• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
8

شهرستان اندیکا سومین شهر گردشگر پذیر در استان خوزستان شد

  • کد خبر : 63571
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
شهرستان اندیکا سومین شهر گردشگر پذیر در استان خوزستان شد

رویش زاگرس: دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز شهرستان اندیکا با اشاره به تجمیع نهایی آمار ورودی گردشگران و مهمانان نوروزی به شهرستان از بازده زمانی عید نوروز تا عید فطر گفت: با جمع بندی انجام شده در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات، تاسیسات گردشگری شهرستان اندیکا در رتبه سوم در میزان اقامت و […]

رویش زاگرس: دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز شهرستان اندیکا با اشاره به تجمیع نهایی آمار ورودی گردشگران و مهمانان نوروزی به شهرستان از بازده زمانی عید نوروز تا عید فطر گفت: با جمع بندی انجام شده در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات، تاسیسات گردشگری شهرستان اندیکا در رتبه سوم در میزان اقامت و بازدید گردشگران به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس موسوی افزود: این بازدیدها از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز در ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و متوسط بازدید از جاذبه های گردشگری، تاریخی، مذهبی، طبیعی خبر داد و گفت: شهرستان اندیکا با بازدید دو میلیون و ۳۱۷ هزار و ۱۲۰ نفر رتبه سوم بعد از دزفول و شوشتر به خود اختصاص داده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا در پایان از فرماندار، اعضای ستاد سفر شهرستان اندیکا، کمیته های خدمات رسان و مردم شریف و مهمان نواز شهرستان اندیکا تقدیر تشکر کرد.
وی همچنین از همه سرمایه گذاران در حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی دعوت به همکاری کرد و گفت: این اداره آماده علاقمندان در مشاوره جهت سرمایه گزاری به علاقمندان در حوزه گردشگری از جمله احداث مجتمع گردشگری، هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، بومگردی و… می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نقش ارزنده رئیس محترم اداره میراث فرهنگی و گردشگری اندیکا و همکاری سایر نهادها موجب کسب این رتبه درخور توجه گردیده است. امیدوارم با اختصاص بودجه مناسب، جذب سرمایه و سرمایه گذار، استفاده از پتانسیل فوق‌العاده العاده منطقه، مشارکت نخبگان بومی و ایجاد کارگروه‌های تخصصی توسط نماینده محترم مجلس شاهد رونق اندیکا زیبا و دوست داشتنی باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.