• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
4

مدير عامل سازمان آتشنشاني شهرداري مسجدسليمان: گرد و خاك و طوفان در چند روز گذشته خسارت هايي را به همراه داشت

  • کد خبر : 8958
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد زراسوندي عليپور مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با گرد و خاك و بادهاي شديد چند روز اخير به خبرنگار ما گفت: در ساعات مختلف بعدازظهر 1شنبه 26 مرداد 93 به علت طوفان همراه با گرد و غبار شديد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد زراسوندي عليپور مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با گرد و خاك و بادهاي شديد چند روز اخير به خبرنگار ما گفت: در ساعات مختلف بعدازظهر 1شنبه 26 مرداد 93 به علت طوفان همراه با گرد و غبار شديد حوادث مختلفي در سطح شهر مسجدسليمان رخ داد. وي ادامه داد:

بر اساس اطلاعي كه از هواشناسي مسجدسليمان داشتيم در ساعات مختلف شهر مسجدسليمان در وضعيت طوفان و گرد و خاك شديد كه بيشترين باد ايستگاه خودكار در جهت شمال شرق 70 درجه با سرعت 21 متر در ثانيه به ميزان 76 كيلومتر در ساعات مختلف طوفان به همراه گرد و خاك (sa) داشتيم كه منجر به حوادثي نيز گرديد. از جمله چند اصله درخت در خيابان هاي اصلي و بر روي منازل مسكوني و همچنين آتشسوزي در نقاط مختلف شهر كه جمعاً 5 مورد عمليات از ساعت19/14  لغايت 6/37 صبح دوشنبه 93/5/27 در مركز فرماندهي عمليات سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري مسجدسليمان ثبت كه گسترده ترين آن مربوط به منطقه سه راهي چهاربيشه خيابان انصار انبار بزرگ كارتن بوده كه از ساعت 20/43 لغايت 19 دقيقه بامداد عمليات اطفاء حريق و مهار آتش به طول انجاميد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان زراسوندي عليپور گغت: اين عمليات توسط تمام ايستگاههاي عملياتي سطح شهر و همچنين يك سرويس آتش نشاني شركت نفت با توجه به شدت آتش و واقع شدن خط اصلي 11 هزار ولت برق شهر در وسط انبار فوق كه منجر به قطعي برق منطقه جهاربيشه گرديد صورت گرفت. ايشان ادامه داد: با توجه به حجم آتش از اداره ترابري شركت نفت درخواست 1 دستگاه لودر و تانكر كرده و نسبت به مهار آتش اقدامات لازم صورت گرفت.

مدير عامل سازمان آتش نشاني در پايان سخنان خود گفت: با توجه به گستردگي حوادث شب گذشته نيروهاي استراحت اين سازمان نيز در عمليات مذكور شركت فعال داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.