• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

از متن تا حاشیه مراسم تودیع و معارفه رييس اداره ورزش و جوانان لالي + تصاویر

  • کد خبر : 8173
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی امروز و با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان ورزشی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از لالی نیوز در این جلسه ابتدا خسرو کیانی فرماندار شهرستان ضمن اشاره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی امروز و با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان ورزشی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از لالی نیوز در این جلسه ابتدا خسرو کیانی فرماندار شهرستان ضمن اشاره به خدمات و زحمات چندین ساله امیدوار جمالپور در اداره ورزش و جوانان و تشکر از وی سرپرستی جدید این اداره را به دانش هزاریان تبریک گفت و اظهار داشت: ما و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان آن گونه که با آقای جمالپور تعامل و همکاری داشتیم انشاالله این همکاری در زمان سرپرست جدید نیز تداوم خواهد داشت.در ادامه این مراسم امیدوار جمالپور با اشاره به سابقه حضور خود در اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی آغاز ریاست در این اداره را از سال 1383 تا اکنون اعلام کرد که زمانی بیش از ده سال می باشد.وی در ادامه با ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت های ده ساله خود در این اداره اظهار داشت: مدیریت در این اداره قابل مقایسه با هیچ اداره دیگری نیست و با توجه به کمبودهای مالی و نیروی انسانی موجود تنها رمز موفقیت خود را مهربانی و برادری با ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی می دانم و توصیه و پیشنهاد بنده به آقای هزاریان به عنوان ریاست جدید این اداره استفاده از تجربیات هیئت های ورزشی و تعامل صمیمانه و ایجاد یک رابطه برادری و خوب با ورزشکاران است.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به حمایت های نماینده قبلی شهرستان لالی در مجلس از ورزشکاران در انتقادی نسبت به دکتر جلیلی نماینده شهرستان لالی در مجلس شورای اسلامی از عدم تحقق وعده مالی 5 میلیون تومانی سال گذشته ایشان به ورزشکاران شهرستان ابراز گلایه کرد که این سخنان وی موجب واکنش و موضع گیری حسین محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان لالی و نماینده تام الاختیار دکتر جلیلی درلالی شد.

محمدی در واکنش به سخنان امیدوار جمالپور اظهار داشت : فکر می کنم از حیطه اخلاقی خارج باشد که از چنین تریبون هایی بخواهیم کسی را تحقیر کنیم و یا به اوج ببریم . لذا در بحث 5 میلیون تومانی که آقای جمالپور فرمودند همه دوستان از وضعیت مالی و اقتصادی کشور و اوضاع نامناسب آن خبر دارند و البته مشکلاتی هم هست که آقای دکتر قول دادند و به نتیجه هم می رسند اما این گونه مسائل را نباید در جمع مطرح کرد و موجب تشویش اذهان عمومی شد هر چند از لحاظ قانونی هم ایراد دارد  و حتی می تواند اقامه دعوی هم علیه شخص صورت گیرد لذا از این جهت ضمن احترامی که نسبت به جنابعالی دارم و تا الان هم نهایت همکاری را داشته ایم و از این به بعد هم خواهیم داشت باید گفت که این آمدن و رفتن ها چیزی طبیعی است و کسی که 10 سال هست نباید خیلی ناراحت شود چرا که من یک ساله وارد لالی شده ام و هر لحظه ممکن است که مدیر کل بگوید که آقای محمدی نباش و لذا این درست نیست که ما بیاییم نماینده ای را که این همه در کشور و استان محبوبیت دارد بخواهیم به این شکل تخریب کنیم.

سخنران بعدی این مراسم مصطفی فاریابی از پیشکسوتان ورزش و رئیس شورای شهر دوره سوم شهرستان لالی بود که در سخنانی ضمن اشاره به سوابق و فعالیت های ورزشی دانش هزاریان سرپرست جدید این اداره در خطابی به آقای شکیبا مهر معاون مالی ورزش و جوانان استان خوزستان از کمبود فضاهای ورزشی از جمله ورزشگاه چمن در لالی سخن گفت و در مقایسه ای بین شهرهای همجوار لالی با آن روند توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان را کند اعلام کرده و توجه ویژه مسئولین استان را در این امر خواستار شد.

در ادامه برنامه دانش هزاریان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اظهار داشت :  برای ریاست و مسئولیت به لالی نیامده ام بلکه آمده ام تا احساس دِینی را که نسبت به لالی و مردم آن داشته ام ادا کنم .

وی ضمن تاکید بر حمایت و همکاری مسئولین در انجام امور تعلیم و تربیت را برای تربیت بدنی و ورزش از امور ضروری عنوان کرده و در همین راستا خواستار همکاری و حمایت های آموزش و پرورش شهرستا از فعالیت های ورزشی شد .

هزاریان تصریح کرد : برای این مسئولیت برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدتی را تدارک دیده ایم و لذا با برنامه ای فرایندی ، سیستماتیک و دارای خروجی همه تلاش خود را برای ورزش شهرستان انجام خواهیم داد .

ایشان در انتهای سخنان خود به هیئت های ورزشی شهرستان اشاره و اظهار داشت : تمامی هیئت های ورزشی موجود در شهرستان را آسیب شناسی خواهیم کرد تا در صورت لزوم تغییرات مورد نیاز را در آن ها اعمال کنیم .

در ادامه مراسم شکیبا مهر معاون مالی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به محرومیت های موجود در لالی ، نارسایی های موجود در تامین برخی از منابع را استانی و کشوری اعلام کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای دانش هزاریان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی اعلام کرد با وجود پیشنهادهایی مبنی بر فعالیت در شهرهای دیگر به آقای امیدوار جمالپور و عدم پذیرش آنها از سوی ایشان آقای جمالپور از امروز به عنوان عامل ذی حساب شهرستان در اداره ورزش و جوانان شهرستان لالی فعالیت خواهد داشت .در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از زحمات امیدوار جمالپور در ده سال حضور خود در این اداره تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. سلام اقای محمدی چون اقای جمالپور حرف حقیقت زدناراحت شدی برادرخودت ناراحت نکن 1سال دیگه همچی درست میشه انشاالله

  2. واقعیت را گفت 5میلیون رقمی نیست که به مشکلات بزرگ کشور ارتباط پیدا کنه

  3. آقای نماینده محترم و اطرافيان ایشان حتی تحمل یک انتقاد رو هم ندارند …………

  4. اگرچه آقای محمدی حق ندارند مسئولین را در باره مشکلات وادار به سکوت کنند اما در مراسم تودیع و معارفه هم جای این بحثها نیست بهتر است آقای جمالپور در یک مصاحبه مثلا با همین باشگاه روزنامه نگاران مسائل و مشکلات را با نیت خیر و قصد حل آنها عنوان کند این حق هر مسئولی ست که انتقادات سازنده و منصفانه خود را بیان کند و اگر این کار را نکند نزد خدا و مردم مسئول است اما با کلی گویی مشکلی حل نمیشود برادر

  5. با سلام
    آقای جمالپور همیشه باید تحمل این را داشته باشی که بعد از 10سال جابجا بشی
    خدا روشکر همه مدیران ده ساله در حال انقراض هستند
    واقعا این دوستانی که نظر داده اند منصفانه بگویند اینکه شخصی در جلسه تودیع خودش از کسی که او را در این منصب گذاشته تمجید کند وازکسی که گمان میکند اور ا برکنار کرده انتقاد کند؟
    کجای اینکار منصفانه است
    به هر حال واقعا درود بر دکتر جلیلی وهر کسی که مسیر فرصت را برای جوانان دیگر باز میکنند بالخره اینهمه آدم تحصیلکرده داریم قرار نیست یکی در یک پست 10سال بماند؟؟؟؟؟؟؟
    بعدشم آقای زاگرس نشین این طبیعت کاره همه عوض میشن چه از صحنه سیاست وچه از صحنه زندگی
    پس تا زنده ای به دور از تعصبات حرف بزن که روزی میاد که هیچکدوممون نیستیم
    کمی صادق باشم…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.