• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

عضو مجلس خبرگان رهبری:
تاریخ ایل بختیاری و مسجدسلیمان در دفاع از ایران اسلامی افتخارآمیز است

  • کد خبر : 61984
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>عضو مجلس خبرگان رهبری:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تاریخ ایل بختیاری و مسجدسلیمان در دفاع از ایران اسلامی افتخارآمیز است</span>

رویش زاگرس: همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری و عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان به میزبانی خانواده های شهدای میرقائد در جوار گلزار شهدای چهاربیشه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان با اشاره با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) گفتند: حضرت زهرای […]

رویش زاگرس: همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری و عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان به میزبانی خانواده های شهدای میرقائد در جوار گلزار شهدای چهاربیشه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان با اشاره با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) گفتند: حضرت زهرای اطهر، فرزندانی چون امام حسن(ع)،امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) را تربیت کردند و این تربیت عالم را متحول کرد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به حضور خود در شهرستان مسجدسلیمان افزود: اینک که بیوت شهدای حضرات بزرگوار میرقائد میزبان مراسم سوگ و حزن شهادت بانوی دو عالم شدند باید بگویم که این مسیر سرافرازی ملت ایران که با پرچم داری امامین انقلاب بوده و ادامه دار است با مجاهدت های سربازان جان برکف راه حضرت فاطمه(س) به نتیجه رسیده است. وی ادامه داد: رزمندگان ما با سربند های یا زهرا فتح الفتوح کردند. آیت الله فرحانی ایل بختیاری را از بهترین اقوام ایرانی خواندند و گفتند: رهبر عالیقدر انقلاب به زیبایی از شما بختیاری ها و مفاخرتان تجلیل کردند. وی ادامه داد: شما مردم مسجدسلیمان نقش اساسی در مقاطع تاریخی ایفا کرده اید، در انقلاب و دوران دفاع مقدس که امام امت در واقع به شما اعتماد کردند و با سپردن فرماندهی سپاه جهان اسلام به دستان سردار پرافتخار و فرمانده مجاهدان جناب حاج محسن رضایی ورق را برگرداندند و ناکامی ها به امید و فتح تبدیل شد.
ایشان ادامه داد.شهدای مسجدسلیمان و بهنام سیزده ساله باعث افتخار هستند، نماینده مجلس خبرگان با اشاره به تاریخ زنان ایران گفتند: بانوی سرافراز کشورمان بی بی مریم بختیاری با گام نهادن در مسیر حضرت زهرا به یک الگو تبدیل شد. ظلم ناپذیر شد و در کنار مظلوم ایستاد، تربیت او شهید شیرعلیمردان خان شد که در مقابل استبداد رضا خانی ایستادگی کرد. آیت الله فرحانی گفت: امروز هم، یکصدا ملت ما همان مسیر را ادامه می‌دهند و در مقابل ظلم مستکبران به مظلومان بی پناه غزه می‌ایستیم تا نتیجه نهایی حاصل شود.
در این مراسم که آکنده از عطر و بوی فرزندان به خاک و خون تپیده شهیدان این مرزوبوم بود جمعی از فعالان فرهنگ و هنر به ایراد سخن و قاریان وذاکران به تلاوت کلام وحی و مداحی پرداختند و یاد و نام شهدای سرافراز خوزستان و مسجدسلیمان و شهیدان حسن، رضا، داریوش، عبدالحسین، محمد حسین رضایی میرقائد از فرزندان و شهیدان،اسماعیل بخشی بابادی،درویش باباخواه میرقائد و شهید مفقودالاثر کاووس علیدادی گرامی داشته شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.