• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

خوشه طلایی ساوه 0، نفت مسجدسلیمان 3
نفتی ها نیم فصل اول را با پیروزی به پایان رساندند

  • کد خبر : 62229
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>خوشه طلایی ساوه 0، نفت مسجدسلیمان 3</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نفتی ها نیم فصل اول را با پیروزی به پایان رساندند</span>

رویش زاگرس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم فوتبال خوشه طلایی را در آستارا شکست دهد. به گزارش “پایگاه خبری رویش زاگرس”، یکی از رقابت‌های هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته اول در ورزشگاه وحدت آستارا به میزبانی خوشه طلایی برگزار شد و شاگردان فرشاد کرمی که با […]

رویش زاگرس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم فوتبال خوشه طلایی را در آستارا شکست دهد. به گزارش “پایگاه خبری رویش زاگرس”، یکی از رقابت‌های هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته اول در ورزشگاه وحدت آستارا به میزبانی خوشه طلایی برگزار شد و شاگردان فرشاد کرمی که با حضور این مربی موفق شده بودند نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب کنند، مقابل نفت مسجدسلیمان به رهبری ابراهیم اشکش قرار گرفتند.
نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد، اما در نیمه دوم مسجدسلیمانی‌ها که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند، توانستند با 3 گل برنده مسابقه لقب بگیرند.
گل اول این مسابقه از روی نقطه پنالتی در دقیقه 54 توسط رضا رضایی به ثمر رسید. رضایی در ادامه موفق شد گل دوم را هم چند دقیقه بعد و در دقیقه 69 وارد دروازه خوشه طلایی کند تا میزبان دیگر امیدی به بازگشت و کسب امتیاز نداشته باشد.
درنهایت و در حالی که شاگردان فرشاد کرمی در خانه به دنبال جبران دو گل خورده و بازگشت به مسابقه بودند، عباس عسگری این مرتبه در نقش گلزن برای نفت MIS ظاهر شد و توانست کار را در آستارا برای نفت مسجد سلیمان تمام کند.
نفت مسجسلیمان شروع خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول نداشت، اما شاگردان ابراهیم اشکش رفته رفته توانستند به هماهنگی خوبی برسند و پیروزی‌های متوالی سبب شد تا آنها نیمه اول فصل را با 35 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم تمام کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.