• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

با حضور رئیس بنیاد شهید و جمعی از اعضای شورای شهر
دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به مناسبت روز پرستار

  • کد خبر : 61721
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور رئیس بنیاد شهید و جمعی از اعضای شورای شهر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به مناسبت روز پرستار</span>

رویش زاگرس: محمد عسکری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه رئیس و اعضای شورای شهر شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل حمید قاضیانی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس با وی و خانواده گرامی اشان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد عسکری در سخنانی اظهار داشت: جانبازان و […]

رویش زاگرس: محمد عسکری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه رئیس و اعضای شورای شهر شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل حمید قاضیانی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس با وی و خانواده گرامی اشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد عسکری در سخنانی اظهار داشت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.
وی افزود: خانواده جانبازان، بویژه همسران و مادران این عزیزان که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه جانبازان و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.
حمید قاضیانی جانباز ۷۰ درصد متولد سال ۱۳۴۵ بوده و در سال ۶۶ در جزیره مجنون بر اثر انفجار دچار موج گرفتگی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.