• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
4

طوفان به تعدادی از اماکن در مناطق چم آسیاب و بردنشانده مسجدسلیمان خسارت وارد کرد+ تصاویر

  • کد خبر : 62685
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
طوفان به تعدادی از اماکن در مناطق چم آسیاب و بردنشانده مسجدسلیمان خسارت وارد کرد+ تصاویر

رویش زاگرس: بر اثر گردباد و طوفان در مناطق چم آسیاب و بردنشانده شهرستان مسجدسلیمان به برخی اماکن خسارت وارد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ، شامگاه گذشته گردباد و طوفانی در منطقه بردنشانده و چم آسیاب رخ داد که موجب خسارت به چند واحد مرغداری، گردشگری، احشام،منازل مسکونی شده است. پیمان مولایی […]

رویش زاگرس: بر اثر گردباد و طوفان در مناطق چم آسیاب و بردنشانده شهرستان مسجدسلیمان به برخی اماکن خسارت وارد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ، شامگاه گذشته گردباد و طوفانی در منطقه بردنشانده و چم آسیاب رخ داد که موجب خسارت به چند واحد مرغداری، گردشگری، احشام،منازل مسکونی شده است.

پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان از اعزام گروه ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها به مناطق طوفان زده خبر داد. پیمان مولایی خاطرنشان کرد:به محض وقوع این حادثه نیروهای هلال احمر،ادارات برق، آتشنشانی و… به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد:این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است و به زودی میزان خسارت های مالی اعلام خواهد شد.

کورش زنگیان مالک مجتمع گردشگری چم آسیاب نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن تقدیر از حضور فرماندار مسجدسلیمان و ستاد مدیریت بحران که بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند از مسئولان خواست با توجه به این در مجتمع گردشگری و مرغداری چم آسیاب تعداد زیادی مشغول به کار هستند سریعاً به ارزیابی ها انجام و چاره اندیشی شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.