• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
5

با حضور سردار رمضان شریف و جمع کثیری از مردم و مسئولین
دومین یادواره سرداران و 1200 شهید شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 62729
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور سردار رمضان شریف و جمع کثیری از مردم و مسئولین</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دومین یادواره سرداران و 1200 شهید شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر</span>

رویش زاگرس: دومین یادواره سرداران و 1200 شهید شهرستان مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان دورا ندفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی،روحانیون، جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی و سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران به عنوان سخنران ویژه این مراسم در مصلی […]

رویش زاگرس: دومین یادواره سرداران و 1200 شهید شهرستان مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان دورا ندفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی،روحانیون، جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی و سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران به عنوان سخنران ویژه این مراسم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  سردار رمضان شریف در سخنانی اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز مردم ایران یکی از مهمترین دستاورد‌های خون شهداست. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز جمهوری اسلامی با هداست رهبر معظم انقلاب و فداکاری مردم قدرتمند تر از همیشه در صیانت از کشور عزیزمان تلاش می کند و قطعاً توطئه های دشمن دستاوردی جز شکست نخواهد داشت.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما امروز با شجاعت و اقتدار امنیت کشور را به بهترین شکل تامین می کنند و تحقق این مهم ثمره خون شهدا از جمله 1200 شهید مسجدسلیمان است.

حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار داشت:بزرگداشت شهدا یادآور رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان است. وی ادامه داد:ایران اسلامی از جمله شهرستان مسجدسلیمان در راه ارزش های این انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم ملت کرده است به همین دلیل امروز شاهد عزت و امنیت کشور هستیم. وی همچنین بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان تاکید کرد و گفت: با برگزاری یادواره های شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر می توان به نسل جوان و نوجوان انتقال داد…

به گزارش رویش زاگرس در این مراسم پیام دکتر محسن رضایی به مناسبت یادواره سرداران و 1200 شهید مسجدسلیمان به صورت تلفنی پخش شد.

لازم به ذکر است سید حجت بحرالعلوم مداح این مراسم بود. همچنین حاج اسماعیل سنائی حماسه سرا و محمد باقر تاجر مجری گری این مراسم را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.