• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

با حضور اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری مسجدسلیمان؛
جلسه شورای معتمدین در راستای تأمین امنیت محله محور در منطقه شیخ مندنی برگزار شد

  • کد خبر : 62161
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری مسجدسلیمان؛</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>جلسه شورای معتمدین در راستای تأمین امنیت محله محور در منطقه شیخ مندنی برگزار شد</span>

رویش زاگرس: با حضور فرشید داودی و علی قنبری اعضای شورای اسلامی شهربه همراه شهنام پرند معاونت خدمات شهری، یاسین کیانپور معاونت امور زیربنایی و شهرسازی و حمید رضا هاشمی پور مسئول اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان، جلسه شورای معتمدین در راستای تأمین امنیت محله محور در منطقه شیخ مندنی برگزار شد. به گزارش رویش زاگرس به […]

رویش زاگرس: با حضور فرشید داودی و علی قنبری اعضای شورای اسلامی شهربه همراه شهنام پرند معاونت خدمات شهری، یاسین کیانپور معاونت امور زیربنایی و شهرسازی و حمید رضا هاشمی پور مسئول اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان، جلسه شورای معتمدین در راستای تأمین امنیت محله محور در منطقه شیخ مندنی برگزار شد.

به گزارش رویش زاگرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، با توجه به ضرورت بررسی و رسیدگی به مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی شهروندان در محلات حاشیه نشین بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور با استفاده از ظرفیت معتمدین و متنفذین پنجمین جلسه طرح مذکور با حضور جمعی از روساء و مدیران اجرایی سطح شهرستان در منطقه شیخ مندنی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا یکی از معتمدین بعنوان نماینده اهالی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی نیروی های انتظامی و سایر مسئولین به بیان مشکلات این منطقه پرداخت. مهمترین مشکلات مطرح شده شامل: کمبود آب شرب ، تاریکی مطلق در سه راهی شیخ مندنی ، عدم تسطیح و آسفالت خیابانها و معابر اصلی ، وجود سارقین و معتادین متواری ، بیکاری جوانان و نبود امکانات لازم جهت اوقات فراغت آنها و ‌… و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات گردیدند. در خاتمه جلسه با پاسخگویی تعدادی از مسئولین شهری و نماینده کلانتری ۱۱ و قول مساعد ایشان جهت پیگیری موضوعات، جلسه خاتمه یافت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.