• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 0
1

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: این هفته تیم نفت مسجدسلیمان را با چهره‌ای جدید خواهید دید

  • کد خبر : 8802
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد تیغ‌نورد در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و با وجود اینکه تمرینات آماده‌سازی را کمی دیر آغاز کردیم اما با تلاش کادر فنی در وضعیت مناسبی به سر می‌بریم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ضمن اشاره به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد تیغ‌نورد در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و با وجود اینکه تمرینات آماده‌سازی را کمی دیر آغاز کردیم اما با تلاش کادر فنی در وضعیت مناسبی به سر می‌بریم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ضمن اشاره به دیدار هفته دوم نفت مسجدسلیمان مقابل پدیده مشهد عنوان کرد: درست است در آن بازی نتیجه قابل قبولی به دست نیاوردیم اما نسبت به دیدار مقابل سایپا عملکرد بهتری داشتیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: در این بازی به دلیل تجربه کم نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و به نوعی غافلگیر شدیم. تیغ‌نورد افزود: این باخت آن هم در روزهای آغازین لیگ برتر درس‌های زیادی به ما آموخت اما تیم نفت مسجدسلیمان جوان است و برای بهتر شدن نیاز به کسب تجربه دارد.

این بازیکن فوتبال در مورد اتفاقات پس از بازی مقابل پدیده مشهد و شعارهای تماشاچیان، خاطرنشان کرد: از تماشاچیان خوب تیم‌مان می‌خواهم تحمل بیشتری داشته باشند زیرا نفت مسجدسلیمان با کمترین هزینه ممکن پا به عرصه مسابقات گذاشته و نمی‌توان توقع بیشتری از آن داشت. وی خاطرنشان کرد: باید اجازه داد که نفت مسجدسلیمان تجربه لازم را در لیگ چهاردهم کسب کند و روز به ‌روز به شرایط آرمانی نزدیک‌تر شود.

تیغ‌نورد در ادامه افزود: دلخوشی جوانان مسجدسلیمانی به تیم فوتبال شهرشان و چشم امید بازیکنان هم به تماشاچیان حامی تیم است که با حمایتشان روحیه ما را دو چندان می‌کنند. هافبک تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بدون شک این هفته، نفت مسجدسلیمان را با چهره‌ای جدید خواهید دید.

این بازیکن تیم فوتبال عنوان کرد: به عنوان یک تازه وارد توقع دارم که نتایجی در حد و اندازه‌های فوتبال خوزستان و تاریخ پرافتخارش توسط تیم نفت مسجدسلیمان کسب شود و این امر بدون حمایت تماشاچیان به‌دست نمی‌آید.

وی در پایان گفت: تمام تلاش من و هم تیمی‌هایم سربلندی نفت مسجدسلیمان است و امیدوارم با دعای خیر هواداران بتوانیم گام‌هایی بهتر در به‌دست آوردن نتایجی شایسته برداریم و دل هواداران را شاد کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.