• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
4

صلاحیت علی عیدیوندی توسط هیئت اجرایی انتخابات شهرستان مسجدسلیمان تائید شد

  • کد خبر : 61641
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
صلاحیت علی عیدیوندی توسط هیئت اجرایی انتخابات شهرستان مسجدسلیمان تائید شد

رویش زاگرس: اولین مرحله از بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی توسط معتمدین محلی مرکز حوزه انتخابیه از ۴ تا ۱۸ آبان‌ماه صورت گرفت که این فرآیند که به استناد ماده ۶۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیات های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه پس از بررسی مدارک و مستندات […]

رویش زاگرس: اولین مرحله از بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی توسط معتمدین محلی مرکز حوزه انتخابیه از ۴ تا ۱۸ آبان‌ماه صورت گرفت که این فرآیند که به استناد ماده ۶۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیات های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه پس از بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه وزارت کشور و تحقیقات محلی از تک تک داوطلبین و همچنین پاسخ استعلامات مراجع پنجگانه ، مبادرت به احراز صلاحیت داوطلبان می کنند.
در ارتباط با زمان و نحوه اعتراض داوطلبان به مراجع بالاتر نیز آمده است : افرادی که به هر دلیل توسط هیات های اجرایی تایید نشده و یا صلاحیت آنان احراز نگردیده، طبق قانون فرصت چهار روزه ای جهت ارائه اعتراض خود به هیات نظارت شورای نگهبان در استان مشخص شده، دارند.

صلاحیت علی عیدیوندی توسط هیئت اجرایی انتخابات از حوزه مسجدسلیمان تایید شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با پایان یافتن روند رسیدگی صلاحیت کاندیداها از صبح امروز پیامک تائید، رد و یا عدم احراز برای کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای آنان ارسال گردید. بر این اساس صلاحیت علی عیدیوندی مورد تایید هیئت اجرایی شهرستان قرار گرفت و نتیجه برای ادامه فرایندهای قانونی بعدی به هیئت نظارت استان ارسال گردید.
عیدیوندی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه علوم و تحقیقات اهواز، استاد دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، عضو انجمن رسمی مدیریت آموزشی استان خوزستان و…. را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.