• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
6

همزمان با قهرمانی تیم پینگ پنگ صنعت نفت خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور
علی حسین مطلبی قهرمان پر افتخار مسجدسلیمانی به دلیل عدم حمایت مسئولین، از ورزش تنیس روی میز کناره گیری کرد

  • کد خبر : 62350
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>همزمان با قهرمانی تیم پینگ پنگ صنعت نفت خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>علی حسین مطلبی قهرمان پر افتخار مسجدسلیمانی به دلیل عدم حمایت مسئولین، از ورزش تنیس روی میز کناره گیری کرد</span>

رویش زاگرس: مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بازنشستگان صنعت نفت ایران برگزار و تیم منتخب خوزستان با اقتدار قهرمان این مسابقات شد. علی حسین مطلبی ورزشکار پرافتخار مسجدسلیمانی و کاپیتان تیم بازنشستگان نفت خوزستان که در این مسابقات علاوه بر قهرمانی در بخش تیمی در بخش انفرادی نیز موفق به کسب مقام اول شد در گفتگو […]

رویش زاگرس: مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بازنشستگان صنعت نفت ایران برگزار و تیم منتخب خوزستان با اقتدار قهرمان این مسابقات شد.
علی حسین مطلبی ورزشکار پرافتخار مسجدسلیمانی و کاپیتان تیم بازنشستگان نفت خوزستان که در این مسابقات علاوه بر قهرمانی در بخش تیمی در بخش انفرادی نیز موفق به کسب مقام اول شد در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن گلایه شدید از عدم حمایت مسئولین از این رشته گفت: علیرغم تلاش های فراوان و ارتباط با همه مسئولین و در میان گذاشتن مشکلات این رشته متاسفانه نتوانستیم محلی مناسب جهت آموزش به خیل علاقه مندان این رشته پیدا کنیم و به همین دلیل رسما تصمیم به کناره گیری از این رشته گرفته ام. مطلبی ادامه داد:
تنها به این نکته اشاره کنم که حتی تنها سالن این رشته که مربوط به شرکت نفت بود را نیز از ما گرفتند و به رشته بدن سازی اختصاص دادند.
این قهرمان پرافتخار مسجدسلیمانی که سابقه قهرمانی های متعدد در رشته تنیس روی میز در کشور و جهان دارد گفت: حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که بزودی با مردم در میان خواهم گذاشت.
لازم به ذکر است در این مسابقات تیم های مشهد، خوزستان، تهران، اصفهان، شیراز، بندر عباس، تبریز، گیلان و مازندران حصور داشتند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی حسین مطلبی متولد سال ۱۳۳۷منطفه نفتون، دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی می باشد. وی مقام های متعددی در شهرستان، استان و کشور به دست آورده است به ویژه در مسابقات جهانی در کشور ترکیه که با تیم ملی مقام اول و در قسمت دوبل مقام دوم را کسب نمود. مطلبی همچنین به کشورهای فرانسه و سوئد نیز دعوت شد که به علت عدم همکاری مسئولین وقت در مسابقات شرکت نکرد، و در آخرین دوره نیز سال۱۴۰۱ در کشور عمان مقام سوم تیمی را از میان ۵۶ کشور به همراه تیم ملی کسب نمود و در رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفت و به مسابقات ایتالیا راه یافت.
شایان ذکر است، وی ۲۰ سال است به عنوان رئیس هیات پینگ پنگ شهرستان مسجدسلیمان فعالیت دارد، او دارای مدرک مربیگری لول یک فدراسیون جهانی پینگ پنگ و مدرک درجه یک داوری می باشد، ضمناً در رشته بدمینتون مقام سوم پیشکسوتان وزارت نفت را دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر تو افتخار M.I.S

  2. درود بر قهرمان پیشکسوت مرد مهربان و با اصالت جناب آقای مطلبی امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.