• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
3

عضو شورای شهر مسجدسلیمان:
با توجه به ظرفیتی که در شهرستان مسجدسلیمان وجود دارد، شهردار بومی بهترین گزینه برای مسجدسلیمان است

  • کد خبر : 63445
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>عضو شورای شهر مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>با توجه به ظرفیتی که در شهرستان مسجدسلیمان وجود دارد، شهردار بومی بهترین گزینه برای مسجدسلیمان است</span>

با توجه به ظرفیتی که در شهرستان مسجدسلیمان وجود دارد، شهردار بومی بهترین گزینه برای مسجدسلیمان است /بنده بر خلاف تعدادی از دوستان معتقدم در شرایط فعلی استفاده از شهردار بومی جهت ارتباط با توده مردم و درک و شناخت بهتر از نیازها و مشکلات شهر می تواند به مسجدسلیمان بیشتر کمک کند/ بعضی از […]

با توجه به ظرفیتی که در شهرستان مسجدسلیمان وجود دارد، شهردار بومی بهترین گزینه برای مسجدسلیمان است /بنده بر خلاف تعدادی از دوستان معتقدم در شرایط فعلی استفاده از شهردار بومی جهت ارتباط با توده مردم و درک و شناخت بهتر از نیازها و مشکلات شهر می تواند به مسجدسلیمان بیشتر کمک کند/ بعضی از شهرداران پیشنهادی غیر بومی اگر چه سابقه شهردار بودن در بعضی شهرهای کمتر توسعه یافته دارند اما به هیچ وجه در حد و اندازه گزینه های بومی این شهر نمی باشند

رویش زاگرس: عضو شورای شهر مسجدسلیمان می گوید با توجه به ظرفیتی که در شهرستان مسجدسلیمان وجود دارد، در جهت توسعه شهرستان شهردار بومی بهترین گزینه برای مسجدسلیمان است. فرشید داودی عضو شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: در کنار تعهد و تخصص که یک شهردار باید داشته باشد شناخت و درک کافی از مشکلات شهری و محلات مختلف شاخصی ست که نمی توان به سادگی از آن گذشت. به همین دلیل بنده بر خلاف تعدادی از دوستان معتقدم در شرایط فعلی استفاده از شهردار بومی جهت ارتباط با توده مردم و درک و شناخت بهتر از نیازها و مشکلات شهر می تواند به مسجدسلیمان بیشتر کمک کند.

داودی ادامه داد: جوانان بسیاری در مسجدسلیمان وجود دارند که به دلیل شناخت کافی از مشکلات شهر می توانند بهتر از افراد غیر بومی که سابقه درخشانی نیز در شهرداری های مختلف نداشته اند به ما کمک کنند. وی ادامه داد: به جای آن که افراد دیگری بخواهند جهت کامل کردن رزومه خود به مسجدسلیمان بیایند بهتر است فرزندان همین شهر را رشد و پرورش بدهیم. داودی گفت:تجربه نشان داده است هر زمان به نیروهای بومی توجه شده است گام های محکم تری به سوی توسعه برداشته شده است به همین دلیل بنده تا پایان بر گزینه بومی برای تصدی شهرداری مسجدسلیمان تاکید خواهم کرد.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که شهردار غیر بومی را نفی کنم بلکه معتقدم تنها در صورتی باید از شهردار غیر بومی استفاده کرد که بسیار توانمندتر و با تجربه تر از نیروهای بومی شهر و دارای رزومه قوی تری باشد که به اعتقاد بنده گزینه های غیر بومی مطرح شده از این خصوصیت برخوردار نیستند.ضمن آن که قطعا با انتخاب شهردار بومی انگیزه در نیروهای شایسته بیشتر می شود.

رئیس کمیسیون فنی –عمرانی شورای شهر گفت: متاسفانه بعضی از شهرداران پیشنهادی غیر بومی اگر چه سابقه شهردار بودن در بعضی شهرهای کمتر توسعه یافته دارند اما به هیچ وجه در حد و اندازه گزینه های بومی این شهر نمی باشند که با احترام به نظر دیگر اعضای محترم شورا، امیدوارم دوستان ما با یک تصمیم منطقی به رشد و تعالی شهر کمک کنند.

لازم به ذکر است از مردادماه سال 1400 که اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان فعالیت خود را آغاز کرده اند به جز حدود 11 ماه که آرش قنبری به عنوان شهردار مسجدسلیمان مشغول به کار شد شهرداری مسجدسلیمان با سرپرست اداره شده است. در  حال حاضر چندین گزینه بومی و غیر بومی برای احراز سمت شهرداری در حال بررسی برنامه ها ی آنان توسط اعضای شورای شهر می باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.