهردار
    موفق باشید مهندس حیدری

  19. درود بر مهندس حيدري شهردار توانمند و نجيب مسجدسليمان. آقا ايراد از شهردار نيست ايراد از خود اعضاي شوراست كه مي خوان تو هر كاري دخالت كنند.

  20. نه …. اين شورا هم شورايي نشد برا ما!

  21. درود بر فرماندار محترم، جناب مهندس گوروئي زحمات شما بر هيچ كس پوشيده نيست…

  22. متاسفم ……آقای قاسمی شایسته سالاری کجا رفته به خاطر همین وضع شهر ما چنین است این همه استخدام تو شهرداری ….. مردم دیگه گوششون پره.آقایون فاضلاب دراشکفت به جاي لوله 1000 لوله 200 کار شد و آب از آب تکون نخورد. شهرداری با این وضع مالی خیلی هم پویاست.بسه بسه بسه شعار و حرف . آقای مرادی مطلبمو بذارید ممنون.

  23. جا داردکمال تشکر وقدردانی داشته باشیم ازشهردار ولایت مدارو مردمی مسجدسلیمان جناب آقای مهندس حیدری وهمچنین جناب آقای مهندس سیروس عالیپور که برای منظم ساختن ساختار اداری شهرداری زحمات بسیار زیادی کشیدن تقدیر وتشکر ویژه داشته باشیم وامیدوارم فی سابق درمسیر ولایت پیروز و سربلند باشید

  24. آقای قاسمی و آقای کریمی و آقای حاجتپور واقعا ازتون متشکرم کاش دیگر دوستانم مثل شما دلشون بسوزه واسه این شهر و مردم محرومش دمت خیلی گرم حاج عبداله.ایشالا یه روز زحماتتون به نتیجه میرسه و اون روز دیر نیست

  25. اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان
    با سلام
    احتراما به عرض میرساند تلاش های آن شورای محترم درراه محرومیت زودایی وخدمت به مردم مظلوم مسجدسلیمان برکسی پوشیده نیست لذا ازشما تقاضا مندیم تا با حمایت خود از جنابان
    مهندس حیدری شهردار محترم ومهندس عالیپور مدیر اداری مالی انجام داده تادرساختاراداری شهرداری کوشاباشند تابرگ دیگری بر افتخارات آن شورا افزوده شودتا دعای مردم که رضای خدا را دربر دارد بدرقه راه شما باشد

  26. یکسال و اندی از انتخابات شورا گذشته بجز یکی دونفر از اعضا شورا که شبانه روز برای حفظ ابروی شهر زحمت میکشن بقیه اعضا …………..تاکنون چه اقدام مثبتی انجام داده اند ؟
    لطفا اجازه دهید شهر در آرامش باشد
    لطفا اجازه دهید شهردار محترم و فرماندار دلسوز با حاشیه امنیت بیشتر به وضعیت شهر رسیدگی کنند
    قدمی به جلو بر نمی دارید لطفا شهر رو یکقدم به عقب نبريد

  27. جا دارد از زحماتی که تاکنون دوستان شورا کشیدن تشکر کنم ولی لازمه در جواب انتقاد اقای قاسمی نسبت به فرماندار عرض کنم حتما مصوبه شما مغایرتی با قانون داشته است که فرماندار برگشت داده است جناب اقای مهندس گورویی تونست توی مدتی که قبول زحمتکردند ثابت کنند که در جهت رشد شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند که لازم میدونم تشکر کنم از ایشان  پیشنهاد : بنده پیشنهادم اینه دوستان شورا حمایت خود را از افراد و دوستان باسواد و  پاکی مثل مهندس  خدری که در شهرداری زیادهستن اعلام کنند 

  28. یادحاج آقا کریمی بخیر
    چه تلاشهایی چه زحمت هایی
    ای کاش نمی رفت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.