• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 11997اخبار امروز : 1
5

با حضور حجت الاسلام امینی
برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای خدمت با حضور مدیران و معلمانِ اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

  • کد خبر : 64001
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور حجت الاسلام امینی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای خدمت با حضور مدیران و معلمانِ اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان</span>

حجت الاسلام امینی در اجتماع بزرگ فرهنگیان در اهواز : ملت عزیز ایران،در تشییع پیکرِ مطهرِ شهید جمهور و یاران باوفایش،یکبارِ دیگر، دشمنان را شگفت زده و متحیّر کرد/ این مردمِ بزرگ و دلیر، را باید بهتر و بیشتر شناخت/ مردمی که در انتخابات 21 اردیبهشتِ تهران، 7درصدی شرکت کردند اما در تشییع شهدای خدمت، […]

حجت الاسلام امینی در اجتماع بزرگ فرهنگیان در اهواز : ملت عزیز ایران،در تشییع پیکرِ مطهرِ شهید جمهور و یاران باوفایش،یکبارِ دیگر، دشمنان را شگفت زده و متحیّر کرد/ این مردمِ بزرگ و دلیر، را باید بهتر و بیشتر شناخت/ مردمی که در انتخابات 21 اردیبهشتِ تهران، 7درصدی شرکت کردند اما در تشییع شهدای خدمت، میلیونی آمدند/ این مردم را، رهبری عزیز، دقیقتر از همه میشناسد که فرمود:مردم این حادثه تلخ را تبدیل به فرصت می‌کنند!

رویش زاگرس: ظهر شنبه 5 خرداد، مجلسِ سوگواری و بزرگداشتِ یاد و نامِ رئیس جمهور شهید، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان گرامی اش،با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق امینی در جمعِ مدیران و معلمانِ اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، که به طورِ زنده از طریقِ شبکه سیمای خوزستان پخش می شد، برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مجلسِ سوگواری،حجة الاسلام امینی، ضمن یاد از مناسبت‌های ماه ذیقعده و ماه خرداد، شهادت ریاست معزز جمهور و یارانش را به همه ملت و خانواده بزرگ و مهم آموزش و پرورش تسلیت گفت و عنوان کرد:
خدا را شکر می کنیم بابتِ ملتی که پس از 45 سال از انقلاب با وجودِ این همه گرفتاری،اما بسانِ دریایی موّاج، در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد به حرکت و تلاطم در آمد. به گونه ای که مجری بی بی سی فارسی با ناراحتی می‌گوید در مملکت، آب از آب تکان نخورده! چون این بیگانگان خوب می‌دانند که در دنیا برای مصائبی کمتر از این، کشوری بهم میریزد و وضعیت نظامی و فوق العاده اعلام می‌شود.
حقیقتا این ملتِ بی نظیر،مصداق آیه 54 سوره مائده هستند که فسَوْف یأتی الله بقومٍ یُحبُّهم و یُحبّونه(تفاسیرشیعه و سنی گفته اند این آیه در شأن قوم سلمان فارسی نازل شده) ملتی که به احترامش و به احترام شهدایش، حدود 90 مقام از 90 کشور دنیا به ایران آمدند. پرچم های دنیا نیمه برافراشته شد، مقامات شورای امنیت سازمان ملل به مدت یک دقیقه، قیام و سکوت کردند.
این در حالی است که صدها پهباد و موشک از ایران، با اطلاع قبلی حواله اسرائیل شده، دانشگاههای مهم آمریکا و اروپا بپا خواسته اند و فلسطین با 142 رأی از 193 کشور دنیا، به خصوص با رأی اسپانیا، ایرلند و نروژ به رسمیت شناخته شده و خشم اسرائیل را برانگیخته!
این مردم بزرگ و رفتارهای ملی، سیاسی و اجتماعی اش را باید بهتر شناخت و بیشتر درک کرد. ملتی که در 21 اردیبهشت(انتخابات میان دوره ای مجلس در تهران) 7درصد شرکت می‌کنند اما در تشییع پیکرهای مطهرِ شهیدان خادم الرضا علیه السلام،در همان تهران،جمعیتِ میلیونی می آید. مردمی که رهبری فرزانه انقلاب،مثل همیشه نشان داد که آنان را بهتر ازدیگران می‌شناسد، چون در ابتدای این حادثه تلخ، فرمودند: مردم ما از این حادثه تلخ، یک فرصت می‌سازند! اما آنچه باعث شد که در این صحنه همه ملت،بخروشند و بیایند،اوصافی نظیر صدق و خلوص، سوز و گداز،شجاعت و صراحت، و صبر و بردباری و مدارا و… و در یک کلمه اخلاق آیت الله رئیسی و همراهانش بود. اوصافی که برگرفته از جدّ بزرگوارش بود که در قرآن با آیاتی نظیرِ إنّک لَعلی خُلُق عظیم و فلعلّک باخعٌ نفسک و… ستایش شده!
صدق و خلوص یعنی این که حقیقتا بر اساسِ درخواست‌ها و پافشاری فراوانِ خواص و اقشارِ مختلف مردمی، نامزد انتخابات شد. نه مثل کسانی که احیانا شب می‌خوابند و روز که پا می‌شوند احساس تکلیف میکنند و یا چهار نوچه در اطرافشان، برایشان تکلیف سازی می کنند! و البته عده زیادی هم بودند که علیرغم این که به ایشان رأی دادند، اما از همان اول و از روی خیرخواهی، مخالف نامزدی وی بودند، چرا که او را یک نعمتِ مغتنم برای روزِ مبادا و جایگاهی والاتر ميدیدند!
و سوز و گدازی که گاها پس از 15 ساعت پرواز در برگشت از سفرِ خارجی، بلافاصله به سفر استانی و دیدارهای مردمی می‌رفت و شانه اش را به شانه مردم میسایید. یادش بخیر، در سفر استانی خوزستان خاکی شد، در سیستان گِلی ‌شد و در مازندران زیر باران، خیسِ آب شد.با عشق و سوزی مثال زدنی در سفر چهارمحال و بختیاری، شخصا نامه بانوی بزرگسال بختیاری که دو فرزند معلول داشت و 15 سال در نوبتِ مسکن بود را گرفت. نامه ای که در کمتر از شش ماه، نتیجه داد!
و شجاعت و صراحت داشت که در استان مازندران،بدون ملاحظه کاری و رودربایستی، گفتند باید 17 مدیر جابجا شود. کما اینکه در خوزستان هم گفتند باید 15 مدیر عزل شود،و لو مجال کافی برای اینکار و اموراتِ دیگر پیدا نکردند،اما برای مردم ما، همین مقدار هم قابل درک و رضایتبخش است!
و صبر و بردباری و مدارا و سکوتِ کم نظیرش که در مقابل توهین و تمسخرات فراوان، مثلِ شش کلاسه، سندرم پست طلبی و…از ایشان، یک الگو و اسوه ماندگار و جاودانه ساخت!
اسوه و الگو برای همه مدیران و مسئولانی که می‌خواهند در میادینِ خدمتگزاری، به ویژه میدانِ انتخاباتِ 8 تیرماه،در ترازوی سنجشِ افکارِ عمومِ ملّت،شبیه شهید جمهور و خادم الرضا علیه السلام،روسفید و پیروز شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. فعلا که معلمان برای گذران زندگی مجبور به دو شغله شدن . اینو حل کنید تا معلم عاشق کارش شود و دانش آموز خوب تحویل جامعه دهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.