• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
6

نفت مسجدسلیمان 2- مس کرمان صفر
تداوم پیروزی های نفت مسجدسلیمان با شکست مس کرمان، نفت سودای بازگشت به لیگ برتر دارد

  • کد خبر : 62150
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>نفت مسجدسلیمان 2- مس کرمان صفر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تداوم پیروزی های نفت مسجدسلیمان با شکست مس کرمان، نفت سودای بازگشت به لیگ برتر دارد</span>

رویش زاگرس: نفت مسجدسلیمان موفق شد بازی حساسی را به سود خود خاتمه بدهد و در جمع مدعیان صعود باقی بماند.لیگ یک/ MIS سودای بازگشت به لیگ برتر دارد به گزارش “رویش زاگرس”، در یکی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول امروز نفت مسجدسلیمان از مس کرمان پذیرایی کرد که این بازی با برتری […]

رویش زاگرس: نفت مسجدسلیمان موفق شد بازی حساسی را به سود خود خاتمه بدهد و در جمع مدعیان صعود باقی بماند.لیگ یک/ MIS سودای بازگشت به لیگ برتر دارد
به گزارش “رویش زاگرس”، در یکی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول امروز نفت مسجدسلیمان از مس کرمان پذیرایی کرد که این بازی با برتری دو بر صفر شاگردان ابراهیم اشکش خاتمه یافت.

نفت مسجدسلیمان که بعد از سقوط به لیگ دسته اول عزم خود را برای بازگشت به لیگ برتر جزم کرده، در هفته های اخیر نتایج مطلوبی کسب کرده و امروز هم یک برد دیگر را به دست آورد تا در جمع بالانشینان باقی بماند.

بازی نفت و مس کرمان به دلیل محرومیت مسجدسلیمانی‌ها از میزبانی در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد. با این حال تیم میزبان در شرایطی که از شرایط میزبانی بهره‌مند نبود، توانست عملکرد خوبی ارائه بدهد و با دو گل پیروز میدان لقب بگیرد.
برای نفت مسجدسلیمان در این مسابقه محمدرضا خدری در دقیقه 29 و رضا رضایی در دقیقه 72 گلزنی کردند. نارنجی‌پوشان کرمانی نیز در این دیدار تلاش‌هایی برای رسیدن به دروازه حریف داشتند اما موفق نبودند و در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.
در دقایق پایانی این مسابقه میلاد خدایی بازیکن مس کرمان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و تیمش را ده‌نفره کرد
با این برد، نفت مسجدسلیمان جمع امتیازات خود را به 32 رساند و به رده سوم صعود کرد تا فقط 3 امتیاز با صدرجدول فاصله داشته باشد. مس کرمان نیز که روند خوبی را در هفته های گذشته داشت و تا رتبه‌های تک رقمی بالا آمد، 20 امتیازی ماند و در رده یازدهم قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.