• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 11999اخبار امروز : 3
1

یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه کلگه و مراسم یادبود عروج زنده یاد ستار جمالپور برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 63967
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۸
یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه کلگه و مراسم یادبود عروج زنده یاد ستار جمالپور برگزار شد+ تصاویر

حجت الاسلام امینی: اقتدار ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر حکیم انقلاب، حتی محافل رسانه‌ای بیگانه را که آرزوی بی‌ثباتی یا عقبگرد و تغییر مسیر انقلاب را به خاطر شهادت رئیس‌جمهور در سر می‌پروراندند، سرخورده و منفعل کرد/ بعضی خواص فرهنگی در استان و کشور همراهی نکردند و گرنه همچون دزفول روزی به نام […]

حجت الاسلام امینی: اقتدار ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر حکیم انقلاب، حتی محافل رسانه‌ای بیگانه را که آرزوی بی‌ثباتی یا عقبگرد و تغییر مسیر انقلاب را به خاطر شهادت رئیس‌جمهور در سر می‌پروراندند، سرخورده و منفعل کرد/ بعضی خواص فرهنگی در استان و کشور همراهی نکردند و گرنه همچون دزفول روزی به نام روز مقاومت مسجدسلیمان نامگذاری می شد/ سال هاست قرار بود جاده کلگه تعریض شود اما هرگز این اتفاق نیفتاد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت/ به جرات می گویم 70 درصد عمر شوراهای شهر در ادوار مختلف به هدر رفت و تنها 30 درصد اثرگذاری داشته است/ امیدواریم آقایان تازه وارد شورای شهر در یک سال باقی مانده، از فرصت خدمترسانی به مردم استفاده و بعضی کارهای عقب مانده همچون بلوار دوم، بلوار سوم و تعریض جاده کلگه را به سرانجام برسانند.

رویش زاگرس:به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس منطقه کلگه و مراسم یادبود عروج فرمانده جهادی زنده یاد ستار جمالپور در محله کلگه مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام محمد صادق امینی به عنوان سخنران این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: مردم عاشق خدمت صادقانه هستند و تشییع باشکوه رئیس جمهور توسط ملت ایران به دلیل خدمت صادقانه ای ست که از ایشان دیدند.
وی ادامه داد: در بعضی کشورها اتفاقی کمتر از این باعث می شود زیربنای آن کشور متزلزل گردد اما در بعد بین المللی مشاهده کردید پس از این اتفاق خیلی ها انتظار داشتند شاهد بی ثباتی در کشور باشند اما اقتدار ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر حکیم انقلاب، حتی محافل رسانه‌ای بیگانه را که آرزوی بی‌ثباتی یا عقبگرد و تغییر مسیر انقلاب را به خاطر شهادت رئیس‌جمهور در سر می‌پروراندند، سرخورده و منفعل کرد. مسئولان بلند پایه بیش از 90 کشور دنیا به ایران آمدند و ادای احترام کردند ضمن آن که پرچم های کشورهای مختلف نیز نیمه برافراشته شد…
شیخ فرهنگ مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عروج فرمانده جهادی زنده یاد ستار جمالپور نیز گفت: مردمی که زیر تابوت رئیس جمهور رفتند مردم عاشق خدمت صادقانه هستند و در همین مدت کوتاه از رئیس جمهورشان خدمت صادقانه دیدند. زنده یاد ستار جمالپور هم تشییع باشکوهی داشت چون مردم کلگه از او خدمت صادقانه دیدند. وی گفت: این مراسم همه ساله توسط این بسیجی مردمی در این منطقه برگزار می شد و امشب این مراسم مصادف شد با یادمان خودش و شهدای خدمت و امشب حضور پرشور مردم نشان می دهد که ستار هم تشنه خدمت به مردم بود و مردمداری او باعث شد چنین مراسم باشکوهی در این مکان برگزار شود.
این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: منطقه ای که امروز در آن حضور داریم نقطه ای ست که بارها در جنگ تحمیلی مورد اصابت موشک قرار گرفته است. یکی از نقاطی که نمادی از غیرت و استقامت مردم مسجدسلیمان بوده و هست. بیشترین حملات موشکی پس از دزفول در مسجدسلیمان صورت گرفت تا جایی که حضرت امام (ره) دو روز عزای عمومی اعلام کرد. باید بپذیریم بعضی خواص فرهنگی در استان و کشور همراهی نکردند و گرنه همچون دزفول روزی به نام روز مقاومت مسجدسلیمان نامگذاری می شد.
امام جمعه سابق مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات شهرستان از جمله منطقه کم برخوردار کلگه گفت: هنوز محرومیت از چهره شهر می بارد. مردم کلگه همچنان مشکل آب و آسفالت و… دارند. سال هاست قرار بود جاده کلگه تعریض شود و بعضی شهرداران وقت بنرهای چند میلیونی آغاز عملیات را نصب کردند اما هرگز این اتفاق نیفتاد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت.
امینی ادامه داد: به جرات می گویم 70 درصد عمر شوراهای شهر در ادوار مختلف به هدر رفت و تنها 30 درصد اثرگذاری داشته است. وی ادامه داد: امیدواریم آقایان تازه وارد شورای شهر که یکسال از عمر شورایشان باقی مانده است از فرصت خدمترسانی به مردم استفاده کنند و بعضی کارهای عقب مانده همچون بلوار دوم، بلوار سوم و تعریض جاده کلگه را به سرانجام برسانند.
وی در پایان از حجت الاسلام میلاد کریمی امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم (ع)، ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان، پایگاه مقاومت بسیج شهیدان حوزه دوم شهری شهید مدنی، معاونت فرهنگی شهرداری مسجدسلیمان به خاطر برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی نمود.
اجرای سوگینه خوانی به گویش محلی بختیاری توسط علی رامهرمزی، اجرای توشمال چپ در سوگ شهدای خدمت،مداحی حجت الاسلام اشکان راکی، تقدیر از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.
مجری گری این مراسم بر عهده گودرز ظاهری بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.