• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
1

نمایشگاه تجهیزات قدیمی و صنعتی نفت در هفته دولت در مسجدسليمان برپا شد

  • کد خبر : 9055
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

به مناسبت سال روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان در محل مصلی این شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این نمایشگاه دستاوردهای یک ساله دستگا های […]

به مناسبت سال روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان در محل مصلی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این نمایشگاه دستاوردهای یک ساله دستگا های اجرایی شهرستان به معرض نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت 700 متر مربع در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان برپا و تا تاریخ 9 شهریور از ساعت 8 صبح تا 21 آماده بازدید شهروندان این شهر می باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در غرفه ای به مساحت 30 مترمربع ضمن غرفه آرایی مناسب، ادوات و تجهیزات قدیمی و صنعتی که قدمتی بیش از 80 سال دارند و در گذشته از آن ها برای تولید یا فعالیت های مرتبط با تولید استفاده می شد را به معرض نمایش گذاشت.

این شرکت همچنین نیز ضمن تهیه و توزیع بروشور هایی درخصوص تاریخچه نفت و تشکیل این شرکت و تشریح 18 پروژه ای که از سال گذشته تاکنون در حوزه های مختلف تولید ، حمایت از تولید، فرهنگی، ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسیده اند به بیان عملکرد این شرکت پرداخت.

در اولین روز از آغاز هفته دولت همچنین دفتر موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان که یکی از پروژه های عام المفنعه نفت و گاز مسجدسلیمان محسوب می شود با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی این شهر به بهره برداری رسید.

این پروژه به منظور ایجاد مکان ثابت اداری جهت انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری جلسات اداری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در منطقه باغ ملی با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت طی مدت زمان 2 ماه انجام شد.

Picture 234

Picture 196

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.