• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
6

پیام رضا بختیاری کیان جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 62933
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
پیام رضا بختیاری کیان جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رویش زاگرس: رضا بختیاری کیان در پیامی از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است: بِسْــمِ اللهِ الرَّحْــمٰنِ الرَّحیـــمْ مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا ایران ، سرزمینی سرفراز به وسعتِ تاریخ با […]

رویش زاگرس: رضا بختیاری کیان در پیامی از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بِسْــمِ اللهِ الرَّحْــمٰنِ الرَّحیـــمْ

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

ایران ، سرزمینی سرفراز به وسعتِ تاریخ با ملّتی که با گذر از رنج ها و شادی ها و فراز و فرودهای بسیار در طول حیاتِ تابناک خود چو خورشید درخشيده و جهان را از نورِ خود روشن کرده‌است.
ملّت رشید این سرزمین در چنین روزی بهار در زمستان را به شادی نشسته‌اند. بیش از چهاردهه از آغاز فصلی جدید در کهن تقویمِ این ملّت گذشت و جهان شاهد چهل و پنجمین سالگرد رخدادی عظیم ، نه در تاریخ این سرزمین بلکه در تاریخِ بشر است. رخدادی که تاریخ این سرزمین با همه عظمتش را به دو دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی تقسیم نموده است.

بیست و دوم بهمن ماه نماد یگانگی مردم ایران و آغاز عصرِ جدیدِ الگوسازیِ تمدنِ اسلامی در تاریخ بشر است.
چهل و پنج سال پیش مردمی رشید به رهبری مردی از تبار نور بر سپاه تاریکی پیروزی یافتند و این شدنی نبود مگر با گذر از “قومگرایی” و” منطقه گرایی” ، “ذوب در عامل وحدّت بخش انقلاب، امام راحل(ره)” و با “اهداء شهدایی که چشم بر خواسته های شخصی خود فروبستند” تا درخت انقلاب را به بار بنشانند.

دوَل مستکبر جهان‌ -این تازه به دوران رسیدگانِ تمدنِ بشری- در برابر عظمت این انقلاب و قدرت فرزندان روح‌الله(ره) و سربازان خامنه‌ای عزیز ، چاره‌ای جز فرو آوردن سر به نشانه تعظیم و تسلیم ندارند. این ما هستیم ما فرزندان روح‌الله و سربازان رهبری که به برکت خون شهداء تاریخ را از نو نگاشته ایم و زمان و جهان را به کرنش وا داشته ایم.

با یادآوری این نکته که اکنون چشم همه آزادگان جهان به فرزندان این آب و خاک دوخته شده است ؛ از یاد نخواهیم برد این انقلاب امانت همه پیامبران ، شهدا و صلحا از آدم(ع) تا به امروز است که خداوند آن‌را به نسل ما سپرده است ؛ اکنون نگاه همه شهداء -از ابتداء خلقت تا امروز- به ایران و حضور ما در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن است. اینجانب به حکم وظیفه در برابر خون شهدا از همه مردم شریف شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورده، خود نیز در عمل به وظیفه سربازی خویش در کنار خانواده در این راهپیمایی شرکت و با آرمان‌های شهدا در راه حفظ و حراست از درخت تنومند انقلاب تجدید میثاق خواهم کرد.

درپایان ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه همشهریان و همتبارانم در شهرستان‌های چهارگانه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا و همه آنان که در سراسر جهان ، آرزوی سربلندی و عزّت میهن و انقلاب عزیزمان را در سر دارند، یکایک شما را به خدایِ بزرگ سپرده از خداوند منّان عافیت و پیروزی شما را مسئلت دارم.

برادر شما
رضا – بختیاری کیان
بهمن ماه ۱٤٠٢ – مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.