• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

درخواست جمعي از هواداران نفت مسجدسليمان: مي خواهيم فرجي سرپرست نفت باشد

  • کد خبر : 7299
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمعي از هواداران تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با حضور در دفتر سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از ما خواستند كه صدايشان را به گوش مسئولين نفت برسانيم. آنان گفتند ما مي خواهيم در فصل ْآينده حسين فرجي به خاطر تعامل خوبي كه دارد به عنوان سرپرست تيم فوتبال نفت فعاليت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمعي از هواداران تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با حضور در دفتر سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از ما خواستند كه صدايشان را به گوش مسئولين نفت برسانيم. آنان گفتند ما مي خواهيم در فصل ْآينده حسين فرجي به خاطر تعامل خوبي كه دارد به عنوان سرپرست تيم فوتبال نفت فعاليت كند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اين هواداران با اعلام اين كه طي سه سال گذشته فرجي ارتباط و تعامل بسيار خوبي با هواداران داشته است از مسئولين خواستند كه از ايشان براي فصل جديد به عنوان سرپرست تيم فوتبال نفت استفاده شود.

لازم به ذكر است حسين فرجي از چهره هاي محبوب و فوتبالي ست كه در چند دوره سرپرستي تيم نفت مسجدسليمان را بر عهده داشته است. وي استاد دانشگاه و سابقه بازيگري در تيم هاي مختلف شهرستان را داشته است. تعامل خوب ايشان با اصحاب رسانه و هواداران ايشان را تبديل به چهره اي محبوب كرده است. وي در اواسط نيم فصل اول فصل گذشته و پس از چند سال سرپرستي تيم نفت به دليل برخي مشكلات از سمت خود استعفا داده بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. من يكي از طرفداران پر و پا قرص تيم نفت هستم. تمامي بازي هاي اين تيم كه تو مسجدسليمان برگزار شد رو ديدم. انصافا آقاي فرجي ارتباط خيلي خوبي با تماشاگرا ن نفت داشته اما هيچ كس نفهميد دليل استعفاي او چه بوده است.

  2. مطمئن باشید حالا که نفت صعود کرده همه صاحب اختیار میشن کم کم بقیه بچه های مسجدسلیمان و اونهایی که زحمت کشیده اند را از میدان خارج می کنند. آقای فرجی هم خودش ورزشکار بود و هم بچه ی اینجاست و جو کاملا دستش با هواداران هم کاملا ارتباط دوستانه ای داشت اما مثل این که بعضی ها می خوان غریب پرستی رو اینجا رواج بدهند. هر مربی که با نفت کار کرده بود از ایشان راضی بودند اما نمی دانیم چرا….؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.