• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

محمدرضا زمانپور: عدالت در واگذاري منازل فرهنگيان رعايت شود/ آيا واگذاري 11هزار متر به 19 نفر عادلانه است؟

  • کد خبر : 9738
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با واگذاري تعدادي از خانه هاي سازماني كه به صورت غير كارشناسي به تعدادي از كاركنان آموزش و پرورش شهرستان يا واگذار و يا در حال واگذاري ست واكنش نشان داد و گفت: در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با واگذاري تعدادي از خانه هاي سازماني كه به صورت غير كارشناسي به تعدادي از كاركنان آموزش و پرورش شهرستان يا واگذار و يا در حال واگذاري ست واكنش نشان داد و گفت:

در مقام معلم همين بس كه انسان ها عزيزترين داشته و دارايي خود را كه فرزندانشان مي باشد را در اختيار آن ها قرار مي دهند تا علاوه بر علم آموزي، تعليم و تربيت انساني را نيز به آن ها ياد دهند. همه ما مرهون تلاش‌های دیروز معلمانمان هستيم و من دست تك تك آن ها را مي بوسم اما انتظار مي رود كه مسئولين محترم آموزش و پرورش در همه موارد عدالت را رعايت كنند. وي گفت: عده اي از فرهنگيان به بنده به عنوان نماينده اشان در شوراي اسلامي شهر مراجعه و اعتراض شديد خود را به نحوه واگذاري اين منازل اعلام نمودند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان زمانپور ادامه داد: با تحقيقاتي كه به عمل آمد متوجه شديم كه شركت نفت حدود 140 بنگله به اداره آموزش و پرورش شهرستان در مناطق مختلف شهرستان مثل باغ ملي، پشت دفتر هواپيمايي و… واگذار نموده است كه متاسفانه كارشناسي كه براي اين منازل انجام شده بسيار نامعقول بوده است. وي ادامه داد: به طور مثال 19 عدد از اين بنگله ها در باغ ملي با متراژي معادل 11 هزار متر مربع مساحت تنها به 19 نفر در حال واگذاري ست يعني هر كدام از اين بنگله ها با متراژ حدود 700 الي 800 متر تنها 50 تا60 ميليون كارشناسي و قيمت گذاري شده است. همچنين بعضي از عزيزان در منطقه پشت دفتر هواپيمايي بلافاصله بعد از گرفتن سند با قيمت بيش از 180ميليون و چند برابر قيمت كارشناسي شده اقدام به فروش اين ساختمان ها كرده اند.

زمانپور ادامه داد: در حالي كه بسياري از فرهنگيان شريف شهرستان فاقد مسكن هستند با همين متراژ 11 هزار متر كه قرار است به 19 نفر واگذار شود مي شود يك مجتمع آموزشي، رفاهي و يا يك شهرك مسكوني احداث و به جاي 19 نفر صدها نفر از فرهنگيان را صاحب مسكن كرد. زمانپور ادامه داد: چه دليلي دارد فلان شخص خانه سازماني اش را با مبلغي معادل 30 ميليون تومان رهن بدهد اين خلاف قانون است. اگر ايشان احتياجي به اين خانه نداشتند بايد اجازه مي داد ديگر كاركنان محترم اداره كه فاقد خانه و اجاره نشين هستند از آن استفاده مي كردند.

ايشان در پايان سخنان خود از رييس اداره آموزش و پرورش خواستند كه هر چه سريع تر در اين رابطه اقدام و جلو اين مسئله را بگيرند. وي گفت: افكار عمومي منتظر نتيجه اقدامات آقاي قاسمي رييس محترم اداره آموزش و پرورش خواهند ماند و وي بايد به مردم پاسخگو باشد. ايشان همچنين از حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم، دكتر اسماعيل جليلي نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس گروئي فرماندار مسجدسليمان همچنين آقاي تقي زاده مدير كل محترم آموزش و پرورش خوزستان خواست با ورود به اين مسئله اجازه ندهند حقي از كسي تضييع شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 33در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 33
  1. با سلام . من يكي از فرهنگيان شهرستان در يكي از مدارس منطقه نمره چهل هستم. خيلي خوشحالم از اين كه بالاخره يكي اين مسئله رو مطرح كرده است. از اين ناحقي ها در شهرستان زياد اتفاق افتاده است. يكي مثل من مكاني ندارد و با اين حقوق دريافتي به سختي ميتوانم كرايه منزلم را تامين كنم. بعضي ها هم زميني رو مي گيرن كه با فروشش به اندازه تمام دريافتي 30 سال خدمتشون در يك شب به دست مي آورند. اميدوارم اين مسئله تا آخر پيگيري شود. از شما آقاي مرادي بسيار سپاسگزارم . همچنين از آقاي محمد رضا زمانپور كه براي من بسيار قابل احترامند.

  2. عزیزان بدانید همانطور که آقای قاسمی حکم تخلیه ی تعاونی مصرف فرهنگیان را انجام داد و حکم تخلیه ی از راه دور نخبگان را که 11سال هیچ گونه مبلغی به آموزش و پرورش پرداخت نکرده بود تخلیه می کند جلوی این خلاف ها را هم می گیردو حتی بابت این کار او را تهدید هم کرده اند والقاب مسیحی و یهودی و کافر هم داده اند حال که می دانند عضو محترم شورای شهر و خبرنگاران محترم مثل آقای مرادی و خیلی از فرهنگیان از او حمایت می کنند با دلگرمی بهتری جلوی آنها می ایستد

  3. با تشكر از عضو محترم شوراي شهر به خاطر اين روشنگري كه انجام دادند. جناب آقاي مرادي از شما خواهش مي كنم در ارتباط با آقاي……… كه در حال حاضر 3 خانه سازماني در اختيار دارد نيز گزارشي تهيه كنيد.

  4. ممنون از اطلاع رساني شفاف بچه هاي باشگاه روزنامه نگاران. آقاي مرادي اين اتفاقات در حالي مي افتد كه تعدادي از فرهنگيان دارند تو هوانيروز ماهي 300 هزار تومان بابت اجاره به ارتش پرداخت مي كنند وبعد 11 هزار متر قراره به 19 نفر واگذار بشود. ظلم آشكار يعني همين..

  5. قابل توجه رياست محترم اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان
    در ناحيه 3 اهواز رييس اداره دستور داد هر فرهنگي كه بيشتر از 5 سال تو خونه هاي سازماني نشسته است حقوقش را قطع كنند تا تخليه كند اينطور همه ميتوانند از منازل سازماني به طور مساوي استفاده كنند. شما هم بايد با قدرت جلو اين مسائل بايستيد.

  6. جناب آقاي تقي زاده مدير كل محترم
    آيا واقعا شما از اين مسائل با خبر نبوديد؟! شما كه نماينده دولت تدبير و اميد هستيد چگونه اجازه مي دهيد چنين اجحافي در حق فرهنگيان مسجدسليمان وارد شود. واگذاري 11 هزار متر به 19 نفر يك فاجعه است. به نظر من اين مسئله بايد به مراجع قضايي كشيده شود تا مشخص شود آيا كساني با چنين شرايطي خانه گرفته اند يا خير. آقاي تقي زاده پيشنهاد مي دهم هر چه سريع تر يك كارگروه براي بررسي اين وضعيت تشكيل بدهيد در غير اين صورت شما بايد پاسخگوي اذهان عمومي باشيد.

  7. با كمي تحقيق متوجه خواهيد شد بعضي از فرهنگيان در حالي كه در شهرهاي ديگر خانه داشته اند اين خانه ها به آنان واگذار شد اين يعني تضييع حقوق ديگر زحمت كشان اموزش و پرورش. به هر حال از آقاي قاسمي كه جلو اين مسائل ايستاده اند تشكر مي كنم. من معتقدم هر كسي اگر براي يك روز در كاري گماشته مي شود بايد كارش را خوب انجام بدهد. دست مريزاد

  8. زمانپور جان عالي بود دمت گرم و البته درود بر سعيد مرادي …..

  9. تشكر از اقاي قاسمي. انصافا حضور ايشان در اموزش و پرورش عليرغم تمامي فشارها بسيار مثمر ثمر بود. خدا خيرش بدهد.

  10. جناب مرادي با تشكر از شما. صحبت هاي آقاي زمانپور درد و دل هاي بسياري از فرهنگيان مسجدسليمان بود كه تريبوني براي آن نداشته اند. خيلي خوشحالم كه ايمن مصاحبه انجام و فرياد جمع كثيري از فرهنگيان را به گوش مسئولين رسانده ايد. پيشنهاد مي دهم در همين رابطه از آقاي قاسمي و فرهنگيان گزارشي تهيه كنيد. من حاضرم در اين رابطه مصاحبه كنم…

  11. من هم به نوبه خودم از آقاي زمانپور تشكر مي كنم. ايشان نشان دادند كه نماينده واقعي مردم هستند و به معناي واقعي عضو شوراي شهر هستند نه شوراي شهرداري. خدا قوت مرد.

  12. موقعی که تیم نفت به لیگ برتر صعودکرد شورای شهر بنرهای بزرگی ازخودشان درسطح شهر نصب کرده بودن ولی الان که به کمک احتیاج داره همشون پنهان شدن وکسی نمیتونه ازاونها سوال کنه .لطفا به نتیجه عملکردتان در سایت نگاهی بیندازید

  13. به نظر من حل اين مسئله به تنهايي از دست آقاي قاسمي و زمانپور خارج است و اداره كل بايد به اين مسئله خيلي سريع ورود كند. اين مسئله مدت هاست كه باعث اعتراض زحمت كشان قشر فرهنگي شده است. البته از آقاي قاسمي تشكر مي كنم كهبا آمدنش تا اندازه اي جلو اين مسئله را گرفته اما سوال من از ايشان اين است همين كه يكي از دوستان اشاره كرده است يك نفر 3 خانه سازماني گرفته است كه اين مسئله واقعيت هم دارد چرا آقاي قاسمي از وقتي آمده در اين رابطه واكنشي نشان نداد؟ خواهشم اين است در اين رابطه خيلي شفاف اطلاع رساني شود؟ در چه زماني اين تخلف صورت گرفته و آن شخصي چه كسي ست؟ اميدوارم رييس محترم اداره در گفتگويي تمام اين مسايل را به صورت شفاف اطلاع رساني كند.

  14. واقعيت اين است بيشتر قشر فرهنگي از اين مسئله شاكي هستند و سال هاست كه از اين موضوع شكايت دارند اما متاسفانه هيچ كس تا قبل از آقاي قاسمي اهميتي به اين مسئله نمي داد. اميدوارم اين موضوع تا آخر پيگيري و بعد از مدتي به فراموشي سپرده نشود. از سايت وزين باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان و جناب آقاي مرادي هم خواهش مي كنم تا حصول نتيجه اين مسئله را پيگيري و امرتبا اطلاع رساني نمايند.

  15. آقاي جليلي بايد به اين مسئله ورود كند

  16. آقاي زمانپور در گذشته و در همين سايت مسائلي را در ارتباط با زمين هاي ارتش مطرح كرده بود اما مدت هاست كه در ارتباط با اين مسئله اطلاع رساني نكرده اند. از ايشان خواهشمنديم كه مراحل پيگيري اين مسئله را به صورت شفاف مطرح و بگويند اين كار به كجا انجاميده آيا هنوز اين پرونده باز است؟ آيا تخلفي صورت گرفته است يا خير؟ و به صورت كلي مسائل را با مردم در ميان بگذارد.

  17. دمت كرم ماشالله اي والله داري محمدرضا زمانبور 

  18. دوستان بايد خدمت شما عرض كنم سند اين 11 هزار متر به اسم آموزش و پرورش خورده و نزد خود آقاي قاسمي ست و ايشان با ضبط اين سند جلو اين كار را گرفته است. اما همه بايد كمك كنند و اجازه ندهند حق ديگر فرهنگيان زحمت كش تضييع شود.

  19. سوالي كه من از آقاي قاسمي دارم اين است كه بالاخره اگر تخلفي صورت گرفته باشد وظيفه بعضي ها تو اداره بود كه جلو اين تخلفات را بگيرند. مثل…… و…… و….. آيا به شما گزارش ين مشكلات را داده اند يا خير؟ اگر نه كه خود آن ها هم بايد پاسخگو باشند.

  20. انصافا كار بزرگي ست كه دارد انجام مي شود. دست آقاي قاسمي درد نكند. من خودم از پرسنل آموزش و پرورش هستم و مي دونم آقاي قاسمي چقدر تحت فشار هستند اما ايشان قاطعاته جلو اين مسئله ايستاده اند و چقدر هم تهديد شده اند…

  21. با سلام….متاسفانه مورد مذکور که نمادی از بی عدالتی محض است در بیشتر اداره ها و سازمانهای شهری مسجدسلیمان اتفاق افتاده و یا در حال اتفاق است (مشت نمونه خروار).ولی اینکه در شهرمان
    چرا اینچنین اتفاقهایی می افتد دلایل زیادی دارد. از جمله:
    1-مهم ترین دلیل عدم آگاهی توده مردم با حقوق شهروندی است.
    2-عدم رشد مقوله فرهنگی در شهرهای بختیاری نشین خوزستان.
    3-عدم انتخاب مدیران پاک و کارامد انتصابی در شهر به وسیله مقامات تصمیم گیرنده.
    ضمن تشکر از جناب رمانپور عضو محترم شورای شهر،امیدواریم مورد فوق نقطه آغازی جهت مبارزه با
    بی عدالتی در شهر باشه و هم چنین امیدواریم دیگر مدیران هم بمانند جناب زمانپور سدشکن و عدالت گرا در عمل باشند.

  22. جناب آقاي قاسمي از اين پس اذهان عمومي منتظر هستند تا نتايج به سمع و نظر آنان برسد. جگونه ممكن است بعضي ها سال ها نتوانسته اند خانه سازماني بگيرند و بعضي ها 3 تا 4 تا با هم گرفتند و يا…. اميدوارم در اسرع وقت به صورت شفاف جزييات اين مسائل و بحث 11 هزار متر را براي مردم بازگو كنيد.

  23. به نظر من تقي زاده هم بايد پاسخگو باشد. همون خونه هايي رو هم كه گرفته اند و سند زده ان غير قانوني بوده و همه عوامل اين كار بايد پاسخگو باشند.

  24. خيلي جالبه بومي ها بي خانه و كاشانه و غير بومي ها خونه گرفتند و فروختند و رفتند و… چرا ؟!….

  25. من فقط مي تونم يك تبريك جانانه عرض كنم. همين كه يك تاپويي شكسته شد به اعتقاد من كلي كار شده است. همين كه مي بينم مردم مطالبه گر شده اند جاي تبريك دارد. به اعتقاد من نقش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان و آقاي مرادي انكار ناپذير است. درود و تبريك.

  26. ضضمن تشكر از آقاي مرادي مدير محترم سايت. در صورت امكان با اقاي تقي زاده مدير كل محترم در اين رابطه مصاحبه اي داشته باشيد و نظر او را جويا شويد. براي ما خيلي مهم است كه نظر ايشان را در اين رابطه بدانيم و بدانيم مي خواهند چه برخوردي با اين بي عدالتي داشته باشند.

  27. تشكر از آقاي منوچهر قاسمي كه قاطعانه جلو اين مسائل ايستاده اند. اميدوارم فشارهاي جانبي باعث عقب نشيني ايشان نشود.

  28. سلام و درود بر آقايان مرادي مديريت سايت و زمانپور عضو شجاع شوراي شهر. در اين قضيه اگر مسئولين قبلي آموزش و پرورش در واگذاري ها سكوت و مساعدت نمي كردند.چنين مشكلاتي به وجود نمي آمد. آقاي قاسمي هيچ هراسي به دل راه ندهيد با توكل به خدا پيگيري كنيد و مطمئن باشيد دعاي خير همكارانتان پشت سر شماست.

  29. سلام
    اميىوارم فكري ب حال ما كنين
    شهر اولين ها آخرينها هم نيس
    خىا بهمون صبر بىه

  30. با سلام و خسته نباشید امیدوارم این پیگیری ها و نظر سنجی ها خروجی  مناسبی برای فرهنگیان داشته باشه  متاسفانه در بین فرهنگیان واگذاری  منازل سازمانی بسیار بی عدالتی صورت گرفته بود خوشحالم که بالاخره کسانی  می خواهند  به شیوه مناسب در مقابل این چنین   رفتار هایی برخوردی مناسب و عادلانه پیشه کنند  در بین همکاران ما هستن افرادی که متاسفانه در شرایط بسیار نامطلوبی زندگی میکنند  و از طرف دیگر افرادی که در بنگله هایی ساکن هستن که مالک خانه در اهواز یا شهر های دیگر هستن ، یا افرادی که منازل سازمانی  را به محلی برای  کسب تبدیل کرده اند !!! این عدالت بوده ؟؟!! فقط تصور کنید  افرادی که مورد  این بی عدالتی ها  قرار گرفته اند  و خود نیازمند  خانه هستن آیا انگیزه ای برای  ادامه فعالیت در چنین  سیستمی وجود  خواهد  داشت ؟؟!!! از نظر اسیب شناسی اگر بخواهیم یکی از  دلایل بی انگیزه ای عده ای از همکاران محترم در اموزش و پرورش مسجدسلیمان را بررسی کنیم یکی از مهم ترین  شاخص های ان می تواند  همین رفتار های بی عدالت گرانه و  یک بوم و دوهوا است در بین همکاران  رفتار می شد …. رابطه برای  عده ای و ضابطه ها برای  سایر همکاران !!!!! امیدوارم  تلاشی را که شروع شده ادامه پیدا کنه فقط لازم هست به یک نکته ضروری اشاره کنم از همه همکاران خواهش میکنم  لطفا به یاد داشته  باشید افرادی که در مقابل بی عدالتی قد علم میکنند  معمولا بعد از مدتی برای انها  حاشیه هایی درست می شود که مسلم است از طرف چه کسانی خواهد  بود ( افرادی که منافع انها به خطر می افتد معمولا بهترین راه را پر رنگ  کردن حاشیه برای فرار از قانون و قانون مداری می دانند ) از همه همکاران خواهش میکنم ضمن هوشیاری لازم حمایت برای  حصول نتیجه لازم  دریغ نکنند  موفق باشید و پایدار 

  31. سلام
    واقعا”جای تعجب داره زحمت کشیدید دستتون درد نکنه که معلم هستید ولی مسکن وشهرسازی میخوادزمین بده به خانواده شهدا یک قطعه زمین 100 متری برا سه خانواده شهید البته قابل توجه هم هست که به مادران شهید وخواهروبرادر تعلق نمیگیره فقط همسروفرزندان شهید حالاچطور19هزارمتربرای 11نفراگر یک معادله بسازیم بااون خانواده های شهیدسه تا برای 100مترچند مجهولی که هیچ چندصدمجهولی باید حل کنیم که وقت تموم میشه باید بریم اون دنیا.اینطورمیگه……………….انتشاربدین کامنت روبرا روشنگری مردم ای جریان آزاد اطلاعات.

  32. جريان آزاد اطلاعات هميشه بوده و هست مهم مطالبه گري اصولي مي باشد.
    تشكر ويژه از آقاي مرادي عزيز اميدواريم همچنان پايدار و استوار باشيد به اميد سرافرازي و سربلندي ايران اسلامي و مسجدسليماني آباد.
    جا دارد از تلاشهاي امام جمعه محبوب حاج آقاي اميني و نماينده بي ادعامون دكتر جليلي و اعضاي شوراي شهر بخصوص آقا محمدرضا زمان پور و پشتيبانان معنوي منطقه حاج محسن رضايي و حاج آقاي حاجتي قدرداني نماييم.
    برادر مرادي در صورت صلاحديد درباره جابجايي منازل آلوده به نفت و گاز هم مطلبي بنويسيد.

  33. آقای زمانپورخبری ازجمع آوری خانه های مناطق آلوده که نیست حداقل یه فکری برای فاظلاب وآسفالت محله های مناطق آلوده مثل سی برنج وگلگه وپشت وبرج بکنیدمخصوصاجاده محله سی برنج واجب تره.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.