• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

تحليلي بر ديدار سپاهان اصفهان، نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10768
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ بابك سبزوي: در چارچوب هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر یک دیدار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که طی آن “سپاهان” مدعی لیگ به مصاف تیم “نفت مسجدسلیمان” رفت. هر دو تیم برای کسب “3” امتیاز این دیدار پای به میدان مسابقه گذاشتند. تیم “سپاهان” در همان دقایق ابتدایی توانست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ بابك سبزوي: در چارچوب هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر یک دیدار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که طی آن “سپاهان” مدعی لیگ به مصاف تیم “نفت مسجدسلیمان” رفت. هر دو تیم برای کسب “3” امتیاز این دیدار پای به میدان مسابقه گذاشتند. تیم “سپاهان” در همان دقایق ابتدایی توانست توسط “محمدرضا خلعتبری” مهاجم خود به گل دست یابد و در ادامه هم با توجه به حملات هر دو تیم،گلی از دروازه ها نگذشت تا این دیدار با همین یک گل و با نتیجه 1 بر 0 به سود “سپاهان” به پایان برسد و این تیم با “26” امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای گیرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار “جلال عبدی” از تیم “نفت مسجدسلیمان” در دقیقه “66” با دومین کارت زرد از سوی داور مسابقه رو به رو شد و به این دلیل از زمین بازی اخراج شد تا “نفت مسجدسلیمان” ده نفره بازی را تا پایان ادامه دهد. این شکست چیزی از لیاقت تیم “جنوبی” نمی کاهد و آنان در کنار سرمربی جوان خود که نخستین باخت خود را همراه با تیم “نفت” تجربه می کرد،چشم به روزهای آینده دارند و در این میان حسرت امتیازهای از دست رفته در هفته های نخستین یاد و خاطر هواداران این تیم را آزرده می کند.

نفت مسجدسلیمان بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار دو تیم “ملوان” و “ذوب آهن” که فردا (جمعه) در انزلی برگزار می شود،با کسب “10” امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است. “نفت مسجدسلیمان” در هفته پانزدهم و در تاریخ،پنجشنبه “29” آبان ماه “1393”در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف “ملوانان شمال” برود که از “بندرانزلی” میهمان این تیم خواهند بود. مصافی که پیروزی “زردپوشان نفت” می تواند باردیگر صعود این تیم را از قعر جدول به سوی میانه جدول در پی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.