• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
4

گفتمان تحولی امید آفرین/ مسئولین سپر مردم اند

  • کد خبر : 62653
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
گفتمان تحولی امید آفرین/ مسئولین سپر مردم اند

رویش زاگرس/رضا بختیارےکیان: نیاز جامعه ایرانی امروز، “گفتمان تحولی امید آفرین” است. با توجه به شرایط ویژه عصر حاضر ، روابط بین‌الملل، تهدیدات خارجی و چالش های داخلی، راه عبور از سختی‌ها و رسیدن به قُلّه پیشرفت از عمل به روحیه تحول خواهی و تحول انگیزی امام راحل(ره) ، امید بخشی و پرهیز از نا امیدی […]

رویش زاگرس/رضا بختیارےکیان: نیاز جامعه ایرانی امروز، “گفتمان تحولی امید آفرین” است. با توجه به شرایط ویژه عصر حاضر ، روابط بین‌الملل، تهدیدات خارجی و چالش های داخلی، راه عبور از سختی‌ها و رسیدن به قُلّه پیشرفت از عمل به روحیه تحول خواهی و تحول انگیزی امام راحل(ره) ، امید بخشی و پرهیز از نا امیدی که از مطالبات مقام معظم رهبری(حفظه الله) است و گردنه “گفتمان تحولی امید آفرین” می‌گذرد. امروز دیگر زمان تلخ گویی و هراس انگیزی در جامعه برای پیش برد اهداف سیاسی شخصی و جناحی سپری گردیده است.

راه عبور از آخرین گردنه به سوی قلّه پیشرفت و ترقی ملّت رشید ایران با تکیه بر “گفتمان تحولی امیدآفرین” طی خواهد شد؛ که این گفتمان با تکیه بر شعار:
{عدالت اجتماعی – ایجاد فرصت‌های برابر} روح امید را در جامعه امروز ایران خواهد دمید.
مردم دهه نخست سده ۱۴۰۰ دیگر پذیرای شعارهای زیبا اما تهی از پشتوانه عملی نخواهند بود. اگر گروهی از عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت‌های برابر ملّی سخن می‌گویند بی تردید تنها راه اثربخشی این سخنان در جامعه، مشاهده اجرای آن توسط گویندگان ، مبلغان و شعار دهندگان است.
یکی از راه‌های دمیدن روح امید در جامعه این است که مردم مسئولین خود را در حالی مشاهده کنند که خود را “سپر مردم” در تنگناها و چالش‌های پیش رو قرار داده‌ و امتیازی برای خود در قبال ایثار و فداکاری در راه تعالی انقلاب و ملّت رشید ایران قائل نبوده؛ مزد عمل خود را تنها از ذات اقدس الهی طلب کنند.

دهه اول سده ۱۴۰۰ عصر پایان و”عده‌های پوپولیستی” و “ژست‌های مردم فریب” است.

مسئولین اگر با مردمند باید مانند مردم زندگی کنند و مردم این را درک خواهند نمود و شعار دهندگان بی عمل را از عمل کنندگان معتقد تمیز خواهند داد.

در راه ایجاد “گفتمان تحولی امید آفرین” بیشترین مسئولیت و سنگینی امور بر عهده مسئولین و خادمین ملّت خواهد بود.
این راه به خواست خدا با ایجاد فردایی روشن‌تر و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه اقشار این ملّت شریف، ایران عزیز را به قُلّه سعادت و پیشرفت خواهد رساند. به یاد داشته باشیم این راه تنها از مسیر اعتماد مردمی به مسئولین و همراهی آنان در این طی طریق خواهد گذشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.