• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 11997اخبار امروز : 1
3

بازدید نماینده و فرماندار از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 64162
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
بازدید نماینده و فرماندار از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

رویش زاگرس: صبح امروز دکتر رضا جباری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ‌و پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در اين بازديد مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن گرامی داشت یاد […]

رویش زاگرس: صبح امروز دکتر رضا جباری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ‌و پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در اين بازديد مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن گرامی داشت یاد و‌ خاطره امام راحل (ره) و ارج نهادن به مقام والای رئیس جمهور شهید ‌و شهدای خدمت، به تشریح اقدامات ‌و دستاوردهای کسب شده طی مدت اخیر پرداخت.
دکتر معظمی با اشاره به تحقق جهش تولیدات و فروش این شرکت به تمرکز بر تکمیل پروژه ها و مطالعات تخصصی در حوزه طرح های توسعه در جهت پایداری و افزایش میزان تولید اشاره و افزود: پایداری و رشد تولید کسب شده به واسطه کارکنان تلاشگر این شرکت به دست آمده و ضمن تقدیر از کارکنان به لزوم حمایت و پشتیبانی نماینده و فرماندار در جهت تحقق اهداف شرکت تاکید کرد.
در ادامه دکتر رضا جباری ضمن گرامی داشت مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و گرامی داشت شهدای خدمت، از تلاش ها و اقدامات موثر صورت گرفته از سوی این شرکت طی مدت اخیر تشکر و قدردانی نمود.
وی با تمجید از این مجموعه منظم و پیشرفته، شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان را در صنعت اوره کشور یک مجتمع تاثیرگذار معرفی کرد و افزود: در جهت رشد و ارتقا این شرکت می بایست توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی در دستور کار قرار گیرد.
جباری در ادامه به لزوم به کارگیری نیروهای بومی تاکید و گفت: مسائل و مشکلات شرکت با توجه به اثرگذاری بالای این مجتمع در منطقه و کشور می بایست از طریق تعامل حل گردد.
در ادامه این جلسه پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان نیز با تسلیت سالروز درگذشت امام خمینی (ره) و تکریم شهدای خدمت به روحیه جهادی و انقلابی شهید رییسی پرداختند. وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و‌ کارکنان این شرکت، به تلاش های انجام شده در جهت حمایت و پشتیبانی از این واحد صنعتی اشاره کرد و گفت: این شرکت نقش مهم و بسزایی در وضعیت اشتغال شهرستان داشته و امیدواریم با تعریف دیگر پروژه های توسعه فرصت های جدید اشتغال فراهم و استفاده از ظرفیت بومی حداکثری شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با سلام امیدوارم آقای مولایی راجب اخراج نیروهای بومی هم با مدیریت مجموعه صحبت کرده باشن فک میکنم بار هزارم رفتیم اونجا و تجمع کردیم ایشون هم قول مساعد دادن،الوعده وفا بسم اله مدیران جهادی الان میخاین کار انجام بدید حالا ک فرصت همه چی فراهم شده

  2. امیدوارم نظرمو ثبت کنید

  3. با اسم و فامیلی هم نوشتم بدونید دروغی در کار نیست من نیروی بومی هستم ک الان نزدیک دو سال پتروشیمی قول بازگشت ب کار مارو دادن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.