• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
5

رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان
مراسم معنوی اعتکاف با حضور جوانان و نوجوانان باشکوه تر و متمایز تر از سال های گذشته در حال برگزاری است

  • کد خبر : 62665
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم معنوی اعتکاف با حضور جوانان و نوجوانان باشکوه تر و متمایز تر از سال های گذشته در حال برگزاری است</span>

مراسم معنوی اعتکاف با حضور جوانان و نوجوانان باشکوه تر از سال های گذشته در حال برگزاری است/ ۳۶۰ معتکف به استقبال اعمال ام داود می روند/بر اساس آمار اعتکاف امسال سه برابر سالهای گذشته با استقبال مواجه گرید. رویش زاگرس: حجت الاسلام علی قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از حضور پرشور جوانان و […]

مراسم معنوی اعتکاف با حضور جوانان و نوجوانان باشکوه تر از سال های گذشته در حال برگزاری است/ ۳۶۰ معتکف به استقبال اعمال ام داود می روند/بر اساس آمار اعتکاف امسال سه برابر سالهای گذشته با استقبال مواجه گرید.

رویش زاگرس: حجت الاسلام علی قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از حضور پرشور جوانان و نوجوانان در برنامه اعتکاف خبر داد‌.قندعلی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: برنامه معنوی اعتکاف با حضور ۳۶۰ نفر از همشهریان عزیز در ۳ مسجد جامع نمره ۱ ،امام حسن عسکری و حضرت فاطمه زهرا(س) در حال برگزاری است.
وی با اشاره به حضور پر شور جوانان و نوجوانان و اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی متعدد افزود ،حضور ببش از ۲۶۰ دانش آموز و دانشجو در اعتکاف امسال در کنار سایر اقشار فضایی متفاوت و زیبا رقم‌ زد و نشان داد میزان دلدادگی مردم به محافل معنوی به خصوص جوانان از همیشه بیشتر و پر رنگ‌تر بوده.
قندعلی افزود: آمار اعتکاف امسال سه برابر سال های گذشته بوده و رویش های جدید انقلاب در دل این محافل معنوی نشان داد علی رغم تبلیغات دشمنان و دروغ آشکار نسبت به دین گریزی نوجوانان ،شکوه این محافل هر ساله بهتر از سالهای گذشته بوده است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تشکیل سه کارگروه فرهنگی در مساجد و دو کارگروه دانش آموزی توسط نیروهای مردمی و خادمان اعتکاف در کنار ائمه جماعات ، توزیع ۴۰۰ بسته فرهنگی و جوایز متعدد،برگزاری مسابقات و محافل قرآنی، کارگاه های سبک زندگی قرآنی و حضور مبلغینی از کشور آلمان و برگزاری برنامه های جشن میلاد امام علی ع از اهم برنامه های اعتکاف بوده.
حجت الاسلام قندعلی با تشکر از تیم فرهنگی خواهران مسجد امام حسن عسکری (ع)،خادمین اعتکاف مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها ،گروه فرهنگی حریم حیا ، خادمین برادر در مسجد جامع نمره ۱و کارشناس مسئولان تلاشگر فرهنگی و تبلیغی و همچنین امور قرآنی و دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان که بیش از یک هفته تلاش مستمر و شبانه روزی جهت برگزاری هر چه بهتر اعتکاف را وجه همت خود قرار دادند تقدیر و تشکر کرد.
قندعلی در پایان از زحمات نهادهای مشارکت کننده در ستاد برگزاری از جمله امام‌ جمعه محترم و دفتر امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان،شهرداری و شورای اسلامی شهر،شرکت بهره برداری نفت و گاز و بسیج نفت و حوزه های علمیه،ائمه جماعات مساجد امام حسن عسکری،جامع نمره ۱ ،مسجد حضرت زهراسلام الله علیها و عزیزانی که با پرداخت نذورات ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.