• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

در روز تکریم مادر شهداء انجام شد
تجلیل و تکریم مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان از مادر شهید هیبت ا… بارانی شیخ رباط

  • کد خبر : 62345
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در روز تکریم مادر شهداء انجام شد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تجلیل و تکریم مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان از مادر شهید هیبت ا… بارانی شیخ رباط</span>

رویش زاگرس: در سالروز وفات ام البنین(س) و روز تکریم مادر شهداء، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در خانه شهید هیبت ا… بارانی شیخ رباط از مادر بزرگوار این شهید سعید تجلیل و تکریم بعمل آورد. به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و […]

رویش زاگرس: در سالروز وفات ام البنین(س) و روز تکریم مادر شهداء، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در خانه شهید هیبت ا… بارانی شیخ رباط از مادر بزرگوار این شهید سعید تجلیل و تکریم بعمل آورد.
به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند که در این دیدار از سوی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان- مدیر منابع انسانی،رییس پایگاه مقاومت بسیج و رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت همراهی می شد، شهداء را ستارگان درخشان آسمانِ انقلاب و خانواده شهداء را سرمایه های راستینِ انقلابِ اسلامی دانست.
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از این اقدام فرهنگی مهندس هیهاوند گفت: در مقابله با جنگ نرمی که دشمن علیه کیان انقلاب اسلامی طی سالهای متمادی آغاز کرده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بهترین راه های مقابله با این تهاجم است.
محمد عسگری در خاتمه افزود:جامعه ایثارگران و شاهد این شهرستان 12000 نفر عضو دارد که در آن 160 نوع خدمات مختلف به آنها ارایه می شود .
مادر شهید نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از توجه و حضور مسئولان مربوطه گفت: فرزندم شهید هیبت ا… بارانی شیخ رباط که در جریان موشک باران 30 مهر 1362 به شهادت رسید در هنگام شهادت تنها 18 سال داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.