• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

روند صعودی نفت ادامه دارد/ نفت مسجدسلیمان۲ پارس جنوبی۱
ابراهیم اشکش: تیم نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است/این پیروزی را به مردم و هواداران نفت تقدیم می کنم

  • کد خبر : 61689
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>روند صعودی نفت ادامه دارد/ نفت مسجدسلیمان۲ پارس جنوبی۱</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>ابراهیم اشکش: تیم نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است/این پیروزی را به مردم و هواداران نفت تقدیم می کنم</span>

ابراهیم اشکش: تیم نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است/این پیروزی را به مردم و هواداران نفت تقدیم می کنم رویش زاگرس: نفت مسجدسلیمان در دیداری خارج از خانه به مصاف پارس جنوبی رفت. نفت که با یک گل از حریف خود عقب بود، در ادامه با دو گل رضا رضایی از روی نقطه پنالتی با […]

ابراهیم اشکش: تیم نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است/این پیروزی را به مردم و هواداران نفت تقدیم می کنم

رویش زاگرس: نفت مسجدسلیمان در دیداری خارج از خانه به مصاف پارس جنوبی رفت. نفت که با یک گل از حریف خود عقب بود، در ادامه با دو گل رضا رضایی از روی نقطه پنالتی با حساب ۲ بر یک برنده این دیدار شد.
نفتی‌ها با این برد ۲۲ امتیازی شدند و اکنون در رده چهارم قرار دارند. به گزارش رویش زاگری ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: ما امروز تنها فوتبال را نبردیم بلکه یک بازی خوب با خلق موقعیت های بسیار انجام دادیم که تحسین همگان را برانگیخت.
اشکش ادامه داد: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که تمام خواسته های تاکتیکی ما را در زمین پیاده کردند. سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: این برد را تقدیم می کنم به مردم شریف و هواداران با غیرت نفت مسجدسلیمان امیدوارم با همدلی که بین مسئولین بوجود آمده است روند صعودی ما ادامه داشته باشد. هر چند هنوز به جایگاه واقعی و آن چه مد نظر ماست هنوز نرسیدیم اما امیدوار هستیم با تلاش بیشتر به اهداف مان برسیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.