• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 11792اخبار امروز : 2
0

نامه رييس شوراي شهر مسجدسليمان به مهندس پيرامون و طرح چند سؤال؟

  • کد خبر : 7280
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

مدتي پيش حسن كاظمي رييس محترم شوراي شهر نامه اي به مهندس پيرامون مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان نوشت كه بازتاب فراواني داشت. در اين رابطه يكي از كاربران سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مطلبي را براي ما ارسال نموده است كه مي خوانيد: باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ شاهد بختياري: […]

مدتي پيش حسن كاظمي رييس محترم شوراي شهر نامه اي به مهندس پيرامون مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان نوشت كه بازتاب فراواني داشت. در اين رابطه يكي از كاربران سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مطلبي را براي ما ارسال نموده است كه مي خوانيد:

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ شاهد بختياري: مدتي پيش نامه اي از سوي رييس محترم شوراي شهر مسجدسليمان خطاب به مهندس پيرامون مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به دستم رسيد كه بسيار شوك آور بود. حسن كاظمي در آن نامه از مهندس پيرامون خواسته است كه ليست حقوق و پاداش تمام كاركنان شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ائم از مسئولان، كارمندان و كارگران آن شركت را براي اعلام عمومي در اختيار شورا قرار دهد. متن نامه به اين شرح است:

مدير عامل محترم شركت بهره برداري نفت و گاز شهرستان مسجدسليمان

جناب آقاي مهندس پيرامون

با عرض سلام و دعاي خير

احتراماً همان گونه كه مستحضريد شوراي اسلامي شهر ناظر عملكرد ادارات و شركت هاي موجود در شهر بوده و شورا وظيفه ذاتي خويش مي داند پاسخگوي مطالبات به حق مردم باشد. يكي از اين موارد تعيين افراد و مبالغ دريافتي پاداش مسئولان و كارمندان و كارگران آن شركت و اعلام به عموم مردم جهت تنوير افكار عمومي عامه است. لذا خواهشمند است دستور فرماييد اداره مربوط طي ليست پرداختي افراد و مبالغ متعلقه را به اين شورا اعلام دارند. از حسن نظر و صداقت و گزارش واقعي شما سپاسگزارم.

با كمال تشكر

حسن كاظمي نيا- رييس شوراي اسلامي شهر مسجدسليمان

جناب آقاي كاظمي، من نمي دانم شما طبق كدام بند و ماده قانوني به خودتان اجازه داده ايد كه در ريز ترين مسائل مردم دخالت كنيد ( به اعتقاد من رييس جمهور هم حق چنين دخالتي را ندارد) سوالي كه براي من پيش آمده اين است كه آيا نگارش اين نامه با هماهنگي ديگر اعضاي شوراي شهر بوده است يا خير؟ (كه به احتمال زياد اين گونه بوده است چرا كه اگر غير از اين بود يقيناً ديگر اعضاي محترم شوراي شهر در اين رابطه به صورت شفاف و براي مبرا كردن خود موضع گيري مي كردند.)

جناب آقاي كاظمي شايد بهتر باشد به جاي سرك كشيدن به امور خصوصي مردم به وظايف قانوني خود بهتر عمل كنيد. از وظايف شما:

1- بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسائیهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرحها و پیشنهادهای اصلاحی و راه‌حلهای کاربردی در این زمینه جهت برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذیربط.

2- برنامه‌ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی با موافقت دستگاههای ذیربط.

3- نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و داراییهای نقدی، جنسی و اموال منقول و غیرمنقول شهرداری و همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه آنها به گونه‌ای که مخل جریان عادی امور شهرداری نباشد.

4-تصویب آیین‌نامه‌های پیشنهادی شهرداری پس از رسیدگی به آنها با رعایت دستورالعملهای وزارت کشور

5-نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر

6-تصویب مقررات لازم جهت اراضی غیرمحضور شهری از نظر بهداشت و آسایش عمومی و عمران و زیبائی شهر.

7-نظارت بر ایجاد گورستان، غسالخانه و تهیه وسایل حمل و اموات مطابق با اصول بهداشت و توسعه شهر

8-نظارت بر اجرای طرحهای مربوطه به ایجاد و توسعه معابر، خیابانها، میادین و فضاهای سبز و تأسیسات عمومی شهر بر طبق مقررات موضوعه

و…. آيا به اين وظايف به درستي عمل كرده ايد؟

جناب آقاي كاظمي

از آنجايي كه شما نماينده مردم هستيد و آن گونه كه خودتان در مجالس مختلف فرموده ايد چيزي از مردم پوشانده نداريد لطفاً به صورت شفاف بفرماييد: طي اين مدت دريافتي شما و ديگر اعضاي محترم شوراي شهر با عنوان حقوق، پاداش، حق جلسه و يا هر چيز ديگر چقدر بوده است؟ پيشاپيش از حسن نظر و صداقت و گزارش واقعی شما سپاسگزارم.

همچنين در همين سايت مصاحبه اي از شما خواندم در ارتباط با 42 ميليوني كه قرار بود با حضور خبرنگاران به بازيكنان و كادر فني نفت بدهيد اما شنيدم به تعدادي بدون حضور خبرنگاران اين مبالغ پرداخت شده است و به ديگران هنوز پرداختي صورت نگرفته است. لطفا براي تنوير افكار عمومي اسامي تمام كساني كه از اين پاداش ها قرار است بهره مند شوند را منتشر كنيد. بنده به عنوان يك شهروند تا پايان اين مسئله را پيگيري خواهم كرد.

جناب آقاي كاظمي

به اعتقاد من زماني مي توانيم وارد حوزه هاي كاري ديگران بشويم كه در حوزه كاري خود موفق عمل كرده باشيم.؟ لظفا عملكرد 8 ماهه شورا را ارائه بدهيد. به هر حال به عنوان يك شهروند لازم ديدم اين مطالب را خدمت شما عرض كنم. اما اين سؤال همچنان براي من باقي مانده است كه آيا اين نامه با نظر ديگر اعضاي شوراي شهر نوشته شده و يا تنها نظر شخصي رييس محترم شورا بوده است؟

لازم به ذكر است سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اين آمادگي را دارد كه هرگونه توضيحات رييس و يا ديگر اعضاي محترم شوراي شهر  را منتشر نمايد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 64در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 64
  1. آقاي مرادي آيا مطمئن هستي چنين نامه از سوي آقاي كاظمي نوشته شده است؟ من بعيد مي دانم.

  2. صد درصد اين نامه با هماهنگي بقيه اعضا نوشته شده است… كل بزنيد…..

  3. وا اسفا….

  4. آي بنازمت cjmis

  5. خدا پدرت رو بيامرزه. حالا ما منتظر مي شينيم و از آعضاي محترم شورا مي خواهيم كه ليست دريافتي هاي خودشون رو رسما به مردم اعلام كنند. اينجا مشخص مي شه كه چند مرده حلاجند. بنازمت مرادي جان.

  6. اقای کاظمی برادر من رییس شورا هستی نه اقای نوبخت معاون برنامه ریزی رییس جمهور ماشاالله کل مشکلات شهر حل شده مونده فقط تفحص از ادارات دیگه?در ضمن فکر نکنم اقای نوبخت هم چنین احازه ای رو به خودش بده.

  7. سلام من این نامه رو تو گروه خبر مسجدسلیمان در وات ساپ دیده ام

  8. اين شاهكارها از دوستان بعيد نيست… آخه اين چه كاري بود! حالا اگه راس ميگن دريافتي اين مدت خودشون رو رسانه اي كنند.

  9. دوست عزيز جناب آقاي سعيد مرادي با سلام و خسته نباشيد و سپاس از حسن دقت جنابعالي و رسد مسائل مربوط به شوراي اسلامي شهر مسجدسليمان. حقيقتاً موضوع مطروحه توسط سايت وزين باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان و انتشار نامه رياست محترم شوراي شهر به رييس محترم شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به هيچ وجه مورد تأييد اكثريت اعضاي شوراي شهر نبوده است. رسانه اي نكردن اين مخالفت نيز تنها به دليل حفظ انسجام ميان اعضاي محترم شوراي شهر و دوري از جنجال بوده است. برادران شما در شوراي شهر مسجدسليمان به هيچ وجه دنبال كنكاش و جستجو در مسائل خصوصي مردم نمي باشند و بهتر است در ارتباط با اين مسئله رياست محترم شوراي شهر كه سخنگوي اين شورا نيز مي باشد پاسخگو باشد. انتشار اين مطلب شايد تلنگري باشد تا ما چارچوب وظايف خودمان را بهتر بشناسيم. مجدداً از شفاف سازي و پيگيري شما تشكر مي كنم. اين پيگيري ها چه از جانب شما و چه مردم فهيم مسجدسليمان قطعاً مي تواند به پويايي خدمتگذاران شما در شوراي شهر مسجدسليمان كمك كند.

  10. ….آقايان لطفاً به صورت شفاف بفرمایید: طی این مدت دریافتی شما و دیگر اعضای محترم شورای شهر با عنوان حقوق، پاداش، حق جلسه و یا هر چیز دیگر چقدر بوده است؟ منتظريم…

  11. بشما مربوط نیست

  12. آقای مرادی من یک تشکر ویژه از شما دارم. تشکر ویژه من از جو مطالبه گری ست که شما در مسجدسلیمان به وجود آورده اید. و این برای تعالی مسجدسلیمان بسیار مفید است. مطمئن باشید در این راه افرادی که منافع شان به خطر می افتد مشکلاتی برای شما به وجود خواهند آورد اما با توکل به خداوند به راهی که شروع کرده اید ادامه بدهید. بدون شک دعای خیر مردم همراه تمای کسانیست که برای مردم قدم برمی دارند. قلمتان پرتوان.

  13. آقاي شوراي شهر به نظر من اين توجيه است. اگه واقعا شما مخالف بوديد چطور يكي از شما اعتراضي نكرد. نبايد همه چيز رو سر كاظمي شكست.

  14. من باور نمي كنم استاد چنين كاري را كرده باشد. شايد مي خوان ايشون رو تخريب كنند. اگه واقعا اينجوره چرا اصل نامه را منتشر نكرده ايد؟!

  15. برادران شورا همچنان منتظر هستيم ليست دريافتي هاي 8 ماهه خود را منتشر كنيد.

  16. استغفرالله… واقعا چنين نامه اي نوشته شده است. مگه اعضاي شوراي شهر چكاره هستند كه به خودشان چنين اجازه اي را داده اند.

  17. مرگ خوبه ولي برا همسايه، اول از خودتون شروع كنيد.

  18. آقاي مرادي عزيز لطفا اجازه بدهيد برادران ما در آرامش كارشان را انجام دهند. اين همه فشار باعث مي شود كه اين عزيزان تمركزشان را براي رتق و فتق كردن امور از دست بدهند. من چند نفر از اين دوستان كه صحبت كردم اين نامه را تكذيب كرده اند و گفت هاند چنين نامه اي نوشته نشده است. لطفا اول تحقيق كنيد بعد مطلبي را منتشر كنيد. با شناختي كه از تك تك دوستان دارم كه همگي از افراد زحمت كش اين شهر هستند بعيد مي دانم اين دوستان چنين كاري كرده باشند. آقاي كاظمي نيز از افراد تحصيلكرده اين شهر است و با شناختي كه من از ايشان دارم مطمئنا چنين مسئله اي صحت ندارد…

  19. با سلام به همشهریان عزیزم به اطلاع میرسانم اینجانب به عنوان خزانه دار شورا و یکی از خادمین شما در شورای اسلامی شهرمان جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی لازم دانستم مواردی را بصورت خلاصه به عرض شما برسانم .
    1. نامه مورد اشاره بدون هماهنگی با تمامی اعضا محترم شورا تنظیم گردید بطوری که برخی از اعضا از طریق اصحاب رسانه و شهروندان مطلع گردیدند.
    2.لازم به ذکر است در 8 ماه گذشته با توجه به برگزاری جلسات متعدد ( بیش از حد قانونی ) مبلغ دریافتی ایشان کمتر از حقوق و مزایا یک کارگر ساده میباشد که بصورت مستند موجود میباشد .
    با تشکر از تمامی مردم خوب وشریف مسجدسلیمان

  20. آقاي حاجت پور بازم شما كه شفاف اظهار نظر كرده ايد.اميدوارم ديگر د وستان هم موضع خودشان را مشخص كنند. من به نوبه خودم از شما به خاطر روراستي كه به خرج داده ايد تشكر مي كنم.

  21. با سلام خدمت همه همشهریان عزیز خدا پدر مادر شورای قبلی رو بیامرزه
    1- اصل نامه واقعی میباشد
    2- متن نامه توسط شخص رئیس شورا و با همفکری چند تن از اعضاء گروه هفت نوشته شده است.
    3- در صورت عدم اطلاع رسانی تمامی هزینه های شورا به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.
    4- رئیس شورا برای تنویر افکار عمومی لیست استخدامی ها شهرداري را تا به امروز به اطلاع مردم برساند و بیان کند بیشرین ورودیها چه كساني بوده اند؟
    5…………….
    6- رئیس شورا برای تنویر افکار عمومی راجع به زمین های ارتش اطلاع رساني نماید
    7- …………………..
    8- رئیس شورا برای تنویر افکار عمومی راجب جوسازیها،،دخالت در مسائل پرسنلی
    وعدم استفاده از افراد تحصیلکرده اطلاع رسانی نماید وووو…….

  22. بااین افکار ,…. 11سال به عقب برگشتیم

  23. آقای شهنی مطمئن باش که دروغی در کار نیست این نامه از طرف رئیس وهمفکرانشان نوشته شده اصل نامه رو در همین سایت اسکن میکنم…

  24. آقایون شورااین هم فکر خوبی برای تنویر افکار عمومی ونشان دادن صداقتتان به مردم
    حسابرسی شهرداری

  25. آقایون محنرم شورا
    همه مردم می دانند که حقوق ومزایای کارکنان ومدیران نفت از دیگر ارگانها وسازمانها به مراتب بیشتر است
    مثل این میمونه که من بگم چرا فلانی داره من ندارم /چرا آقای xاز فکر وتوانش استفاده کرده و پولدار شده ومن نشدم و مثال های این چنینی…………
    چرا از خودتون شروع نمیکنید واموالی که دارید به اطلاع مردم برسانید؟
    اگر واقعا” از جنس خود مردم هستیدچرا هزینه های انتخاباتیتان را به مردم اطلاع رسانی نمیکنید؟
    اگرواقعا” برای رضای خدا دارید کار میکنیدچرا جلوی یک عده ای قلیل که تخلفات اشکار دارند را نمی گیرید…..
    اقای مرادی ما درد زیاد داریم ولی کسی به داد ما نمی رسدواکثر بچه های بدرد بخور شهر وشهرداری قصد کوچ کردن دارن
    ومن قلبا” میگم در انتخابم اشتباه بزرگی مرتکب شدم خدا مرا ببخشد………

    همه ادم های روشن فکر و بدر بخوراین شهر بخاطر همین افکار مهاجرت کردند. تاکی

  26. آقایون شورا لطفا” برای تنویر افکار عمومی/شهرداری رو حسابرسی کنید

  27. واقعا متاسفم وقتي حتي براي پرداخت يارانه ميگن نبايد به حسابهاي مردم سركشي بشه چطور يكي بخودش اجازه ميده همچنين نامه اي تنظيم كنه لطفا بجاي پرداختن به مسائل حاشيه اي بفكر شهر باشيد خيلي مسائل مهمتر وجود دارد.

  28. آقای حاجت پور
    لطفا” به سئوالات زیر شفاف پاسخ دهید
    1- اگر شما ودیگر اعضاء ازاین نامه اطلاعی نداشتید پس لطفا” در یکی از جراید به همراه دیگر اعضاء موافق شفاف به اطلاع مردم برسانید؟
    2- جلسات متعدد شما هول چه محورهای بوده؟
    3- ایا این جلسات متعدد خروجی برای برون رفت شهر از این همه نابسامانی بوده یا خیر؟
    4- آقای حاجت پور شما چرا شفاف راجب زمین های ارتش سخنی نمی گویید؟
    5-آقای حاجت پورشما چرا شفاف به مسائل مربوط به کمیسیون ماده….نمی پردازید؟

  29. باسلام. نوشتن این نامه بدون هماهنگی این حقیربوده وبنده اطلاعی ندارم.درکل کارخوبی نبود.دررابطه باحقوق اعضای شوراخدمتتان عرض کنم براساس قانون حقوق هرعضو شورای اسلامی شهر برابراست با یک شصتم حقوق شهرداربدون حق فنی ضربدر50ساعت که ازاضافه کاریک کارمنداداری هم کمترست.هرماه بیش از50ساعت وقت گذاشته میشود. .دررابطه با گروه هفت که آقایا خانم خاص فرمودند:اگر منظورتان هفت نفر هم طایفه ای باشند شفاف به شما عزیز عرض کنم چنین نیست ونبوده .همه باهم برادریم ودرشورا چنین گروهی نداریم.اعضای شوراطایفه گری نمیکنند همانطور که دراوایل درانتخاب سردارورناصری به سمت شهردار دیدیدکه چهارنفربرادرغیرهم طایفه ای به ایشان رای دادند. عملکردشورا اطلاع رسانی میشود.ضمنا ادرات موظفندمصوبات شورا را اجراکنند(قانون گفته)وشهروندان عزیز انشاا… حمایت خواهندکرد تا حق به حق داربرسد.شرکت نفت باید مصوبه شورا را که درآن مبلغ 316میلیاد تومان عوارض چاههای نفت آورده شده مانندسایر شهرهای نفت خیز پرداخت کند.مصوبات شورا وعملکرد شورا عنقریب ازطریق سایت شورا به آدرس http://misshora.irدراختیارشهروندان قرار خواهدگرفت.خلاصه حق باشماست که انتقادکنید پیشنهاد دهیدوکمک کنیدمادرخدمت یکایک شهروندان عزیزمان هستیم.مضافا اینکه ادارات نهادهای دولت(قوه مجریه) هستند که بایدبه مردم طبق قانون خدمت رسانی کنند وعملکردشان را به مردم اطلاع دهند شورا (نمایندگان شما)هم پیگیر همین مطالبات به حق شماست.لازم به ذکراست که شورای سوم ابتدای شروع بکارشهرداری شش میلیارد بدهی داشت وشورای چهارم(شورای فعلی) با23میلیارد بدهی شهرداری را مشایعت میکند!!!ضرب المثل بختیاری میگه:”قرض بکن زن بستون، قرض اکهنه زن ایمنه”.اما درشهرداری قرض بکن کاربکن کار نیبوهه(برخی ازنقاط شهر) اما قرض ایمنه!!! (این به معنای این نیست که شورا سوم کارنکرد)بلکه درآمد شهرداری کفاف نمیداد واعتبارعمرانی درخور وشان شهرپرداخت نمیشد. موفق باشید.

  30. اصل اين نامه توسط خود شركت نفت پخش شده و دست تموم كارمندان و كارگران نفت هست.

  31. ای خاک بسرم    پ یه مصاحبه با حسن کاظمی بکنین که همه وندنس گردنس شاید یه حرفی سی گدن داشته بو

  32. بله درسته اين نامه آقاي كاظمي رو همه كارگران و كارمندان شركت نفت دارند. اين نامه مدت هاست تو واتس آپ هم منتشر شده است…

  33. فعلا كه آقايان حاجت پور و حاتمي اعلام كرده اند در نوشتن اين نامه دست نداشته اند. باراني و زمانپور هم كه خودشون شركتي هستند و بعيد است با اين نامه موافق بوده باشند…

  34. اقای حاتمی عضومحترم شورا
    1- درخصوص اینکه در شورا طایفه گری نمیشود دارید کمی بی انصافی میکنید چون شخصا” شاهد برخی رفتارهای غیر متعارفتان در …………. هستیم (اسناد ومدارک موجود در اختیار آقای مرادی قرار خواهد گرفت)
    2- آنقدر در شورا فرصت سوزی نمودید تابه گزینه اقای ورناصری رسیدید.چون نتوانستید فردی توانمند دارای سوابق وباتجربه انتخاب نمایید.لازم است بعضی موقع ها خیلی منطقی به یک سری قضایا نگاه کنیم که چرا ادم ها از ما گریزانند
    3- از قدبم گفته اند چیزی که عیانست چه حاجت به بیان است چون شخصا” اطلاع کامل دارم از قضییع اقای ورناصری وعدم تایید ایشان(بدلیل اختلافات قومی)
    4- واقعا” اگر دارید شفاف سازی میکنید موضوع حسابرسی شهرداری رو در دستور کارتان قراردهیدو نیازی به پاداش ها وحقوق کارکنان نفت هم نیازی پیدا نمیکنید
    5- لطفا”اگر اطلاع کاملی از بدهی های قبلی شهرداری ندارید پس نیاز است پس از جمع اوری اطلاعات وبروز رسانی خود نسبت به این موضوع اطلاع رسانی نمایید.به اطلاع همشهریان عزیز برسانم در دوره شوراسوم کل بدهی های شهرداری ومکاتبات صورت گرفته شده شهرداری وشورا به مسئولین تقریبا” مبلغ 190/000/000/000ریال بوده .فقط یک مبلغ بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی نزدیک 70/000/000/000ریال میباشد که در زمان مدیریت آقای مولای وپیگیریهای صورت گرفته شده که اسناد ومدارک ان نزد امور مالی میباشدجریمه ان بخشوده شده ومابقی ان تقسیط شده است.اسناد ومدارک مکاتبات بدهی شهرداری تحویل اقای مرادی داده خواهدشد

  35. اقایون شورا شما که بی اطلاع ازاین قضییه هستید وخودتون رو مبرا از این کار می دونید واقدام صورت گرفته رو کار ناپسندی می دونید.چه اقدامی کرده اید.
    یک مدیر باید در یک سازمان مراقب رفتار وکردارش باشد.وگرنه ممکن است یک سازمان رو به نابودی وحتی ورشکستگی بکشاند

  36. لطفا” اعضاء محترم شورا به این سئوالات من پاسخ دهند
    1- شما شورای شهر هستید یا شورای شهرداری؟
    2- چرا پروژه سد تفریحی تمبی متوقف شده؟
    3- انتخاب وانتصاب مدیران شهرداری (احرازشان) برچه اساسی صورت میگیرد؟
    4- حسابرسی شهرداری توسط چه ارگانی صورت میگیرد؟

  37. سلام آقای خاص عزیز:اگه خاطرمبارکتان باشه درفازاول گزینه های هم طایفه ای ما دربین گزینه هانیزبود ولی دیدید که آقای جافری شهردارسابق باغملک بچه لرستان انتخاب شدپس فرصت سوزی نشد.به نظر شما اگه انتخاب براساس طایفه ای بود همان ابتدا گزینه هم طایفه ای ما انتخاب میشد ولی دیدید که آقای جافری انتخاب شد.ضمنا آقای ورناصری درفازسوم وارد شد ولله هیچ حزب وگروهی ایشان را وارد نکرد آن زمان که ایشان 8سال درخط مقدم جبهه بود واز ناموس این ملت دفاع میکرد وبرادرش اسیر شد وخودش جانباز،خیلی هامون فرصت سوزی میکردیم وسوراخ رابه میلیارد میخریدیم تامبادا ترکشی بمون برسه!! سوابق مدیریتی ایشان موجود است.استانداری به دلیل غیرمرتبط بودن رشته ایشان با جدول رشته ها درقانون انتخاب شهردارمصوبه سال 77هیات دولت میداند این درحالی است که مشابه ایشان درمشهد شهردارشده است.البته رای استانداری فصل الخطاب است وماگردن مینهیم.ناگفته نماندسردارقالیباف شهردارتهران اگه اشتباه نکنم وشما هم بپذیرید نظامی بوده .قانون رشته شهردارهم اکنون درحال بازنگری ست.ضمنا بااحترام به جتابعالی،شما چه مدرکی دارید که میگیدبا هماهنگی 7نفرنامه به شرکت نفت نوشته شده(تعجب میکنم).ضمنا تقسیط بدهکاری شهرداری به تامین اجتماعی درسته اما تاپایان آذرماه 92مهلت بود(طی سه قسط)صحبت کردن راحته چون این زبان سرخ هرطوری که بخوای میچرخه عمل مهمه.کو پول کو اموال شهرداری که بفروشه وبدهی تامین اجتماعی رابده. تازه سال 72حیاط شهرداری به تامین اجتماعی توسط شهرداروقت به مبلغ 70/000/000تومان فروخته شده که پرونده آن دردادگاه موجود است چون میبایستی شهرداروقت به صورت مزایده این کاررامیکرد.مبلغ 23میلیارد عددی است که شهرداری درحا حاضرگفته، بنده گفتم درحال مشایعت(دنبال کردن،فعل مضارع)بله مبلغ 19میلیارد درسته شایدکمتریابیشتر،اصلا همان 19میلیارد شما.رفتارغیرمتعارف که شمامیگید بیارید نشون ماهم بدید دراین دنیای مجازی خیلی کارهامیشه کرد.بااحترام به شما:وتشکراز مدیریت سایت باشگاه روزنامه نگاران

  38. آقاي عضوشورای اسلامی شهر
    چرا فرافكني مي كني آقاي قاليباف دكتراي جغرافياي شهري دارد و كاملا مرتبت با سمت شهردار آقاي ورناصري مدركش حسابداري بود و هيچ سايقه كار در شهرداري و مديريت شهري هم نداشته است. در ضمن در اين كه ايشان از سرداران جنگ بوده و برادرش ه ماسير هيچ شكي نيست اما من هنگ كرده ام و هنوز متوجه ارتباط اين مسئله با شهردار شدن يا نشدن آقاي ورناصري را متوجه نشده ام!

  39. فکر میکنید دیگران (غیراز خودمان)باخواندن این نظرات چه برداشتی می کنند/؟

  40. عضو محترم شورای اسلامی شهرمسجدسلیمان
    منم برادر یک شهید 8 سال دفاع مقدسم دارای مدارک عالیه هم هستم ولی هرکسی رو بهر کاری ساخته اند. قرار نیست اگر در مقطعی عزیزانی به ندای رهبرشان لبیک گفته اند الان ادعای ارث میراث نمایند.لطفا” شما از عملکرد خودتان دفاع کنید…شما اگر اشراف کاملی به قوانین ومقررات داشتید اقای ورناصری با مدرک صنایع رو تو بوق کرنا نمی انداختیدواین چنینی با ابرو وشخصیت افراد بازی نمی کردید….

  41. شورای شهر قانونا نمی تواند از سایر ادارات چنین تقاضایی بکند.

  42. درود بر دوستان عزيز بعضي وقت ها يك اشتباه چي بر بر سر آدم مي ياره… من سال هاست به نوعي با ايشان همكارم آقاي كاظمي آدم خوبي است اما اي كاش اين نامه را نمي نوشت. حقيقتا دوست و دشمن از اين حركت مداخله جويانه ايشان ناراحت شدند. اگه راستش رو بخواهيد من هنوز باورم نمي شه كه ايشون چنين كاري كرده باشه مگر اين كه يا نامه را ببينم يا خودش بگويد. والسلام.

  43. آقاي مرادي تو شهر همه اين نامه را دارند. كارگر و كارمند شركت نفتي اين نامه تو دستشونه آقا چرا اصل اين نامه را منتشر نمي كني كه دوستان قبول كنند…

  44. اقای مرادی با سلام.از توجه شما به مسائل شهر سپاسگزارم.
    بی شک ندانستن وظایف هر مسئولی در جایگاه خودش مسبب عدم توسعه شهر و عقب افتادگی پروژه های عمرانی می شود حال اگر این مسئول به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر باشد تاسفش دو برابر می شود . اقای نماینده محترم یک سوزن باید بخود زد و یک جوالدوز به مردم . شهر را می بینید؟ اصلن در این شهر زندگی می کنید؟ اگر جوابتان مثبت است پس وای بحال غفلت و فرصت سوزی که به عنوان نماینده مردم گریبانتان است. بجای تنش و سرک کشیدن به مسائل شخصی هم بیاید دست در دست بفکر شهری باشید که نام اولین ها را با خود یدک می کشد اما …

  45. دوست عزیز جناب آقای سعید مرادی با سلام و خسته نباشید و سپاس از حسن دقت جنابعالی ……باید به عر ض برسانم مطابق قانون اساسی و قانون شوراها، پارلمانهای شهری، غیر سیاسی است و باید محلی برای رفع و رجوع مشکلات مردم، شهر، سلامت، آموزش، حمل و نقل و از این دست مباحث باشد. در صورتی که شوراها سیاسی شود، توان مدیریت شهری خود را از دست می دهد و بنا بر این، بدل به محل منازعه جدید گروه های سیاسی خواهد شد. در صورتی که شوراهای شهر بدل به نهادی سیاسی شود، به تبع آن، شهرداری ها نیز سیاسی خواهند شد و حضور شهرداری های سیاسی در شهرها، منجر به بی عدالتی و دور ماندن از وظیفه اصلی شهرداریها، یعنی خدمات و مدیریت شهری، می شود. زمانی که مدیران سیاسی و افرادی با داشتن سابقه و صبغه سیاسی به شوراها باعث کشاندن بحث سیاست در نهاد اجتماعی شورا شود اختلافات بین اعضا را دامن می زند.
    سیاسی شدن شورا، باعث عدم رشد و پیشرفت و آبادانی شهرمی شود. شوراهای اسلامی شهر و روستا جای کار سیاسی نیست، بلکه باید در این شوراها کار خدماتی انجام دهند و باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.سیاسی شدن شوراها خطر بسیار بزرگی است بدین معنی که مطالبات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی یا از جو سیاسی حاکم متاثرشده و یا تحت الشعاع آن قرار گرفته است. عرصه شورای شهر که یک نهاد اجتماعی مدنی است نباید متاثر از مسائل سیاسی شود .در شوراهای شهر و روستا عمده بحث و موضوعات مربوط به عرصه اجتماعی مطرح است و اگر غیر از این باشد مردم ضرر می کنند و این همان نقض حقوق شهروندی است. اعضای شوراها نباید اجازه دهند که تصمیمات و فرآیندهای سیاسی وارد شوراها شود. این موضوع باعث ناپایداری و اختلاف در شوراها می‌شود. شوراها اگر سیاسی شوند، مدیریت شهرها را سیاسی می‌کنند در حالی که شهرها باید در مسیر آبادانی و نشاط قرار بگیرند. برخی شورای شهر را سکوی اول حرکت سیاسی خودشان به مسئولیت‌های سیاسی برتر می‌دانند که این تصور رندانه، نابخردانه و غلط است و به سلامت شهر لطمه می‌زند. کسی که به امید طی کردن مدارج بالاتر و عرصه سیاست وارد شورای شهر شده و آرزوی خدمت او را به این صحنه نکشانده، نمی‌تواند خدماتی به مردم ارائه دهد.

  46. سلام. وقتی کل شهر‌ از نامه خبر دارند. بعید میدانم که اعضا شورا خبر نداشته باشند. مگر اینکه بیخیال همه چی شده باشند وکاری به هیچ چیز نداشته باشند. البته من فکر کنم شورا همشون با همند. چرا که چند وقت پیش همه تو بنری دسته جمعی و در کنار هم به تیم نفت تبریک گفتند. ای کاش شرکت نفت متوسط حقوق و سرمایه پرسنلش‌ را بیرون میداد. تا ببینید. دارایی کی بیشتره. بعیده بقیه اعضا در جریان نباشند. کاظمی را میخوان خراب کنند تا جاشو بگیرند. راستی اگه حقوقشون اینقدر کمه چه جوری هزینه تبلیغات جبران میشه. ای کاش به جای این نامه یه نامه تشکری مینوشتند برای کارهایی که برا شهر انجام شد و اقایون تو افتتاحیش بودند

  47. حالا این درخواست چه مشکلی‌را حل میکرد. یعنی میخواست کمشون کنه. محض اطلاع اینو‌بدونید که حقوق شرکتیهای اینجا از‌تهرانیها کمتره. همینه ما بختیاریها هوای همو نداریم نمیدانیم که شرکتیها بختیاری و شهروند همین شهرند و درامدشان‌را در همین شهر خرج میکنند. الان نیز نباید‌نماینده شهرمان اقای کاظمی را خراب کنیم. ایشان نامه‌ ای را که فکر کنم با هماهنگی بقیه اعضا باشه نوشته . شرکت نفت باید محترمانه جواب نامه را میداد و اونا در اختیار دیگران قرار‌ نمیداد به نظر از از طرف باند مخالفه‌. البته اقای‌ مرادی تشکر از شما‌ که منتشر کرپید چون با هزارتفسیر‌ بر زبانها میچرخید

  48. مطمئنا شورا در کنار هم این تصمیمو گرفتند. همانگونه که باهم برا تیم نفت بنر زدند. و‌همیشه هم با همند. یه عده این وسط دارند از اب گل الود ماهی میگیرند. و میخوان کاظمیو عوض کنند. یه نامه نوشته شده و هیچکس هم‌ ضرری نکرده. چرا اینقدر بزرگش میکنن. چه خوب شد این موضوع رسانه ای‌ شد. وقتی به خاطر این موضوع کم اهمیت میگن من‌ نبودم او بوده. چه جوری‌ میخوان برا حل مشکلات عمده شهر تصمیم بگیرند. و جوابگو باشند.این‌ نامه چه ضرری به کسی زده. شورا که‌‌ دوتاشون نفته خیلی کارهای سختو انجام دادن. یعنی نمیتونستن جلو انتشار اینو بگیرن.

  49. همه اینها به کنار ، موضوع اصلی بدهی 316 میلیارد تومانی شرکت نفت به مردم مظلوم مسجدسلیمان است .
    فراموش نکنید .
    شورای شهر به اضافه نماینده مجلس هم چنانچه می خواهند بر شرکت نفت فشار بیاورند در مورد قراردادهای ننگین چند سال اخیر وزارت نفت اعلام حق خواهی کنند و اعتراضشان را رسانه ای کنند چرا که شرکت نفت شیره جان مسجدسلیمان را برده و به حراج گذاشته است و حاضر نیست حق و حقوق مردم مسجدسلیمان را بدهد.

    همه شما که کامنت گذاشتید باید بر علیه دلالان نفت برخیزید و حق و حقوق پایمال شده مردم مسجدسلیمان را از مدیران شرکت نفت مطالبه کنید .

    ما و نمایندگان مان در شورای شهر باید در یک جبهه باشیم و حق مان را از شرکت نفت بگیریم .

    آقای مرادی شما چرا در مورد آمار باورنکردنی خودکشی و بیکاری در مسجدسلیمان خبری درج نمی کنید و این وضعیت را رسانه ای نمی کنید؟

  50. شوراي شهرچرابه فكرفضاي سبز..به فكرآبهاي سطحي ..به فكرآسفالت ..به فكرروشنايي معابر…به فكرنظافت شهري كه واقعآ اسفبارميباشد و….نيست.فقط همين كه رفتن شوراهمه قول وقرارهاشون يادشون ميره واقعآمتاسفيم براي اين شورا

  51. آقاي mis اصلا چه ربطي دارد اين كه مي خوان آقاي كاظمي رو عوض كنند چه ربطي به اين نامه داشته است. دوست و دشمن دارن ميگن نوشتن اين نامه دخالت و تجسس در زندگي خصوصي مردم بوده است حالا شما ….

  52. موضوع خراب کردن یک شخص یا یک جریان نیست.یک مدیر درهر جایگاهی که قرار گرفته باید بداند وظیفه اش طبق قانون چیست.
    نباید بی انصافی کنیم همین شرکت در زمان مدیریت های قبلی شهرداری و شورابخصوص اقای مولایی(شهردار اسبق) کمک های نقدی وغیر نقدی زیادی برای شهرداری گرفت.
    شورا اگر به دنبال تنویر افکار عمومی چرا از خودش شروع نمیکند وبیدرنگ نسبت به حسابرسی شهرداری طبق قانون عمل کند وموضوع را به اطلاع مردم برساند.
    یک حرکت نادرست در بازی شطرنج موجب برتری رقیب میشود.یک مدیر باید مواظب رفتار وگفتارش وحرکاتش باشد وگرنه ممکن است سازمانشو….به اتیش بکشاند.

  53. صرفا”جهت اطلاع اعضاء شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان
    وظايف شوراهای اسلامی شهر و روستا از منظر رهبر معظم انقلاب
    مهمترين توصيه‌ اينجانب اولاً مربوط به سياست‌ها و برنامه‌هاى كارى شما و سپس درباره‌ گزينش مديريت شهر و روستا است. تسهيل زندگى مردم در كارهايى كه به شهرداريها مربوط است، برطرف كردن معضلات شهر و روستا، سالم‌سازى محيط زيست، حفظ اصالت اسلامى و ملى در ساخت و سازها، استقرار بخشيدن به جو اسلامى و فرهنگىِ سالم، پرداختن به نيازهاى فورى‌تر در عين اهتمام به كارهاى زيربنايى، اولويت دادن به مناطق مستضعف‌نشين، تأثيرناپذيرى از نفوذ ثروتمندان و جاذبه‌ى ثروت، رعايت دقيق قوانين و عدم تخطى از آن با حيله‌هاى شبه قانونى، رعايت ويژه‌ محرومان، آلوده نشدن به اسراف و هدر ندادن بيت‌المال با تجملات زائد و سفرها و مراسم غيرلازم، و در يك كلمه رعايت تقوا و تدبير و پشتكار، و بهره‌گيرى از دانش و تجربه، مواد عمده‌ى توصيه‌ى نخست اينجانب است.

    پيام به نشست منتخبان دومين دوره شوراهاى اسلامى شهر و روستا ۱۳۸۲/۰۲/۰

  54. امور داخلی و تشکیلات شورای اسلامی شهر
    ماده 2 – اولین جلسه هر دوره شورا ظرف یک هفته بعد از قطعی شدن انتخابات به دعوت فرماندار و یا سرپرست فرمانداری و با حضور دعوت کننده یا نماینده وی تحت ریاست مسن ترین عضو و به منشی گیری دو نفر از جوانترین اعضا تشکیل و برای رسمیت کلیه اعضا به شرح زیر سوگند یاد می کنند و آنرا امضا می نمایند :
    ((من در برابر کلام الله مجید ، به خدا متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشیم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چار چوب وظائف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم ))

    ماده 6- رئیس شورا وظایف به عهده دارد که اهم آن به شرح زیر است :

    1- مسئولیت امور اداری و مالی شورا

    2- تعیین دستور جلسه ، زمان ونوع جلسه و اداره جلسات ( عادی یا فوق العاده ) شورا
    3- دعوت از مقامات موضوع ماده 11 قانون شوراهای اسلامی کشور و سایر اشخاص که شورا ضرورت حضور انها در خلسات شورا یا کمیسیونهای شورا تشخیص دهد .

    4- دعوت از اعضا ، و تقسیم کار بین اعضا ، و کمیسیونهای شورا

    5- پیگیری مصوبات شورا

    6- معرفی نماینده یا نمایندگان شورا که از بین اعضاء شورا انتخاب می شوند به مسئولان اجرائی ، نهادها و سازمانهای مملکتی در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی ، اقتصادی و عمرانی جهت فراهم آوردن زمینه های همکاری در صورت درخواست آنان.

    7- معرفی افراد مورد تائید شورا برای انجام اقدامهای مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای بندهای 3 و 8 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی كشور.

    8- احکام مسئول و اعضاء دبیرخانه شورا که از کارکنان شهرداری خواهند بود توسط رئیس شورا صادر خواهد شد.

    تبصره : سارمان اداری دبیرخانه شورا به تناسب سازمان شهرداری که که قبلا موافقت سازمان امور اداری و استخدامی کشور جلب شده ، از طرف شهردار و با اطلاع شورا شهر تهیه و جهت تصویب به وزارت کشور پیشنهاد تا پس از تصویب بموقع اجرا در آید . کارکنان دبرخانه شورا تابع ائین نامه استخدامی شهرداریها خواهد بود .

    9- رئیس شورا سخنگوی شوراست ( مگر آنکه شورا عضو دیگری را تعیین کند ) و مواضع و اطلاعات رسمی شورا توسط او ( سخنگو ) اعلام میشود .

    10-اجرای مفاد ماده 33 آئین نامه مالی شهرداریها شامل ایجاد تعهد ، تشخیص ، تسجیل و صدور حواله در حدود اعتبار مصوب شورا در صلاحیت رئیس شورا یا اعضای است که از طرف وی کتبا و بطور منجر اختیارات لازم به آنها تفویص میشود.

    11- تائید بودجه شورا که توسط خزانه دار شوراتنظیم می شود و طرح جامع آن در شورا برای تصویب .

    تبصره : نیازهای مالی و تدارکاتی شورا بر اساس بودجه مصوب شورا از طریق درآمدهای بودجه شهرداری تامین خواهد شد.

    12- ابلاغ کتبی موارد اعتراض و ایراد اعضاء که به صورت روشن به رئیس شورا تقدیم شده است به عنوان تذکر به شهردار و پاسخ کتبی یا شفاهی شهردار در خصوص تذکر ابلاغی آن در جلسه شورا .

    13- کلیه مکاتبات رسمی شورا با امضای رئیس شورا است .

    تبصره : نائب رئیس شورا در غیاب رئیس شورا وظایف او را انجام میدهد و در مقابل شورا مسئول است.

  55. اقایون محترم شورا چرا در مقابل پرسش های مردم سکوت میکنید

  56. بابا افای مرادی دمت گرم . به قول اقای فردوسیپور چه میکنه این اقای مرادی.‌ حداقل قانون شورا چند باری مرور شد. به هر حال بازم میگم بعیده بقیه اعضا در جریان نباشند. باشند یا نباشند اتفاق مهمی نیفتاده. یه نامه ساده اداری بوده ونفت باید پاسخ انرا محترمانه میداد. و تو بوغ و کرنا نمی کرد. انسان معصوم نیست. و جای خطا دارد امیدوارم همیشه خطاها به این شکل باشه که ضرری به کسی نمیزنه. شورای محترم اینقدر کی بود کی بود نکنید. فکرتان را معطوف شهر و زیرساختاش کنید. عدالت را سرلوحه قرار بدید. اینقدر به فکر دوره بعد نباشید.‌حاشیه ها را جمع کنید نه اینکه دامن بزنید. وقتی فکرتان را معطوف این مسایل کنید. مطمینا از هدف اصلی‌باز میمونید. در پایان‌…چشمها راباید شست جو ر‌دیگرباید

  57. با سلام خدمت برادر عزیزم جناب آقای مرادی وعرض خسته نباشید همه از خطای شورای شهر گفتند در این که این مکاتبه اشتباه بوده شکی نیست واینکه برخی اعضا شورا هم سریع بخواهند خود را بیگناه جلوه دهند نیز محل ایراد و اشکال است به هر حال رییس شورا  که با رای اعضا شورا انتخاب میشود نماینده همه اعضاء شورا میباشد اما سوال اینجاست مگر آقای کاظمی در رسانه ها از آقای پیرامون سوال کرده بود که ایشان در رسانه ها پاسخ ایشان را داده و آقای پیرامون باید پاسخگوی انتشار نامه اداری توسط مجموع و پرسنل خود باشد مگر قرار است بنده به عنوان یک کارمند و یا مدیر اداری هر نامه ای را که بر خلاف منافع و میلم بود را در فضای مجازی منتشر کنم این یک تخلف اداری محسوب میشود و باید با مسببین آن برخورد گردد

  58. با سلام جناب خدری. من متوجه این قسمت از صحبت های شما نشدم که فرمودید: چرا آقای پیرامون در رسانه ها پاسخ داده است و… لطفا بفرمایید منظور شما کدام رسانه است؟ اگر منظور ما هستیم که سایت باشگاه روزنامه نگاران هیچ گونه مصاحبه ایبا ایشان نداشته است و مطلب منتشره در این سایت هیچگونه ارتباطی به ایشان ندارد.

  59. جناب مرادی منظور گذاشتن نامه در واتساپ و فضای مجازی است

  60. اگر جنابعالی خدری معاونت فنی اسبق شهرداری هستی.وقتی در شهرداری هرکس از گرد را برسه براش حکم بزنندو پروژه های بدون قرارداد انجام بشه وهزینه های سنگینی بربدنه شهرداری وارد بیا وکسی هم پاسخگو نباشه
    اقای خدری باید هم بگی یک اشتباه کوچولوبوده….تو خوت ناراحت نکن ای خوی خوته ناراحت کنی تازه بلند بوم خومه کشوم. هیچ منه فکرس نبوی
    اشکالی نداره .خودنون ناراحت نکنید جبرانس کنه .ها قبول دارم جبرانس اکنه

  61. وای بحال شهری که رییس شورای آن نمیداند حقوق و مزایای افراد یک امر خصوصی و محرمانه است !!!!!

  62.  جناب آقاى كاظمي رييس محترم شوراى اسلام شهرستان مسجد سليمان
    باسلام 
    متن ان نامه تاسف باربه اندازه تمام مشكلات شهرمان بر دلم غم و غصه  افزود
    ابتدايي تري فاكتور هاى لازم براى يك مسؤليت شناخت حيطه و وظايف آنست
    برادر عزيز!!
    آنچه شما به آن ورود كرده ايد خصوصي ترين حريم اقتصاد ي يك جامعه است و
    جاي بسى تاسف دارد 
    راستى ميشه لطفا بفرماييد چهل و پنج مليون پاداش در نظر گرفته شده براي تيم نفت از محل كدام درآمد شورا آمده 

  63. همشهری عزیز
    چهل دو میلیون پاداش بازیکنان تیم نفت از محل درامدهای شهرداری پرداخت شده وپوزه ان را برو بچه های شورای اسلامی شهر میدهد

  64. جناب آقای کاظمی و اعضای محترم شورای شهر
    با سلام
    در پی انتشار این نامه که جنجال های زیادی بر سر آن اتفاق افتاده است لازم است به مواردی اشاره کنم
    1. در قانون اساسی جمهوری اسلامی و مصوبه های مجلس هیچ بند و ماده ابلاغی دیده نمیشود که حق دخالت در سایر بخش ها و ادارات باشد.(لازم بذکر است که ادارات به هم متصل هستند ولیکن به این منوار نیست که حق دخالت و توهین را دارا باشند)
    2. ریاست و یا مدیر عامل هر اداره و شرکت در حوزه ی استحفاظی خود مسئول است وحق تصمیم گیر در حیطه کاری خودرا دارا میباشد البته منطبق بر قوانین اداره مربوطه.
    3.حقوق و مزایا و پاداش های هر اداره و شرکت اعم از کار گر کارمند و مدیران بر طبق ایین نامه های
    ابلاغی صورت میگیرد
    3. هیئت مدیره محترم شورای شهر مسجد سلیمان کاری به دگر ارگان ها و ادارات دولتی نداشته باشید به فرض مثال همین نامه ای که یقینا با مشورت و دخالت اعضا مربوطه تنظیم و منتشر گردیده است که به مدیر عامل محترم شرکت نفت نوشته شده است جهت حقوق و مزایا که ایشان اعلام کنند
    که دریافتی کارمندان و کارگران این شرکت چقدر میباشد.
    هر چقدر که حقوق و مزایا ی دریافتی داشته باشد اما مناطق شرکتی اعم از مناطق مسکونی و اداری
    به صورت مرتب خدمات و زیبای را اجرا میکنند
    اما شورای شهر چه خدمتی به مردم کرده است عوارضی که سالانه شهرداری اعم از خودرو و مسکن
    اخذ مینماید اشکال شرعی دارد زیرا خدمات لازم را به شهروندان نمیدهد
    چه خوب است که صحبت شود از زمین خواری های که در مسجد سلیمان توسط اقشار مختلف گرفته میشود و شهر داری و شورا ی شهر از آن ها چشم پوشی میکنند.
    حرف های زیادی است اما مجال آن نیست
    وسلام
    دانشجوی مهندسی نفت دانشگاه مسجد سلیمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.