• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
0

بهروز مكوندي: خوشحال هستم ولي ذوق زده نيستم

  • کد خبر : 9914
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: از بابت پيروزي برابر فولاد خوزستان خوشحال هستم ولي ذوق زده نيستم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي پس از پيروزي تيم نفت مسجدسلیمان برابر فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار كرد: من فقط چهار روز است كه تيم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: از بابت پيروزي برابر فولاد خوزستان خوشحال هستم ولي ذوق زده نيستم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي پس از پيروزي تيم نفت مسجدسلیمان برابر فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار كرد: من فقط چهار روز است كه تيم نفت را به دست گرفته‌ام و حتي به صورت جدي تمرينات را هم زير نظر نگرفتم. وي افزود: با وجود اين كه تنها چند روز است كه تيم را تحويل گرفتم ولي بازيكنان در اين بازي از جان مايه گذاشتند و به خوبي در برابر قهرمان ليگ برتر وارد ميدان شدند. به همين دليل من به اين تيم افتخار مي كنم.

مكوندي در خصوص لزوم ترميم تيم از نظر بازيكن نيز عنوان كرد: در چهار روزي كه تيم را تحويل گرفتم بازيكنان داخلي و خارجي بي شماري به من پيشنهاد شد ولي من ابتدا بايد توان فعلي تيم نفت را بسنجم و بعد از آن نسبت به جذب بازيكن جديد اقدام كنم. سرمربي تيم نفت مسجدسليمان ادامه داد: با وجود اين تيم نفت در اغلب خطوط خود نياز به ترميم و جذب بازيكن جديد دارد. به خصوص اين كه آن ها از نظر بدني هم با مشكل مواجه هستند و بايد از نظر دوندگي داخل زمين بهتر عمل كنند.

مكوندي در خصوص لوئيز کارلوس دوس سانتوز بازيكن برزيلي اين تيم نيز گفت: از اين بازيكن به صورت كامل راضي هستم زيرا هم خوب بازي و هم يكي از گل هاي ما را وارد دروازه حريف كرد. وي تاكيد كرد: من در مدتي كه تيم را تحويل گرفتم از نظر تاكتيكي و فني تاثير زيادي روي تيم نگذاشتم ولي تنها روي روحيه آن ها كار كردم به همين دليل اعتقاد دارم اين پيروزي متعلق به مجيد باقري نيا سرمربي قبلي اين تيم نيز هست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. زنده باد شیر بختیاری خدا سایتو از سر تیممون کم نکنه که با حضورت به یک ایل بزرگ روحیه دادی آقای مکوندی

  2. باسلام و خسته نباشید خدمت مسئولین، این تیمی که بازحمتهابه لیگ برترآمده و اعتباربزرگی است برای مسجدسلیمان لازم است ازمربیان بزرگ همان شهر هم استفاده شود استادبزرگی همچون صیدال سرقلی سرمربی دارایی مسجدسلیمان و مربی افرادی چون بهروزمکوندی،داریوش یزدی ،بهزادغلامپور مربی خود بنده(غلامرضارضایی)و…بوده است جای ایشان درتیم واقعاً خالی است حضورایشان وزن سنگینی برای این تیم میاشد.به امیدروزی که مسئولین نفت قدرشناس افرادی چون صیدال سرقلی و …باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.