• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

مشروح مصاحبه ي مربيان نفت مسجدسليمان و ذوب آهن اصفهان+ گزارش بازي

  • کد خبر : 10606
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

سرمربي نفت مسجدسليمان: بايد هر چه سريع تر مشكل گلزني تيم حل شود باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ كيوان علاسوند: سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: باز هم در دقايق آخر موقعيت صد درصد گلزني را از دست داديم تا در روزي كه مي توانستيم برنده به رختكن برويم فقط يك امتياز به دست بياوريم. بهروز […]

سرمربي نفت مسجدسليمان: بايد هر چه سريع تر مشكل گلزني تيم حل شود

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ كيوان علاسوند: سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: باز هم در دقايق آخر موقعيت صد درصد گلزني را از دست داديم تا در روزي كه مي توانستيم برنده به رختكن برويم فقط يك امتياز به دست بياوريم. بهروز مكوندي كه در كنفرانس بعد از بازي نفت مسجدسليمان و ذوب آهن اصفهان سخن مي گفت اظهار كرد: بايد بيشتر بر روي موضوع گلزني كار كنيم چرا كه ما در ديدار با استقلال صنعتي هم در دقايق پاياني يك فرصت طلايي را از دست داديم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مكوندي افزود: تمام تلاش ما اين است كه در بازي هاي خانگي حداكثر امتيازات را به دست آوريم چرا كه ما در شهري بازي مي كنيم كه يك يار بسيار قوي به نام تماشاگر داريم كه از دقيقه يك ما را حمايت مي كنند و باعث بالا رفتن روحيه ي تيمي ما مي شوند. مكوندي ادامه داد: ذوب آهن تيم بزرگي است ولي نبايد خوشحال باشيم كه از اين تيم يك امتياز گرفتيم و قطعاً اين تك امتيازها در آخر فصل نمي تواند براي ما مفيد باشد و ما عليرغم كمبودهايي كه در برخي پست ها داريم بايد بازي هاي خانگي را با برد سپري كنيم البته معتقدم ذوب آهن يك تيم شبه ملي ست و اكثر بازيكنان اين تيم بازيكنان بزرگي هستند و براي من جاي تعجب است كه چرا ذوب آهن با اين امكانات خوب و بازيكنان با كيفيت در اين جاي جدول است. سرمربي طلايي پوشان مسجدسليمان افزود:در تلاش بوديم با بازي سازي توپ و ميدان را در اختيار بگيريم چرا كه مي دانستيم ذوب آهن اگر صاحب توپ شود، ضد حملات خطرناكي طراحي خواهد كرد و فكر مي كنم گلي كه دريافت كرديم بر اثر اشتباه خودمان بود كه توپ را تقديم آن ها كرديم و ذوبي ها با تغيير جهت بازي و جا ماندن مدافعان ما توانستند به گل برسند ولي در نيمه دوم با در اختيار گرفتن توپ ، بازي خودمان را به آن ها ديكته كرديم و صاحب فرصت هاي خوبي شديم و اين اولين بار است كه نفت در يك مسابقه اين قدر به دروازه حريف شوت مي زند اما راضي كننده نيست و بايد هم در شوت به دروازه حريف و هم در خلق موقعيت مقابل حريفان بيشتر تلاش كنيم.

يحيي گل محمدي: حق فوتبال بايد داده شود

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان يحيي گل محمدي مربي تيم فوتبال ذوب آهن نيز در كنفرانس خبري بعد از بازي در سخناني گفت: حق فوتبال بايد داده شود. سرمربي ذوب آهن اصفهان گفت: بنده از حركت فدراسيون حمايت مي كنم و معتقدم حق فوتبال بايد داده شود. و صدا و سيما مؤظف است پول فوتبال را پرداخت كند. و فدراسيون هر كمكي در اين زمينه از من بخواهد انجام خواهم داد و ما مربيان پشت فدراسيون فوتبال هستيم و از اين تصميم جسورانه آن ها حمايت مي كنيم. گل محمدي كه بعد از تساوي تيمش با نفت مسجدسليمان در جمع خبرنگاران مسجدسليماني سخن مي گفت افزود: قبل از اينكه بخواهم راجع به مسائل فني بازي صحبت كنم جا دارد از مسئولان برگزار كننده اين مسابقه كه تلاش آنان باعث شد با نظم بسيار خوبي اين ديدار انجام شود قدرداني كنم همچنين از تماشاچيان خوب و پرشور مسجدسليماني كه شور و هيجان خاصي به اين بازي دادند و در طول 90 دقيقه فقط به تشويق تيم خودشان پرداختند و نشان دادند از فرهنگ بالايي برخوردارند تقدير و تشكر نمايم. بنده به همراه تيم ذوب آهن خاطره خوبي از اين شهر خواهيم داشت.گل محمدي در خصوص بازي با نفت مسجدسليمان گفت:بازي را خوب شروع كرديم و انتقال به حمله خوبي داشتيم و گل بسيار خوبي به حريف زديم. نيمه اول نيمه خوبي براي ما بود و توانستيم بازي را كنترل كنيم اما در نيمه دوم در صحنه اي گل خورديم كه در بازي هاي گذشته هم پاشنه ي آشيل ما بود. يعني زماني كه توپ گيري كرديم روي انتقال از دفاع به حمله توپ را از دست داديم و باعث شد گل بخوريم هر چند در تمرينات قبل از بازي بر روي آن كار كرده بوديم. سرمربي ذوب آهن ادامه داد: نفت مسجدسليمان عقب نشيني نكرد و فوتبال بسيار خوبي به نمايش گذاشت و موقعيت هاي بسيار خوبي هم به دست آورد. گل محمدي در خصوص عدم نتيجه گيري ذوب آهن گفت: مسائلي هست كه نمي خواهم فعلاً در مورد آن ها صحبت كنم ولي برخي از مشكلات اين تيم ريشه اي سا و مانع نتيجه گيري تيم مي شود و مربيان بزرگي به ذوب آهن آمدند و به دليل كسب نتايج ضعيف كه ناشي از همين مشكلات و مسائل بوده اخراج شده اند ولي قصد ندارم فعلاً راجع به جزييات آن چيزي بگويم. گل محمدي در خصوص پيشنهاد مربيگري در تيم ملي اميد گفت: هيچ پيشنهاد يا تماسي با من يا باشگاه در اين خصوص نبوده است و اين ها فقط گمانه زني روزنامه و سايت هاست و بعيد مي دانم با اين اوضاع و احوال تيم ملي اميد، مربي ايراني حاضر به پذيرفتن سرمربي گري اين تيم شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفتني اين كه از هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال جام خليج هميشه فارس ، عصر جمعه نهم آبان يك ديدار در مسجدسليمان برگزار شد كه طي آن تيم هاي قعر جدولي نفت مسجدسليمان و ذوب آهن اصفهان به تساوي يك بر يك رضايت دادند. ابتدا اسماعيل فرهادي در دقيقه 25 براي ذوبي ها موفق به گلزني شد سپس لوييز كارلوس برزيلي در دقيقه 48 كار را براي نفتي ها به تساوي كشاند. كارلوس مي توانست در دقايق پاياني گل پيروزي تيمش را وارد دروازه حريف كند اما باز هم همانند بازي با استقلال خوزستان بر اثر تعلل زياد اين فرصت طلايي را از دست داد تا آه از فوتبال دوستان مسجدسليماني بلند شود. بيش از ده هزار تماشاگر مشتاق مسجدسليماني از اين بازي ديدن كردند. لازم به ذكر است چند هفته اي ست به دليل شكسته بودن صندلي هاي خبرنگاران آن ها ايستاده بازي را تماشا مي كنند و براي تهيه ي خبر با مشكل مواجه هستند.

2000

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا گزارش كاملي بود. سپاس از آقاي علاسوند و همچنين تشكر از آقاي مرادي به خاطر پوشش كامل اخبار مسجدسليمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.