• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
3

پذیرش مقاله پژوهشگر مسجدسلیمانی در معتبرترین کنگره ایمونولوژی دنیا

  • کد خبر : 61889
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
پذیرش مقاله پژوهشگر مسجدسلیمانی در معتبرترین کنگره ایمونولوژی دنیا

رویش زاگرس: مقاله پژوهشگر جوان مسجدسلیمانی در هجدهمین کنگره ایمونولوژی اتحادیه بین المللی انجمن های ایمونولوژی( IUIS ) در کیپ تاون آفریقای جنوبی که با حضور دانشمندان برتر دنیا در این حوزه و برندگان جایزه نوبل پزشکی در حال برگزاری است، پذیرفته شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مقاله صادق مرادی با موضوع سرطان […]

رویش زاگرس: مقاله پژوهشگر جوان مسجدسلیمانی در هجدهمین کنگره ایمونولوژی اتحادیه بین المللی انجمن های ایمونولوژی( IUIS ) در کیپ تاون آفریقای جنوبی که با حضور دانشمندان برتر دنیا در این حوزه و برندگان جایزه نوبل پزشکی در حال برگزاری است، پذیرفته شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مقاله صادق مرادی با موضوع سرطان پروستات که با سرمایه گذاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و راهنمایی دکتر علی خدادادی مدیر گروه ایمونولوژی این دانشگاه انجام پذیرفته بود، توسط داوران این کنگره معتبر مورد توجه قرار گرفته و در حضور دانشمندان و دانشجویان این حوزه ارایه گردید.
لازم به ذکر است اتحادیه بین المللی انجمن های ایمونولوژیک (IUIS)، کنفرانس پیشرو در جهان در زمینه ایمونولوژی است و این اتحادیه سازمان چتر برای بسیاری از انجمن های ایمونولوژی منطقه ای و ملی در سراسر جهان است.
گفتنی است علم ایمونولوژی در برگیرنده حوزه های مختلف علوم پزشکی از جمله بیماریهای نقص ایمنی ، بیماریهای خود ایمنی، آسم و آلرژی، سرطان، پیوند اعضا و… است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام به عنوان ی همشهری و دوستدار علم بهتون افتخار میکنم..سبز و پایدار باشید همیشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.