• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

کشتی گیر نفتی، قهرمان آسیا را شکست داد

  • کد خبر : 10793
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کشتی گیر فرنگی کار تیم نفت مسجدسلیمان موفق به شکست مدال دار مسابقات آسیایی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پیمان رضایی کشتی گیر دسته 66 کیلوگرم تیم نفت توانست بهنام مرادی قهرمان و مدال دار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کشتی گیر فرنگی کار تیم نفت مسجدسلیمان موفق به شکست مدال دار مسابقات آسیایی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پیمان رضایی کشتی گیر دسته 66 کیلوگرم تیم نفت توانست بهنام مرادی قهرمان و مدال دار مسابقات آسیایی را شکست دهد و مدال قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های خوزستان در رده بزرگسالان را از آن خود نماید.

این مسابقات 4 شنبه و 5 شنبه گذشته با حضور 113 کشتی گیر از 14 شهرستان استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شد. تیم نفت مسجدسلیمان در این مسابقات به صورت تیمی حضور نداشت و تنها 3 کشتی گیر خود را به صورت انفرادی به روی تشک فرستاد.

یادآوری می نماید پیمان رضایی ، شیربچه کشتی خوزستان ، فعالیت های ورزشی اش را از رده ی سنی نونهالان با عضویت در تیم کشتی نفت مسجدسلیمان شروع کرد و هم زمان در دو بخش کشتی فرنگی و کشتی آزاد فعالیت می نماید و توانسته در مسابقات مختلف استانی و کشوری عناوین و مدال های ارزنده ای را برای تیمش کسب نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.