• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

مادر شهیدان صالح پور آسمانی شد

  • کد خبر : 63389
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
مادر شهیدان صالح پور آسمانی شد

رویش زاگرس:مادر شهیدان صالح پور درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس نصرت طاهری بابرصاد، مادر شهیدان اسفندیار و مهران صالح‌پور بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. مراسم تشییع و خاکسپاری روز یک شنبه ۱۲ فروردین در قطعه والدین شهدا چهاربیشه ساعت ۴ بعدازظهر و پس از آن […]

رویش زاگرس:مادر شهیدان صالح پور درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس نصرت طاهری بابرصاد، مادر شهیدان اسفندیار و مهران صالح‌پور بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری روز یک شنبه ۱۲ فروردین در قطعه والدین شهدا چهاربیشه ساعت ۴ بعدازظهر و پس از آن در مسجد علی بن ابیطالب(ع) چهاربیشه برگزار خواهد شد.
محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان صالح پور را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست. این مصیبت را به خانواده های معزز شهدا، خصوصا خانواده شهیدان صالح پور تسلیت عرض می نمایم.
لازم به ذکر است شهید اسفندیار صالح پور متولد ۱۳۴۵/۱/۱ در تاریخ ۶۴/۱۲/۴ در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید. همچنین شهید مهران صالح پور متولد ۴۷/۶/۳۱ در تاریخ شهادت ۶۶/۱۱/۱۶ حین آموزش نظامی ضامن نارنجک دستی رها می‌شود و در کمال رشادت و جانفشانی خود را به روی نارنجک می اندازد تا از دیگر همرزمان خود محافظت نماید و به شهادت می رسد.
پایگاه خبری رویش زاگرس درگذشت مادر شهیدان صالح پور را به خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض می نماید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.