• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

نشست صميمي مديران ادارات مسجدسليمان با حجت الاسلام اميني به مناسبت هفته دولت+ تصاوير

  • کد خبر : 9070
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسليمان به همراه جمعي از مديران شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه مسجدسليمان ضمن تبريك هفته دولت گزارشي از عملكرد دولت را ارائه نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس عليرضا گوروئي در ابتداي سخنان خود ضمن تبريك هفته دولت گفت: لازم ديدم به مناسبت هفته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسليمان به همراه جمعي از مديران شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه مسجدسليمان ضمن تبريك هفته دولت گزارشي از عملكرد دولت را ارائه نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس عليرضا گوروئي در ابتداي سخنان خود ضمن تبريك هفته دولت گفت: لازم ديدم به مناسبت هفته دولت خدمت نماينده محترم ولي فقيه در مسجدسليمان برسيم اگر چه ايشان خود از نزديك كنار ما بوده و كارها را پيگيري نموده اند. اما از باب وظيفه لازم ديدم گزارشي را خدمت ايشان ارائه دهم. وي ادامه داد: به لطف خداوند و كمكي كه دكتر مقتدايي استاندار محترم كرد مشكل پتروشيمي و آلومينيوم صد درصد برطرف شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به حوزه سلامت اشاره اي داشت وي گفت: دولت دنبال اين است كه شهرستان به سمتي برود كه از اتكا به نفت خارج شود و اين زمان بر است. ايشان در ادامه سخنان خود در ارتباط با تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت:

لازم است وزارت نفت همان طور كه از نفت تهران حمايت مي كند از اين تيم مردمي نيز حمايت و پشتيباني كند چرا كه تا امروز هر چه هزينه براي اين تيم شده از منابع داخلي بوده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ادامه اين جلسه حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان ضمن تبريك هفته دولت و گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تشكر از حضور مديران در سخنان كوتاهي گفت:

شهر سختي در دست ماست به همين دليل نسبت به شهرهاي ديگر اخلاق و مدارا و قانون گرايي بيشتري را نسبت به شهرهاي ديگر مي طلبد. وي با بيان اين كه تعامل و همدلي ميان مديران بيشتر از گذشته شده است ابراز اميدواري كرد با اين همدلي قطعاً در آينده شاهد پيشرفت و آباداني مسجدسليمان خواهيم بود. در ادام هاين جلسه مهندس علي عيديوندي رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان و دكتر محمدرضانژادسلامی رييس شبكه بهداشت و درمان مسجدسليمان قسمتي از عملكرد مجموعه تحت امر خود را بيان نمودند.

شسيب

ثب

قفل

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.