• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
4

عیادت جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان از عبدالرضا پاپایی

  • کد خبر : 63381
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
عیادت جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان از عبدالرضا پاپایی

رویش زاگرس: جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان به همراه رئیس هیئت فوتبال شهرستان از استاد عبدالرضا پاپایی پیشکسوت، مربی و  استعداد یاب فوتبال شهرستان و استان که مدتی به دلیل ضایعه و بیماری مغزی در بستر بیماری می باشد عیادت کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عبدالرضا پاپایی پیشکسوت ارزنده ورزش، در تیم های […]

رویش زاگرس: جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان به همراه رئیس هیئت فوتبال شهرستان از استاد عبدالرضا پاپایی پیشکسوت، مربی و  استعداد یاب فوتبال شهرستان و استان که مدتی به دلیل ضایعه و بیماری مغزی در بستر بیماری می باشد عیادت کردند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عبدالرضا پاپایی پیشکسوت ارزنده ورزش، در تیم های تاج (استقلال) مسجدسلیمان، پاس، دارایی، نفت، هخامنش، نوجوانان و جوانان تیم ملی و تیم نیروی دریایی انزلی بازی کرده است.
پاپایی همچنین مربی گیری تیم های تاج، پاس و پیام را در کارنامه خود دارد. وی از سال ۱۳۸۵ تاکنون به عنوان مربی تیم های پایه نفت و گاز مسجدسلیمان مشغول فعالیت می باشد و زحمات زیادی در پرورش نوجوانان شهرستان و معرفی آنان متحمل شده است…
عبدالرضا پاپایی در سال ۱۳۸۱ مدرسه فوتبال پارسوماش را با مجوز رسمی فدراسیون راه اندازی کرد. لازم به ذکر است آقایان محمود احمدی، علیداد منجزی، منصور بهداروند، ابراهیم شهنی، صفر باهو ضمن عیادت از این پیشکسوت ورزش برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

پایگاه خبری رویش زاگرس نیز برای این پیشکسوت ارزنده ورزش آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.