• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
4

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا:
هنرمندان صنایع دستی جهت برقراری بیمه خود به اداره میراث فرهنگی اندیکا مراجعه نمایند

  • کد خبر : 61769
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>هنرمندان صنایع دستی جهت برقراری بیمه خود به اداره میراث فرهنگی اندیکا مراجعه نمایند</span>

رویش زاگرس: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا گفت: هنرمندان صنایع دستی جهت برقراری بیمه خود به اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا مراجعه نمایند. سید علی موسوی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس در تکمیل این خبر گفت: این بیمه شامل افرادی می شود که مدرک صنایع دستی […]

رویش زاگرس: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا گفت: هنرمندان صنایع دستی جهت برقراری بیمه خود به اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا مراجعه نمایند.
سید علی موسوی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس در تکمیل این خبر گفت: این بیمه شامل افرادی می شود که مدرک صنایع دستی و پروانه انفرادی و کارت شناسایی داشته باشند و تاریخ اعتبار مدرک آن ها نیز نگذشته باشد.
موسوی ادامه داد: هنرمندانی که دارای دستبافته ای جدید شامل: گلیم، چوقا، نوار بافی، و دیگر دستبافته های سنتی باشند همچنین نوآوری که دارای شاخصه های با کیفیت باشد می توانند جهت ثبت اثر به نام خود از امتیازاتی که به آنان تعلق خواهد گرفت بهره مند شوند. رئیس اداره میراث فرهنگی اندیکا در پایان از همه افرادی که دارای ایده های نو در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستند خواست به اداره میراث فرهنگی واقع در فلکه اصلی شهر قلعه خواجه مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.