• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
0

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 7796
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در این جلسه که به ریاست مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد در ابتدا فرديپور رئیس اداره آموزش و پرورش به ارائه گزارش پرداخت و دستور کار جلسه را مطرح کرد، سپس فرماندار مسجدسليمان در سخناني […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در این جلسه که به ریاست مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد در ابتدا فرديپور رئیس اداره آموزش و پرورش به ارائه گزارش پرداخت و دستور کار جلسه را مطرح کرد، سپس فرماندار مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت هر جامعه یکی از اولویت های کاری ما می باشد و با توجه به وضعیت اعتبارات باید تلاش کنیم که کارها اولویت بندی شود و اولویت را به پروژه هایی باپیشرفت فیزیکی بالاتر قرار دهیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گوروئی در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: برگزاری کنکور، کاری فراتر از توان آموزش و پرورش است که امید می رود تمام دستگاه ها با آن همکاری و تعامل داشته باشند.

علیرضا گوروئی به مهم بودن اوقات فراغت در تابستان اشاره کرد و گفت: تمام دستگاهها در این امر مهم تلاش نمایند و حمایت کنند تا شاهد استفاده صحیح از پتانسیل جوان و نوجوان در تابستان باشیم. ايشان یادآور شد باید زیر مجموعه شورای آموزش و پرورش کمیته های کارشناسی در خصوص وظایف محوله به شورا مثل کمیته ایمنی آموزشگاهها، کمیته ارزیابی عملکرد دستگاهها در ارتباط اوقات فراغت و سایر کمیته های مرتبط که می تواند تضمین کننده روند کارشناسی مصوبات شورا و مسئولیت پیگیری و انجام کارهای کارشناسی در خصوص موضوعات مطرح شده در شورای آموزش و پرورش شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.