• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 11998اخبار امروز : 2
4

رئیس جدید بهداشت و درمان مسجدسلیمان معرفی شد
گزارش عملکرد دکتر یاسر جلیلی و پاسخ به بعضی حواشی

  • کد خبر : 64188
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس جدید بهداشت و درمان مسجدسلیمان معرفی شد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>گزارش عملکرد دکتر یاسر جلیلی و پاسخ به بعضی حواشی</span>

رئیس جدید بهداشت و درمان مسجدسلیمان معرفی شد دکتر یاسر جلیلی عملکرد دو ساله خود را تشریح کرد رئیس سابق بهداشت و درمان مسجدسلیمان در جمع رسانه ها: تعداد متخصص مشغول به کار در شهرستان از 26 نفر به51 متخصص در شهرستان رسید پیش از انتخابات یک گروه به عنوان گروه خیرین یا جهادی وارد […]

رئیس جدید بهداشت و درمان مسجدسلیمان معرفی شد

دکتر یاسر جلیلی عملکرد دو ساله خود را تشریح کرد

رئیس سابق بهداشت و درمان مسجدسلیمان در جمع رسانه ها:

تعداد متخصص مشغول به کار در شهرستان از 26 نفر به51 متخصص در شهرستان رسید

پیش از انتخابات یک گروه به عنوان گروه خیرین یا جهادی وارد مسجدسلیمان شدند که از ما انتظار همکاری داشتند که با توجه به شرایط موجود و شائبه وابستگی به یکی از کاندیداها امکان همکاری وجود نداشت.

 اخیرا یک نفر در فضای مجازی فایل های صوتی منتشر و باعث تشویش اذهان عمومی گردید که انتظار می رود دستگاههای متولی به این قضیه ورود و با هر فرد یا افرادی که قصد دارند زحمات پرسنل و کادر درمان را بی دلیل زیر سوال ببرند برخورد شود.

رویش زاگرس: صبح امروز در مراسمی که با حضور پیمان مولایی فرمانداری مسجدسلیمان و دکتر معزی معاون درمان در حل فرمانداری برگزار شد مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان برگزار و بر این اساس دکتر یاسر جلیلی تودیع و دکتر ساناز حسینی نژاد به عنوان سرپرست جدید بهداشت و درمان مسجدسلیمان معارفه گردید. پیش از این مراسم دکتر یاسر جلیلی در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان جلسه ای را با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار و ضمن گزارشی از عملکرد دو سال و نیمه خود همچنین توضیحاتی در ارتباط با حواشی پیش آمده اخیر ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر یاسر جلیلی در ابتدای سخنان خود گفت: صحبت هایم را به دو بخش تقسیم می کنم ابتدا بخشی از عملکرد خود و پس از آن توضیحاتی در ارتباط با اتفاقات دو سه ماه اخیر ارائه تا مردم در جریان این اتفاقات قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در بحث پروژه های عمرانی در بهداشت و درمان واقعیت این است با کمک مسئولان دانشگاه، وزارت بهداشت و نماینده سابق مسجدسلیمان انقلابی صورت گرفت و حدود 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان اجرا شد.

وی گفت: خانه بهداشت تمبی آماده افتتاح، مرکز خدمات جامع سلامت چشمه زالوک 80 درصد پیشرفت فیزیکی، ستاد مرکز بهداشت سالور که حدود 15 سال از کلنگ زنی آن گذشته و رها شده بود افتتاح ، ستاد شبکه بهداشت در دو طبقه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی،پایگاه سلامت شهرک ولیعصر(عج) که از سال 1392 نیمه کاره رها شده بود آماده افتتاح، خانه بهداشت نمره 11 با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، 12 واحد زیست پزشک در بیمارستان 22 بهمن تحویل موقت و در حال حاضر در حال مراحل نهایی از جمله گاز کشی و … می باشد که طی چند هفته آینده افتتاح خواهد شد، سه واحد زیست پزشک در محوطه شبکه بهداشت 8 بنگله به پایان رسید، پایگاههای بهداشت چهاربیشه، شیخ مندنی، کولر شاپ و جاجرو همچنین مرکز بیماری های خاص نور افتتاح شدند.

دکتر جلیلی ادامه داد: یک اتفاق خوبی که افتاد این بود که مواقت اصولی مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی توسط دکتر منصوری دریافت و بزودی کلنگ زنی آن انجام خواهد شد ضمن آن که مقرر گردید مرکز پیوند استخوان نیز در همین مکان بیمارستان قدیم راه اندازی شود که با این اتفاق بیمارستان نور کلگه تبدیل به یک قطب درمانی در شمال شرق خوزستان خواهد شد، دانشکده ای که دو نماینده قبلی پیگیر آن بودند افتتاح شد که در حال پیگیری جهت افزایش رشته هایی همچون فوریت های پزشکی و اتاق عمل هستیم.

دکتر یاسر جلیلی در ارتباط با وضعیت سرمایشی و چیلرهای بیمارستان 22 بهمن نیز گفت: در ابتدا باید بگویم بیمارستان 22 بهمن از ابتدای ساخت می بایست 4 چیلر برای آن در نظر گرفته می شد که متاسفانه با سه چیلر راه اندازی گردید و از سال 1393 نیز اورهال نگردیده بود که در سال گذشته 2 دستگاه را اورهال و تعمیر اساسی و دستگاه سوم را نیز امسال جهت اورهال به شرکت انحصاری در تهران ارسال نمودیم. وی گفت: متاسفانه دو چیلری که سال گذشته تعمیر اساسی کرده بودیم دچار مشکلاتی شدند که به محض این اتفاق تمامی کولرهایی که برای پروژه های دیگر در نظر گرفته بودیم را به بیمارستان منتقل نمودیم و با شرکت انحصاری در تهران مکاتباتی انجام که یک گروه از آنان روز شنبه و گروه دیگر روز گذشته به مسجدسلیمان آمدند و در حال انجام تعمیرات هستند که بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

رئیس سابق بهداشت و درمان در ادامه از افتتاح بخش ناباروری، آماده افتتاح بودن بخش های استروک و آی سی یو نوزادان، نورولوژی و توانبخشی نیز خبر داد. وی گفت: مراحل نهایی مناقصه ساختمان اورژانس دو راهی لالی، اختصاص بودجه ساخت اورژانس جاده ای مسجدسلیمان به ایذه در منطقه جریک که 60 درصد توسط خیرین و 40 درصد توسط دانشگاه در حال انجام است.

جلیلی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده بیمارستان 22 بهمن را از درجه 2 به درجه 1 تبدیل کردیم که لازم است بگویم تنها سه بیمارستان درجه یک در زیر مجموعه دانشگاه وجود دارد که یکی از آنان بیمارستان 22 بهمن می باشد.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده حدود 32 میلیارد تومان تجهیزات یا دریافت و یا در حال دریافت می باشد. همچنین رادیولوژی پرتابل،دستگاه اتولایزر، 2 دستگاه سونوگرافی، 20 عدد ونتیلاتور، ماشین های بیهوشی،  تخت های الکتریکی آی سی یو ، 125 عدد کولر، دستگاه لاپاراسکوپی، دی سی شوک  و… یا خریداری و دریافت یا در حال دریافت می باشد.ضمن آن که با کمک یکی از خیرین قرار است یک دستگاه ماموگرافی نیز خریداری گردد. وی در ارتباط با متخصصین نیز گفت: تعداد متخصص مشغول به کار در شهرستان 26 نفر بود که در حال حاضر 51 متخصص در شهرستان مشغول کار می باشند.

دکتر یاسر جلیلی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به حواشی پیش آمده طی مدت گذشته نیز گفت: جهت تنویر افکار عمومی لازم است در این رابطه توضیحاتی ارائه دهم. وی ادامه داد:پیش از انتخابات یک گروه به عنوان گروه خیرین یا جهادی وارد مسجدسلیمان شدند که از ما انتظار همکاری داشتند که با توجه به شرایط موجود و شائبه وابستگی به یکی از کاندیداها نمی توانستیم به دلیل منع دستگاههای دولتی در تبلیغات و استفاده از امکانات، در این رابطه همکاری داشته باشیم و همین باعث ناراحتی هایی شد که متاسفانه اخیرا نیز یک نفر در فضای مجازی فایل های صوتی منتشر و باعث تشویش اذهان عمومی گردید که انتظار می رود دستگاههای متولی به این قضیه ورود و با هر فرد یا افرادی که قصد دارد زحمات پرسنل و کادر درمان را بی دلیل زیر سوال ببرند برخورد شود.

دکتر یاسر جلیلی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از پرسنل و کادر بهداشت و درمان برای سرپرست جدید در مسئولیت محوله آرزوی موفقیت کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. وقتی نماینده مغرضانه تصمیم بگیرد عاقبت خوبی پیش بینی نخواهد شد ای کاش جباری بجای تعویض جلیلی ابتدا کارنامه او را بررسی می‌کرد بعد تصمیم میگرفت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.