• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

در نشست انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان: تأکید رئیس روابط عمومی نفت مسجدسلیمان بر بهره گیری از ظرفیت رسانه ها

  • کد خبر : 8965
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس جديد روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر بهره گیری از توانمندی و ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران به منظور تأمین اهداف سازمان خویش تأکید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابوذر شجاعی در جلسه دیدار اعضای انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان که در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس جديد روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر بهره گیری از توانمندی و ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران به منظور تأمین اهداف سازمان خویش تأکید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابوذر شجاعی در جلسه دیدار اعضای انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان که در محل این امور تشکیل شده بود ضمن ابراز خرسندی از وجود خبرنگارانی پویا و پرانرژی در جامعه رسانه ای شهرستان مسجدسلیمان گفت: مشاهده تلفیق و ترکیب نیروی جوانی و تجربه و کسوت بزرگان در این صنف برای من مایه مباهات و خرسندی است.

وی افزود: اعتقاد دارم رسانه ها و خبرنگاران چشمان بینا و بازوان اجرایی و کمکی هر روابط عمومی هستند بنابراین برنامه ی کاری من استفاده از توانمندی و ظرفیت شما می باشد.

مدیرعامل انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان نیز طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب شجاعی به سمت رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: انتصاب شما را به فال نیک گرفته و مراتب آمادگی خود را برای تعامل و همکاری با صنعت نفت اعلام می داریم. داریوش باقرفر افزود: این انجمن به عنوان یک تشکیلات غیر دولتی و صنفی مجوز دار و ثبت شده جامعه ی مطبوعات شهرستان با ترکیبی از پیشکسوتان عرصه خبر و جوانان انرژیک آماده همکاری دو سویه می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به عرصه ی فعالیت هر یک از اعضا در حوزه خبرگزاری ها، وب سایت های خبری، روزنامه های کشوری و روزنامه های استانی فرصت مناسبی برای بهره مندی ان شرکت از ظرفیت و توانمندی این انجمن می باشد.

باقرفر ادامه داد: قلم و زبان ما برای انجام رسالت دینی و صنفی مان در چارچوب قانون حرکت می کند و اعضای این انجمن با توجه به شناختی که از نقش شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در جهت ارایه خدمات به عموم جامعه سراغ دارند آماده انتقال برنامه ها و عملکرد شما به شهروندان می باشند. لازم به ذكر است آقايان: بهروز صالحي، داريوش باقرفر، عزت الله قاسمي، هوشنگ فرجي فر و سعيد مرادي هيئت موسس انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان را تشكيل مي دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.