• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
0

استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسليمان افتتاح شد

  • کد خبر : 8598
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیین افتتاح و بهسازی استادیوم شهید بهنام محمدی با حضور هیات مدیره نفت و همچنین مدیرعامل  باشگاه و عوامل اجرایی نفت برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت نفت این مراسم ساعت 18 امروز در محل استادیوم آغاز شد و با با پرده برداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیین افتتاح و بهسازی استادیوم شهید بهنام محمدی با حضور هیات مدیره نفت و همچنین مدیرعامل  باشگاه و عوامل اجرایی نفت برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت نفت این مراسم ساعت 18 امروز در محل استادیوم آغاز شد و با با پرده برداری از لوح یادبود توسط مهندس رامین حاتمی رییس هیئت مدیره نفت آغاز شد و در ادامه مهندس حیدری  تمامی بخشهای به سازی شده را به هیئت مدیره معرفی کردند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت و همچنین مدیر عامل پس از بازدید از استادیوم در محل سالن سرپوشیده استادیوم مراسم را آغاز کردند .در ابتدای مراسم که با نواختن سرود ملی کشورمان و پس از آن خوش آمد گویی به حضار همراه بود مهندس حیدری پشت تریبون رفت و سخنانی را در باب مراحل اجرایی کار بیان کرد.وی با برشمردن مشکلاتی که در راه بهسازی قرار داشت از همه عوامل اجرایی تشکر کرد و گفت:همه کارکنان و کارگرانی که این روزها در گرمای بالای 50 درجه خوزستان زحمت کشیدند به مثابه جهادگرانی بودند که در خطوط مقدم جبهه تلاش میکردند صحبت از آهن و گرمای بالای 50 درجه و همچنین ماه روزه است که الحمدالله با لطف و عنایت پروردگار توانستیم روسفید باشیم و با عزمی راسخ در مدتی کمتر از 2 ماه استادیوم را به شکل آبرومندی جهت برگزاری مسابقات لیگ آماده سازیم.

در ادامه این مراسم خواننده خوش صدای بختیاری حسن یوسفی شیخ رباط با اجرای قطعاتی موسیقی زیبای بختیاری فضای جلسه را عوض کرد.

مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه پشت تریبون قرار گرفت و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم نفت در رقابتهای لیگ به این مسئله  که بهسازی این فضا نیاز به عزمی جهادی دارد اشاره کرد و گفت: پس از پایان لیگ یک و قهرمانی تیم نفت .از سوی فدراسیون ایراداتی به استادیوم شهید محمدی وارد شد که این ایرادات همانگونه که مشاهده کردید در کمترین زمان ممکن توسط گروه خدمات شرکت نفت مسجدسلیمان به بهترین شکل بازسازی شد.وی درادامه از آقایان حیدری خدادادی . فردیپور و علی جعفری و همچنین کلیه افراد دست اندر کار تشکر کرد و کار آن ها را ستود

سپس مهندس رامین حاتمی مدیر تولید مناطق نفت خیز جنوب و رییس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل کار رفع نواقص استادیوم را کاری بزرگ و سترگ دانست. مهندس حانمی در ادامه سخنانش تصریح کرد که این پروژه در این گرمای طاقت فرسا همتی والا را میطلبد که شکر خدا در همه بچه های مسجدسلیمان به نحو احسن موجود است. وی در ادامه اظهار داشت : مردم مسجدسلیمان لایق بهترین ها و بسیار بیشتر از این ها هستند و باید به این مردم نجیب محروم و دوست داشتنی بیشتر خدمت نماییم.

 

IMG_0569

IMG_0682

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام ”
    از زحمات شما مسولین محترم که در مدت زمان کمی استادیوم ورزشی بهنام محمدی را به حد استاندارد رساندند” جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
    پس به این نتیجه میرسیم که میشود کار کرد……
    اجرتان با خدا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.