• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

لزوم احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در اندیکا

  • کد خبر : 63343
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
لزوم احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در اندیکا

رویش زاگرس: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا از لزوم احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد. موسوی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این شهرستان دارای آثار تاریخی گردشگری و صنایع دستی بسیاری ست که هر سال گردشگران و مهمانان زیادی را به […]

رویش زاگرس: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا از لزوم احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد. موسوی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این شهرستان دارای آثار تاریخی گردشگری و صنایع دستی بسیاری ست که هر سال گردشگران و مهمانان زیادی را به خود جلب می کند.

وی ادامه داد: آب و هوا و کوهستانی بودن، این شهرستان را از دیگر شهرهای استان خوزستان متمایز کرده است. موسوی گفت: در سال ۱۴۰۱ با پیگیری های انجام شده شهرستان اندیکا به عنوان شهر ملی دستبافته روستایی و عشایری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی اندیکا ادامه داد: با توجه به بافت منطقه و تعدد هنرمندان، امکان حضور همه در یک نقطه میسر نمی باشد، لذا به مناسبت عید نوروز چندین نمایشگاه صنایع دستی در اقصی نقاط شهرستان جهت معرفی صنایع دستی و ارائه محصولات آن به گردشگران و همچنین کسب درآمد برای هنرمندان برپا نمودیم که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است. وی ابراز امیدواری کرد با توجه به کثرت هنرمندان این شهرستان بازارچه دائمی صنایع دستی در سال ۱۴۰۳ در این شهرستان احداث گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.