• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
6

نفت مسجدسلیمان با شکست سایپا به رتبه دوم جدول صعود کرد

  • کد خبر : 61975
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
نفت مسجدسلیمان با شکست سایپا به رتبه دوم جدول صعود کرد

رویش زاگرس: نبرد حساس سایپا و نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول به سود میهمان این مسابقه به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در یکی از بازی‌های حساس هفته پانزدهم لیگ دسته اول سایپای تهران و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی به سود شاگردان […]

رویش زاگرس: نبرد حساس سایپا و نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول به سود میهمان این مسابقه به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در یکی از بازی‌های حساس هفته پانزدهم لیگ دسته اول سایپای تهران و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی به سود شاگردان ابراهیم اشکش خاتمه یافت.
سایپایی‌ها که روز گذشته روی نیمکت خود تغییر داشتند و مجتبی سرآسیایی را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند، بدون آنکه یک جلسه تمرین تاکتیکی را با این مربی داشته باشند، از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کردند. با این حال آنها امیدوار بودند که بتوانند نتیجه مطلوبی بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد و یک شکست تلخ را تجربه کردند.
این نبرد با توجه به همسایگی دو تیم در جدول رده‌بندی و نزدیکی امتیازات به نوعی شش امتیازی بود. با این حال شاگردان اشکش توانستند با گلی که رضا جباری در دقیقه 14 به ثمر رساند، نتیجه را تا پایان حفظ کنند و یک بر صفر پیروز شوند.
نفت مسجدسلیمان با این برد ارزشمند جمع امتیازات خود را به 29 رساند و فعلا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرده است. سایپا نیز در ادامه نتایج نه چندان خوب خود 22 امتیازی ماند و فعلا در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. هرچند که نارنجی‌پوشان امیدوارند با تغییرات روی نیمکت شرایط بهتری برایشان رقم بخورد و روزهای خوبی را تجربه کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.