• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

رضاییان: ماندن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر همه برنامه ماست

  • کد خبر : 9416
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید هدفش حفظ این تیم در لیگ برتر است.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان، درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: پس از این که در روزهای گذشته از من به عنوان مدیرعاملی این باشگاه صحبت می‌شد، ظهر امروز قرارداد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید هدفش حفظ این تیم در لیگ برتر است.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان، درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: پس از این که در روزهای گذشته از من به عنوان مدیرعاملی این باشگاه صحبت می‌شد، ظهر امروز قرارداد همکاری‌ام را با مدیران ارشد باشگاه به امضا رساندیم. خوشحال هستم که می‌توانم به نفت مسجدسلیمان کمک کنم.

وی افزود: اولین برنامه‌ای که به دنبال تحقق آن هستیم حفظ تیم در لیگ برتر است. برای این کار هم ابتدا باید تیم را تقویت کنیم اما با توجه به این که در نیم‌فصل می‌توانیم بازیکن جذب کنیم در حال حاضر باید به هر میزان که می‌توانیم امتیازهای لازم را تا نیم‌ فصل جمع کنیم تا تیم را از نظر بازیکن تقویت کنیم.

رضاییان تصریح کرد: می‌خواهم هر کمکی که می‌توانم به کادر فنی انجام دهم و از هر نظر که کادر فنی نیاز دارد، به آن ها کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجید باقری‌نیا را به عنوان سرمربی حفظ می‌کند، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم دیداری با باقری‌نیا نداشته‌ام اما به دنبال حفظ او هستیم. قرار است امشب جلسه‌ای را با او برگزار کنیم تا درباره ادامه همکاری صحبت کنیم. تیم ما مشکلاتی دارد که باید مرتفع شود. در ابتدا مشکلات مالی تیم را زیر فشار گذاشته است که در این‌باره هیات مدیره قول‌هایی برای حل مشکل داده است. البته من هم به عنوان مدیرعامل برنامه‌های بلندمدتی برای درآمدزایی دارم که در آینده می‌توانیم با درآمدزایی بخش اعظمی از هزینه‌ها را تامین کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: تمام برنامه ما این است که در درجه اول تیم در لیگ برتر بماند و با یک همدلی و همبستگی به سوی موفقیت حرکت کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام انشا… کارها با درایت شما آقای رضاییان بهتر انجام می شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.