• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

علی اکبر میرنام جانباز دفاع مقدس درگذشت

  • کد خبر : 61972
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
علی اکبر میرنام جانباز دفاع مقدس درگذشت

رویش زاگرس: جانباز دفاع مقدس درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی اکبر میرنام متولد سال ۱۳۴٠ در تاریخ ۲۶ شهریور سال۱۳۶۰ در جبهه آبادان بر اثر ترکش خمپاره مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل شد. مراسم تشییع و تدفین روز پنجشنبه ۱۶ آذر از ساعت ۸ الی ۱٠ صبح در بهشت زهرای […]

رویش زاگرس: جانباز دفاع مقدس درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی اکبر میرنام متولد سال ۱۳۴٠ در تاریخ ۲۶ شهریور سال۱۳۶۰ در جبهه آبادان بر اثر ترکش خمپاره مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل شد. مراسم تشییع و تدفین روز پنجشنبه ۱۶ آذر از ساعت ۸ الی ۱٠ صبح در بهشت زهرای چهاربیشه و پس از آن در مسجد حضرت علی بن ابیطالب چهاربیشه برگزار خواهد شد.
محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن دعوت مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران به حضور در مراسم این جانباز سرافراز پیام تسلیتی منتشر کرد. متن پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی

انا الله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تأثر اطلاع یافتیم برادر عزیز و گرانقدر « علی اکبر میرنام » جانباز سرافراز اسلام و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفته و به همرزمان شهیدش پیوست.
درگذشت این جانباز سرافراز را به خانواده ایشان، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهید پرور مسجدسلیمان تسلیت عرض می نمایم.
انشاءالله روح پاکش با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، اصحاب با وفایش و همرزمان شهیدش محشور گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.