• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
5

مدیر رسانه تیم نفت مسجدسلیمان:
۴٠ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی نفت مسجدسلیمان پرداخت شد

  • کد خبر : 61866
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیر رسانه تیم نفت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۴٠ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی نفت مسجدسلیمان پرداخت شد</span>

رویش زاگرس: مدیر رسانه باشگاه نفت مسجدسلیمان از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مهران حسنوند با اعلام این خبر افزود: با مساعدت مهندس هیهاوند،روح الله بهمنی و ابوذر شجاعی و به منظور ارتقای روحیه بازیکنان، با پرداخت انجام شده قرارداد […]

رویش زاگرس: مدیر رسانه باشگاه نفت مسجدسلیمان از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مهران حسنوند با اعلام این خبر افزود: با مساعدت مهندس هیهاوند،روح الله بهمنی و ابوذر شجاعی و به منظور ارتقای روحیه بازیکنان، با پرداخت انجام شده قرارداد بازیکنان و کادر فنی به ۴۰ درصد رسید.
مهران حسنوند گفت: عوامل باشگاه نفت مسجدسلیمان همه تلاششان را انجام خواهند داد تا تمام شرایط را برای تیم نفت مهیا کنند تا ان شالله با حمایت هواداران بهترین نتایج را کسب و در پایان فصل شاهد صعود نفت بختیاری به لیگ برتر باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.