• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

دکتر مالک خدادادی با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از علی عسگر ظاهری اعلام کرد

  • کد خبر : 63129
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
دکتر مالک خدادادی با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از علی عسگر ظاهری اعلام کرد

رویش زاگرس: دکتر مالک خدادادی از کاندیدای ادوار و از شخصیت های برجسته سیاسی با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از علی عسگر ظاهری اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم و اعتصموا بحبل‌الله جمعیا و لا تفرقوا مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و […]

رویش زاگرس: دکتر مالک خدادادی از کاندیدای ادوار و از شخصیت های برجسته سیاسی با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از علی عسگر ظاهری اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعتصموا بحبل‌الله جمعیا و لا تفرقوا

مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا
اکنون که میهن عزیزمان ایران اسلامی در موقعیت حساس تاریخی قرار گرفته و تهدیدات خارجی و برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی گریبانگیر مردم شده است ، بر همگان فرض است که به قدر توان و همت خود از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برده و این نظام مقدس اسلامی را که ثمره خون شهیدان و فداکاری ایثارگران و مجاهدت حضرت امام خمینی(ره) و درایت ، تدبیر مقام معظم رهبری (مدالظله العالی )است را مانند گذشته همراهی کنند.
اکنون حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ (مهلا) نیز با ظرفیت های عظیم انسانی و منابع خدادادی، از مشکلات فراوانی رنج می برد که آشکار و مبرهن است راه برون رفت از این شرایط و قرارگرفتن در مسیرتوسعه تنها با مشارکت و حمایت آحاد ملت در انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفند و انتخاب نماینده ای توانمند و باتجربه برای وکالت خود درمجلس شورای اسلامی است.
اینجانب مالک خدادادی فرزند سرزمین بختیاری با توجه به شناخت خود از تجارب و توانمندی های حاج علی عسگر ظاهری در عرصه های مختلف مدیریتی،سیاسی،اجتماعی وفرهنگی و… باحفظ احترام به سایر کاندیداهای محترم این حوزه انتخابیه و باکسب اجازه از مردم شریف اعلام می نمایم ضمن حمایت از این کاندیدای اخلاق مدار و مردمی، از مردم عزیز حوزه انتخابیه نیز دعوت می نمایم با حمایت و نوشتن نام علی عسگر ظاهری بر تعرفه های سرنوشت ساز اخذ رای در روز جمعه ۱۱ اسفند، گامی بلند را در جهت بهبود سرنوشت مردم مسجدسلیمان لالی،هفتکل و اندیکا و توسعه و پیشرفت این حوزه برداریم.

درپایان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم که هرآنچه خیر و صلاح مردم شریف حوزه مسجدسلیمان ،لالی ،هفتکل و اندیکا است را عنایت فرموده و سایه رحمت خویش را براین سرزمین و مردم عزیز بگستراند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.