• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
5

برخورد سلیقه‌ای بعضی از فروشگاه‌ها و مغازه داران جهت عرضه کالا‌های موسوم به طرح فجرانه در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 63522
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
برخورد سلیقه‌ای بعضی از فروشگاه‌ها و مغازه داران جهت عرضه کالا‌های موسوم به طرح فجرانه در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: برخورد سلیقه‌ای بعضی از فروشگاه‌ها و مغازه ها برای عرضه کالا‌های اساسی در طرح موسوم به فجرانه باعث شده تا بسیاری از شهروندان مشمول، عطای خرید را به لقایش ببخشند و دسته‌ای دیگر نیز در صف‌های طویل گرفتار شرط و شروط فروشندگان شوند؛ از دریافت کارمزد تا اجبار برای خرید اجناس کم کیفیت! […]

رویش زاگرس: برخورد سلیقه‌ای بعضی از فروشگاه‌ها و مغازه ها برای عرضه کالا‌های اساسی در طرح موسوم به فجرانه باعث شده تا بسیاری از شهروندان مشمول، عطای خرید را به لقایش ببخشند و دسته‌ای دیگر نیز در صف‌های طویل گرفتار شرط و شروط فروشندگان شوند؛ از دریافت کارمزد تا اجبار برای خرید اجناس کم کیفیت!
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در حالی که معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برداشتن شرط ۲۵۰هزار تومان حداقل خرید از یارانه خبر داده است متاسفانه در شهرستان مسجدسلیمان فروشگاهها و بعضی مغازه داران بدون در نظر گرفتن سخنان معاونت وزارت کار همچنان بصورت سلیقه ای عمل می کنند.
علیزاده یکی از شهروندان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: روز گذشته برای دریافت مرحله سوم کالابرگ به یکی از فروشگاهها در منطقه باشگاه مرکزی مراجعه که گفتند به ازای هر نفر می بایست ۲۵٠ هزارتومان خرید تا بتوانی از یارانه ات استفاده کنی.
یکی دیگر از شهروندان مسجدسلیمانی ضمن اعتراض شدید به سلیقه ای رفتار کردن بعضی از مغازه داران اظهار کرد: روز گذشته که برای دریافت کالا به یکی از مغازه داران مراجعه کردم گفت: به ازای هر یک نفر می بایست ۲٠٠ هزار تومان خرید داشته باشی! پس از آن به یکی دیگر مغازه ها در منطقه پنج بنگله مراجعه که در ابتدا اعلام کرد باید ۲۵۰هزار و پس از اعتراض بنده گفت: به ازای هر یک نفر ۳۵ هزار تومان جهت پرداخت مالیات باید پرداخت نمایید!
وی همچنین با اشاره به دریافت مبالغ بالاتر از قیمت کالا‌ها از سوی برخی فروشگاه‌ها می‌گوید: این مساله مصداق گرانفروشی و بیش از آن که فرصتی برای مردم باشد به نفع فروشگاه‌ها است. ضمن آن که در شهرهای همجوار مثل شهرستان شوشتر بدون دریافت وجه کالا به مردم عرضه می شود…
به گزارش رویش زاگرس هر چند رویکرد دولت برای حمایت مردم در خرید کالا‌های اساسی جهت گیری مناسبی است، اما با توجه به نبود سازوکار مناسب نظارتی، طرح عرضه کالا‌های یارنه‌ای تاکنون موفقیت آمیز نبوده است.
انتظار می رود مسئولان ذیربط در مسجدسلیمان، جهت یکسان سازی قیمت های دریافتی و اجرای صحیح پرداخت طرح فجرانه توسط فروشگاهها و مغازه داران وظیفه نظارتی خود را بیشتر کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.