• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

اجرای طرح پيشگامان ارتقاء امنيت اجتماعي در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 61994
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
اجرای طرح پيشگامان ارتقاء امنيت اجتماعي در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجراي طرح پيشگامان امنيت اجتماعي با رويکرد پيشگيري از جرائم و برخورد با هنجارشکنان و متخلفان در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ”حمیدرضا بهاروند”با اعلام جزئيات اين خبر گفت: همزمان با سراسر کشور طرح عملياتي”پيشگامان امنيت انتظامي”با هدف پيشگيري از انواع سرقت ها، کشف […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجراي طرح پيشگامان امنيت اجتماعي با رويکرد پيشگيري از جرائم و برخورد با هنجارشکنان و متخلفان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ”حمیدرضا بهاروند”با اعلام جزئيات اين خبر گفت: همزمان با سراسر کشور طرح عملياتي”پيشگامان امنيت انتظامي”با هدف پيشگيري از انواع سرقت ها، کشف پرونده هاي سرقت و همچنين پاکسازي نقاط جرم خيز در مسجدسلیمان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: دراجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تعداد 27 نفر محکوم متواری، 12 سارق منزل و 4 نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان در خاتمه با اشاره به کشف 12 فقره سرقت منزل، 242 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، توقیف یک دستگاه خودرو پژو و یک موتور سیکلت در اجرای این طرح و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: به جهت افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پليسي 110 تماس موضوع را به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.