• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

تأکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر توجه ویژه به مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9817
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: شرایط و وضعیت مسجدسلیمان خاص و ویژه است و لازم است که به آن به طور ویژه نگریسته شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس حمید بورد که در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: شرایط و وضعیت مسجدسلیمان خاص و ویژه است و لازم است که به آن به طور ویژه نگریسته شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس حمید بورد که در جمع مدیران این شرکت و مدیران و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود : حوزه جغرافیایی و عملیاتی وسیع و تولید از میادین قدیمی خاورمیانه موجب شده تا شرایط ویژه ای در این شرکت بوجود آید.

رئیس هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وجود میادین پیر و جوان در حوزه عملیاتی این شرکت را برای انجام مطالعات فنی متخصصان و کارشناسان صنعت نفت بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: با انجام مطالعات فنی و اقدامات مناسب می توان علاوه بر حفظ ظرفیت تولید، افزایش توان تولید را هم در نظر گرفت.

عضو هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر تسریع در راه اندازی واحدهای جدید نمک زدایی این شرکت گفت : پروژه های احداث واحدهای نمک زدایی و تزریق گاز از اهمیت بالایی برای حفظ و افزایش توان تولید برخوردارند بنابراین ضرورت دارد در این خصوص از سوی مدیریت مهندسی و ساختمان بعنوان یک مقوله ویژه تلقی و در روند اجرای آنها تسریع بیشتری صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.